Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmäkulmaan ja kaulaan tatuoitu nuori mies ihmettelee kun työnantajat ei ota töihin

Vierailija
20.07.2026 |

Vaikka kuinka yrittää, niin ei, aina vesiperä. Ihan oikeasti. Välillä tuntuu, että esittääkö osa nuorista tyhmää, vai ovatko oikeasti? No en ottaisi jumalauta minäkään töihin sen näköistä tyyppiä edes ilmaiseksi.

Kommentit (219)

Vierailija
21/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työnantaja ja voisin ehdottomasti palkata tatuoidun työntekijä, jos on muuten siisti olemus, hänellä on tarvittava kokemus alalta ja esiintyy edukseen haastattelussa.

Olemus ei koskaan ole siisti, jos on tatuointeja .

Vierailija
22/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Lil Waynen ura on sujunut hyvin kasvotatskoista huolimatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on useampi tatuointi, mutta en mäkään pidä kaula- ja kasvotatuoinneista. Sellaiset on välitön turn off miesten kohdalla. Miehellä saa olla tatuointeja, mutta ei vain sytytä kaula- ja kasvotatuoinnit. 

Koulutuksesta, ammattitaidosta, käytöstavoista ja elämäntavoista tatuoinnit ei automaattisesti kerro yhtään mitään. Työkaverilla voisi aivan hyvin olla kaulassa tai kasvoissa tatuointeja.

No kyllä kertoo. Mene kampukselle esim, oikeustieteellisen tiedekunnan pariin. Yhdelläkään ei ole.

Vierailija
24/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen työnantaja ja voisin ehdottomasti palkata tatuoidun työntekijä, jos on muuten siisti olemus, hänellä on tarvittava kokemus alalta ja esiintyy edukseen haastattelussa.

No kyllä mun mielestä esim. tällä miehellä on siisti olemus vaikka onkin tatskoja

https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/52d2ebb3e4b06f22d60562c5/…

Vierailija
25/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Moni työnantaja ei myöskään ota töihin romaneja tai maahanmuuttajia. Minkäs sille voi.

Kyllä sille voi ja voitava. Selkeä syrjintä etnisen taustan vuoksi on laissakin kielletty. Kalliiksi tulee työnantajalle jos/kun evää työpaikan rasis tisin perustein.

Vierailija
26/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tollainen useimmat meistä haluavatkin olla😂

Vierailija
27/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mon tatuoitu käyttää huumeita. Työnantajat eivät tykkää narkomaaneista koska niihin ei voi luottaa pätkän vertaa.

Vierailija
28/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Moni työnantaja ei myöskään ota töihin romaneja tai maahanmuuttajia. Minkäs sille voi.

Kyllä sille voi ja voitava. Selkeä syrjintä etnisen taustan vuoksi on laissakin kielletty. Kalliiksi tulee työnantajalle jos/kun evää työpaikan rasis tisin perustein.

Sata olen torpannut jo nimen perusteella.  Palkka juoksee.

Regina Lindgren  ja Hasan Mohammed  suoraan roskakoriin. 

Vierailija
29/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä botos pistoksia antavat yritykset ovat toimineet tatuointi värejä maahan tuovina.  näistä myrkyistä kehoon on kesselit maksaneet. julkinen ei poista  saatte ihan itse maksaa toisaalta onko tarvettakaan kuolkoot tatuointineen.

Vierailija
30/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitu on reunakulttuurin edustaja kuten rikollinen, merimies, moottoripyöräjengiläinen, huumeita käyttävä, prostituoitu, sotilas tai muu epäilyttävä henkilö. Ainoa hyvä puoli tatuoiduissa naisissa on että niiltä saa aina pillua. Töihin niitä ei kannata ottaa missään tapauksessa.

Vierailija
31/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mon tatuoitu käyttää huumeita. Työnantajat eivät tykkää narkomaaneista koska niihin ei voi luottaa pätkän vertaa.

Aika moni tatuoimatonkin käyttää huumeita...

Vierailija
32/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata olen torpannut jo nimen perusteella.  Palkka juoksee.

Regina Lindgren  ja Hasan Mohammed  suoraan roskakoriin. 

Meneekö roskakoriin myös jos jollain sama etunimi kuin vanhalla koulukiusaajallasi?

Vierailija
33/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu on reunakulttuurin edustaja kuten rikollinen, merimies, moottoripyöräjengiläinen, huumeita käyttävä, prostituoitu, sotilas tai muu epäilyttävä henkilö. Ainoa hyvä puoli tatuoiduissa naisissa on että niiltä saa aina pillua. Töihin niitä ei kannata ottaa missään tapauksessa.

Ehkä joskus 1700-luvulla oli merimiehillä tatuointeja, nykyään niitä on joka toisella.

Vierailija
34/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ap tulisit pois sieltä 60-luvulta? Nykyään pomo voi olla kahta kauheampi tatuointimonsteri... 

Harvassa paikassa on enää harmaahapsinen tehtaan patruuna massiivisen tammipuupöydän takana, jolla on harmaa kaksirivinen puku, kävelykeppi ja monokkeli. Juuh, sellaiset ei ota töihin jos on esim. punainen paita päällä tai keskipääjakaus on millin sivussa, mutta eipä sellaisia löydy kuin jostain vahakabinetistä enää. Eipä ole kyllä maassa enää tehtaitakaan. 

Vierailija
35/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs sellainen mies on?

Eräissä syntymäpäiväjuhlissa näin. Ja siinä aika lailla pikku päissään vuodatti asiasta. Oli sitä mieltä myös, että hallitus on suuri syyllinen hänen työttömyyteensä.

Ap

Vierailija
36/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mun mielestä esim. tällä miehellä on siisti olemus vaikka onkin tatskoja

näyttää kun olisi maalari ammatiltaan ja kädet pesemättä. 

Vierailija
37/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tollainen useimmat meistä haluavatkin olla😂

No en itse haluaisi olla tämän näköinen enkä deittailumielessäkään pidä erityisen viehättävänä, mutta esim. tuo Lil Wayne on varsin kiva ja fiksu tyyppi.

Vierailija
38/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös sotilaskotisisarissa on tatuoituja. Diakonissoissa myös.

Onhan noi nykyään aika reunakulttuuria.

Vierailija
39/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tatuoitu lääkäri

https://www.instagram.com/p/B0vxZ06hc9e/?hl=en

niin?

No varmaan sitä niin, että ne tatuoinnit ei vaikuta työntekoon mitenkään. Valitettavasti vaan vielä 2020-luvullakin joillakin on ihan järjetön asennevamma. 

- tätä mieltä, vaikka ei ainoatakaan tatuointia omalla iholla

Vierailija
40/219 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näyttää kun olisi maalari ammatiltaan ja kädet pesemättä. 

No en todellakaan silti palkkaisi, jos ei olisi selvästi huipputason cv muihin hakijoihin verrattuna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä