Vieläkö joku kumipää tupakoi?
Lopeta heti. Keuhkosyöpä ei ole kiva juttu, se on kauhee, kun henki ei kulje pitkään aikaan ennen poismenoa.Yks tuttu sai ja loppuajat oli kaameaa kitumista.
Kommentit (53)
Eikö se estä parkinsonin tautia tai alzheimeria tai jotain sinnepäin. Pappa veti kessua päivät pitkät, minä mummolassa m
käärin hänelle niitä "hopea"koteloon. Kuoli suorilta jaloilta sairauskohtaukseen. Itse polttelen silloin tällöin. Paljon on demonisointia tupakasta, ja kyllä, luulen sen trendaavan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet tupakoimattomat kuolee ennen sitä ikää missä tupakoijat yleensä kuolevat keuhkosyöpään. Surullista mutta totta. Kymmenen vuotta siitä eteenpäin ja melkein puolet ikäryhmästä ovat kuolleet polttivat tai eivät.
Ihan sama, kuoleeko tupakoitsija vai ei. Olennaista on, miten muut joutuu kärsimään tupakansavusta.
Jos siitä kärsii täytyy olla entinen tupakoija.
Vierailija kirjoitti:
No miksi jotkut alkkiksetkin elää tosi pitkän elämän? Näitä on vaikka kuinka. Taitaa olla niin että alkoholi puhdistaa suonet pöpöistä 🤣.
Jumala päättää kuka milloinkin kuolee. Joku saattaa rahojensa ja tärkeytensä kanssa elää hyvin pitkän elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet tupakoimattomat kuolee ennen sitä ikää missä tupakoijat yleensä kuolevat keuhkosyöpään. Surullista mutta totta. Kymmenen vuotta siitä eteenpäin ja melkein puolet ikäryhmästä ovat kuolleet polttivat tai eivät.
Ihan sama, kuoleeko tupakoitsija vai ei. Olennaista on, miten muut joutuu kärsimään tupakansavusta.
Kun valitat niin muista olla kiitollinen kun elät ja elät etkä kuole millään. Älä silloin saatana valita ja rasita muita ihmisiä enää minkään vertaa. Muista kuinka hyvä ihminen olit muille.
Jos tupakka loppuu kokonaan niin onpahan rahaa itselle enemmän.
Yks tuttu sai keuhkosyövän ja toinen keuhko poistettiin, vielä elää yli 20 vuotta sen jälkeen ilman ongelmia. Toinen tuttu sai keuhkosyövän vaikkei ikinä polttanut, oli päiväkodissa töissä eikä sielläkään lapset polttaneet, kuoli siihen
Lopetin tupakoinnin ja ryhdyin vetämään suonensisäisiä huumeita herätyskokouksissa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää eri vuosikymmenten nuoria!
1970-luvulla ei tiennyt tupakoitsijasta mitään
1990-luvulla tiesi, että se on amis
2010-luvulla tiesi, että se on tyhmä
Mutta mikä on 2020-luvun tupakoitsija?
Tuijottaa kännykkään, ei kerkiä tupakoida, pussinuuska huulessa vaeltaa ei edes juopettele on se kyllä pilalle mennyt nuoriso.
Et varmaan ole ylipainoinen hieltä haiseva puuskuttaja, joka siirtyy sohvalta jääkaapille tai muuten ruoan pariin.
Syön elääkseni, en elä syödäkäseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun valitat niin muista olla kiitollinen kun elät ja elät etkä kuole millään. Älä silloin saatana valita ja rasita muita ihmisiä enää minkään vertaa. Muista kuinka hyvä ihminen olit muille.
Ei, vaan olennaista tässä tupakoinnin sallimisessa ei ole miettiä, mitä se aiheuttaa tupakoitsijan terveydelle, vaan miten se aiheuttaa haittaa muille. Tupakoitsijan terveyshaitat on toinen juttu, ja sitä pitää tupakoitsijan miettiä itse. Sitä tarkoitin tuolla, että sama kuoleeko tupakoitsija vai ei, kun puolet sanoo, että kuolee, puolet sanoo, ettei kuole. En kai minä nyt kirjaimellisesti tarkoita, että ihan sama jos joku kuolee. Ymmärrys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sua kutittelee, mitä terveysvaivoja mulle ehkä joskus tulee?
Totta viserrät. Ei voisi vähempää liikuttaa, jos riudut hitaasti ja tuskallisesti keuhkosyöpään omaa tyhmyyttäsi.
No sormiasi se liikutti heti viestisi verran.
Vierailija kirjoitti:
No miksi jotkut alkkiksetkin elää tosi pitkän elämän? Näitä on vaikka kuinka. Taitaa olla niin että alkoholi puhdistaa suonet pöpöistä 🤣.
Itse asiassa eivät sittenkään elä vaan ovat reilusti aliedustettuina pitkäikäisten joukossa.
15% on jonkin asteisia alkoholisteja. Silti yli 90 vuotiaista vain 2%:lla on alkoholistihistoria. Yli 100 vuotiailla se menee käytännössä nollaan!