Jääkö sinulta kauppojen mobiiliedut käyttämättä?
On jo ikää eikä kädet ole enää niin näppärät. Älypuhelimen käyttö on muutenkin hyvin haastavaa. Etsittävä puhelin ensin laukusta, avattava se. Näyttö menee pimeäksi nopeasti, oltava nopea. Pitää kirjautua, mitkä ne salasanat sun muut oli, sieltä lävähtää tilin saldo näkyviin. Pitää zoomata, että näkee, minne kohtaan pitää mennä, että löytää mobiilikuponkiedut. Nolottaa, että ihmiset näkee toilailuni ja tilini tietoja. Tulee painettua väärää kohtaa. Alettava alusta. Kassajono seisoo ja odottaa. Ja niitä alennuksia on enemmän kuin yksi, joita haluaisin käyttää. Eikö tätä käytäntöä voisi uudistaa, että ne alennukset vaikka hyvitetään jälkikäteen, kun tiedot ostoksista kuitenkin jää kaupalle ja bonuksiakin tulee. Itseltä jää siis tämän takia nämä hyvät alennukset käyttämättä. Maksan normaalihinnan. Tuntuu, että on tarkoituksella tehty näin hankalaksi. Peukuta ylöspäin, jos koet nykysysteemin yhtä hankalaksi kuin minä ja haluat muutosta tähän. Peukuta alaspäin, jos systeemi toimii sinun kohdalla hyvin. Tuskin tätä palstaa lukevat, mutta ehkä muutosta joskus tulee, jos muutkin kuin minä tämän asian kanssa tuskailee. Tulihan kotiinkuljetuskin ruokaroboteista puhumattakaan.
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin jää! Kaupassa käynti on muutenkin niin stressaava kokemus, että mihinkään ylimääräiseen kännykän räpläämiseen ei ole mahdollisuutta, jos meinaa että kaikki tarpeelliset muistaa ostaa ja selviää kassalta ulos ilman, että on hukannut puhelimen tai lompakkonsa jonnekin. Otan ne edut mitä käteiskortilla saa (S-etukortti ja K Plussa) ja muut jääköön muille. Maksu pankin omalla kortilla, niin siinä on jo korttien kanssakin tarpeeksi säätämistä. Joskus S-kaupoissa huomannut kun jotkut paniikissa kaivelee ruuhkaisella kassalla niitä äppejään auki saadakseen jonkun euron tai parin edun. Lidilissä en käy kun äärimmäisessä pakossa. Mutta onhan tuo nyt jotenkin outoa, että paremmat edut saa äpillä kuin fyysisellä kanta-asiakaskortilla.
Kännykkään ostoslista k ruoka sovellukseen. Klikkaat kotona tarjoustuotteet valmiiksi listaan. Maailman helpoin tapa ostaa ruokaa. Plussakortti pankkikorttiin ja saat ne maksaessa. Satoja euroja säästöä joka vuosi. Itselläni yli 600€ joka vuosi. Tyhmää jättää käyttämättä. Tulee rutiini kun muutaman kerran toistaa.
Paitsi että s-pankin pankkikorttiin ei saa liitettyä plussakorttia, ihan ymmärrettävää.
Ei siinä silti mene kuin häviävän pieni heti kun päätteellä vilauttaa erillistä plussakorttia. No, ei ne säästöt yksittäistä tuotetta kohden ole aina niin isoja mutta kertyy niitä vuoden mittaan aika paljon.
S-pankin mobiilieduista, liittyen elintarvikkeisiin, en tiedä tuon taivaallista kun ei sitä sovellusta edes mulla ole. Niistä ei näy tietoa missään, en muista että olisin nähnyt edes kaupassa kylttiä tms. Ne hotelli, ravintola ynnämuut edut eivät edes kiinnosta. Ei ole omaa autoakaan kun asun erittäin hyvin toimivan joukkoliikenteen varrella.
Kyllä minulla on S pankin sekä bonuskortti, että pankkikortti ollut jo vuosia samassa kortissa
Voi hyvä ystävä! K-kaupan plussakorttia ei voi liittää s-pankin pankkikorttiin. Tuosta oli kyse kun sanoin: "Paitsi että s-pankin pankkikorttiin ei saa liitettyä plussakorttia".
K-kaupat on s-ryhmälle kilpaileva yritys.
Plussakortti on K-kaupan ja bonuskortti on s-kaupan, ihan selvä ero korteissa.
Totta kai s-pankkikortissa on s-ryhmän bonuskotti samassa kortissa.
Kyllä mulla on S-pankkikortti, joka rekisteröi bonukset. Just tuli 10.7 67 e tiliille ja mitään muuta korttia en ole höylännyt.
S etuudet tulee käytettyä joka kuukausi. Kaksi kertaa elintarvikkeesta 20% ale ja kerran 30% ale. Tänään 30% ale meni 5kg mansikkalaatikkoon. Joskus ostan % alennuksella jotain luontaistuotetta, mutta aina olen käyttänyt. Bonuksia tuli viime kuussa 40e ja asun yksin ja olen ikäihminen. Vuodessa etuuksia n 600 e kun toukokuussa tulee ylijäämäpalautus. Kiitän.
