Rehellisesti: Oletko koskaan ajanut humalassa?
Ajatko edes muutaman lasillisen nautittuasi, ns. "pikkusievassa"?
Kommentit (81)
En ole ikinä ajanut edes yhden lasillisen jälkeen.
Näissä kyselyissä on aina kova valehtelu päällä. En aja edes yhden annoksen jälkeen on 99 prosenttia vastauksista aina ja rattijuoppoja jää kiinni suomessa vuosittan 22 tuhatta, joten heitä on vuosittain moninkertainen määrä. Puhumattakaan siitä valtavasta määrästä joka ottaa yhden tai kaksi ja jää alle 0,5. Näiden kyselyiden vastaukset eivät vain voi pitää paikkaansa, ikävä kyllä.
Olimme keskellä viikkoa juhlimassa aika myöhään. Olin mennossa aamu kuudeksi töihin 4 kilometrin päähän. Heräsin viimetingassa ja kauhuissani myöhästymisestä hyppäsin automaattisesti auton rattiin, päässä takoi vain, että ehdittävä töihin...ei tullut yhtäään mieleen, että olen ollut kotona vasta pari tuntia..
Iltapäivällä en uskaltanut ajaa kotiin, joten tuskin olin aamullakaanollut kovin ajokunnossa.
Kertalaatuinen vahinko, ei tapahdu toiste..onnkesi ei aamulla ollut siiihen aikaan liikennettä.
Yhden kerran nuorena ajoin varmaan pikkusievässä, kun halusin lähteä mökiltä, jolla löysin mieheni pettämässä minua yhteisen ystävämme kanssa. En ajaisi enää koskaan edes pikkusievässä, mutta en myöskään hirveästi kadu tuota yhtä kertaa. Oli pakko päästä pois.
You might hit a bump and spill your drink!
Yksi lievä ja yksi törkeä rattikäry takana, toisessa oli lapset kyydissä.
Gran Turismo 5 -autopeliä.
Hyvin, hyvin opettavaista. Surkeimmat ajoajat ikinä. Onneton reaktiokyky.
Oikean auton rattiin ei humalassa ole tullut mieleenkään mennä, mutta silti koin pelin aika opettavaksi kokemukseksi ettei jatkossakaan tule käymään mielessäkään.
Ottaessa en siis ole ottanut mutta pari kertaa seuraavana päivänä kotiin tullessa olisi ehkä puhaltaessa vielä viisari värähtänyt.
Ajokortin sain kesällä -92, mutta oisinkohan kerran tai kaksi ajanut niin, että tunteja aiemmin - siis tosiaan paaaaljon aiemmin - olen juonut yhden oluen.
Perhepiirissä on sitten enemmänkin näitä kännissä ajaneita. Autot on ajettu tuusannuuskaksi ja kortti on ollut kuivumassa... vituttaa tuollainen, mut minkäs teet kun et ole paikalla estämässä hölmäilyjä >:(
nuorempana muutaman kerran.
En ripottele tuhkaa päälleni tuon takia.
minusta se nyt on aivan päivänselvä homma mikä jokaisen pitiäisi iästään huolimatta tietää! Olen joskus juonut lasillisen siideriä ja ajanut siitä tunnin päästä, mutta en siis ole ollut edes pienessä sievässä.
minusta se nyt on aivan päivänselvä homma mikä jokaisen pitiäisi iästään huolimatta tietää! Olen joskus juonut lasillisen siideriä ja ajanut siitä tunnin päästä, mutta en siis ole ollut edes pienessä sievässä.
kannattaa käydä poliisilaitoksella puhalluttamassa ennen kun lähtee ajamaan, samalla näkee komeita poliisisetiä :)
[/quote]
kannattaa käydä poliisilaitoksella puhalluttamassa ennen kun lähtee ajamaan, samalla näkee komeita poliisisetiä :)
[/quote]
Enkä edes pikkusievässä. Tänään join puoli lonkeroa ja jonkunm ajan päästä ajoin ja tasan nolla olisin puhaltanut. Ja join koska janotti, eikä ollut limua.
Sen jälkeen ei olisi tullut mieleenkään.Nykyään en ole käyttänyr alkoa yli 10vuoteen.Täysin hulluutta ajaa.
niin ei tarvitse pohtia koskaan koko asiaa. ;-D
matka loppui onneksi lyhyeen kun ajoin ojaan. Ja kerran kortin saatuani "vahingossa". Olin ajanut laskuhumalassa ja sen jälkeen puhalsin kotona 0,7. Kadutti ja hävetti niin että sen jälkeen olen ollut tarkka etten lähde ajamaan krapulapäivänä ennen kun olen varmasti selvä.