Häämatka varattu, haluutteko kuulla millainen?
Kommentit (24)
Siljalla:)
Ei viittitä kauemmas lähteä kun ollaan juuri oltu kaksi viikkoa etelässä...
Ap
Parempi ideoita otetaan vastaan...Kuten esim. Kanarian saaret, Malediivit, Thaimaa jne. Paikat joihin tavikset rynnivät heti kun rahaa kertyy säästöön pari tonnia.
Ap
Asuttiin viiden tähden hotellissa sviitissä, käytiin katsomassa nähtävyyksiä ja syötiin hyvissä ravintoloissa.
Minusta esim. romanttinen, pitkä viikonloppu jossain kaupunkikohteessa miehen kanssa olisi unelmahäämatka.
Emme viitsi jättää lasta esim. vanhempiemme hoitoon ja itse salaa mennä naimisiin ja siitä häämatkalle. Mieluummin hoidamme perheenä tämän koko homman. Onhan lapsi osa meitä.
Ollaan reissattu miehen kanssa kaksin ihan kivasti jo lapsen olemassaolon aikana ja nyt ajateltiin panostaa perheeseen kokonaisuutena.
Itse en välitä hotelleista niinkään, niissä ei ole sellaista autenttisuutta kuin pienissä yksityisten ihmisten pitämissä majoituspaikoissa. Viiden tähden steriilisyys ei nappaa.
Ap
ap:
Itse en välitä hotelleista niinkään, niissä ei ole sellaista autenttisuutta kuin pienissä yksityisten ihmisten pitämissä majoituspaikoissa. Viiden tähden steriilisyys ei nappaa.
En syytää niitä ulkomaille.
Ja lapsi on juuri sopivassa Muumimaailma -iässä, itse rakastan merta, eli mikäs sen parempi vaihtoehto...vai?
Ap
Hauskoja häitä ja onnistunutta matkaa!
11
Meidän häämatka oli viikko mökkikylässä pienellä paikkakunnalla noin 100 km kotoa. Nautittiin suuresti. Lasta ei vielä ollut, joten oltiin kahdestaan, mutta usein on puhuttu, että mennään lapsen kanssa sinne samaan paikkaan vielä (ehkä kuitenkin korvaten seksilelut lapsen leluilla... ;) On fiksua pitää rahat kotimaassa ja matkustaa muuten kuin lentäen. Turku on upea kaupunki, jossa on paljon nähtävää, sanoivat helsinkiläiset yleensä mitä tahansa.
Hän ei tyydy pelkkiin paketteihin.
..muuta ku Muumimaailma, tosin sekin Naantalissa:-))
kannalla. Minä olisin halunnut Dubliniin! Vaan ehkä sitten joskus toiste. Kahdestaan. Romanttisesti...av-tyyliin:)
Ap
Itse en ehkä häämatkalla välittäisi lähteä muumimaailmaan... (tosin me teimme lapsia vasta naimisiin mentyämme). Meillä kai sitten ei ole taviksia ystävinä, en taida tuntea kuin yhden joka on käynyt Malediiveilla... Itse lähtisin koska hyvänsä!
Nostan hattua kaikille, jotka tekevät hää- tai muutkin matkansa ilman lentokonetta ja lähelle.
Lentäminen on nykyään pahin ilmastoteko, minkä voi tehdä!
matkaamme satamakaupunkeihin JUNALLA?!
Ap
No tottahan toki! :)
*nostaa hattua* *nostaa hattua*
Eikä tämä ole pelkkä vitsi.
Kaksi päivää Muumimaailmassa. Eka yö Turun Seurahuoneella, toka yö Hostel Turussa. Sitten päivälaivalla Maarianhaminaan, jossa yksi yö pensionaatissa meren rannalla keskustan lähellä. Sitten yöllä laivalla Helsinkiin...Neljän päivän round trip. Innolla odotan!!
Ap