Tää maksaa euroilla eikä äpeillä.
K-kaupat on valovuoden edellä S-ketjun kivikautista kuponki pelleilyä. K:ssa kupongit menee suoraan plussakortille eikä mitään kuponkeja tarvitse kassalla näyttää. S-ketjulta todellista junttitouhua. Toivottavasti S-ketju siirtyy leikattaviin paperikuponkeihin, jotka pitää näyttää passin tai valtakirjan kanssa kassalla.
Ap.n listauksen lisäksi äppiä ei saa kaikkiin älykännyköihin. Sen lisäksi liittymä maksaa n. 600€ vuodessa, jos ja kun sitä ei paljon muuhun tartte. Aika paljon pitää ostaa ennen kuin asiakas hyötyy yhtään mitään. Sen lisäksi jo kaupallisen alan peruskursseillakin opetetaan: Tee asiointi asiakkaalle mahdollisimman helpoksi jotta asiakas palaa takaisin. ( Koska suurin yksittäinen kustannus on asiakas hankintahinta.) Se ei ajatuksena pidä millään tavoin sisällään seikkoja: Oikeanlainen känny, periaatteessa oikeanlainen liittymä, hommaa sovellus, (Kaikilla kännyillä ei pääse sovellus kauppaan!.) Sen jälkeen hanki äppi, aktivoi äppi, esitä kassalla äppi ja vasta sitten pääset maksamaan ja aina ne ei eds toimi, tämän asian olen joutunut kassalla todistamaan useaan kertaan tässä lähi aikoina... ÄPIT OVAT TYPERIÄ JUTTUJA KUN ASIAA MIETTII LOPPUUN ASTI! Koskahan esim. Liideli tulee järkiinsä. Useilla on vaikka yksi äppi tarjous, Liidelillä välillä kymmeniä. No ei se enää minua haittaa, vaihdoin jo takaisin äääs-tyrkettiin, siellä selviää korttia vilauttamalla ja bonukset rapsahtaa tilille. Toki ne on jo itse ensin maksettu, mutta silti! Loppu kaneetti. Liidelikin on pommittanut 75-80% ostavasta kansasta, siittä ei tartte olla huolissaan, huolissaan pitää olla siitä osasta joka ei käy, ja se kyllä heidän ihan oma vika. Jotenkin toivon että tämäkin viesti jotenkin menisi Liidelin johdon korviin ja vähän miettisivät, vaikka tuskinpa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin jää! Kaupassa käynti on muutenkin niin stressaava kokemus, että mihinkään ylimääräiseen kännykän räpläämiseen ei ole mahdollisuutta, jos meinaa että kaikki tarpeelliset muistaa ostaa ja selviää kassalta ulos ilman, että on hukannut puhelimen tai lompakkonsa jonnekin. Otan ne edut mitä käteiskortilla saa (S-etukortti ja K Plussa) ja muut jääköön muille. Maksu pankin omalla kortilla, niin siinä on jo korttien kanssakin tarpeeksi säätämistä. Joskus S-kaupoissa huomannut kun jotkut paniikissa kaivelee ruuhkaisella kassalla niitä äppejään auki saadakseen jonkun euron tai parin edun. Lidilissä en käy kun äärimmäisessä pakossa. Mutta onhan tuo nyt jotenkin outoa, että paremmat edut saa äpillä kuin fyysisellä kanta-asiakaskortilla.
Kännykkään ostoslista k ruoka sovellukseen. Klikkaat kotona tarjoustuotteet valmiiksi listaan. Maailman helpoin tapa ostaa ruokaa. Plussakortti pankkikorttiin ja saat ne maksaessa. Satoja euroja säästöä joka vuosi. Itselläni yli 600€ joka vuosi. Tyhmää jättää käyttämättä. Tulee rutiini kun muutaman kerran toistaa.
Paitsi että s-pankin pankkikorttiin ei saa liitettyä plussakorttia, ihan ymmärrettävää.
Ei siinä silti mene kuin häviävän pieni heti kun päätteellä vilauttaa erillistä plussakorttia. No, ei ne säästöt yksittäistä tuotetta kohden ole aina niin isoja mutta kertyy niitä vuoden mittaan aika paljon.
S-pankin mobiilieduista, liittyen elintarvikkeisiin, en tiedä tuon taivaallista kun ei sitä sovellusta edes mulla ole. Niistä ei näy tietoa missään, en muista että olisin nähnyt edes kaupassa kylttiä tms. Ne hotelli, ravintola ynnämuut edut eivät edes kiinnosta. Ei ole omaa autoakaan kun asun erittäin hyvin toimivan joukkoliikenteen varrella.
Kyllä minulla on S pankin sekä bonuskortti, että pankkikortti ollut jo vuosia samassa kortissa
Voi hyvä ystävä! K-kaupan plussakorttia ei voi liittää s-pankin pankkikorttiin. Tuosta oli kyse kun sanoin: "Paitsi että s-pankin pankkikorttiin ei saa liitettyä plussakorttia".
K-kaupat on s-ryhmälle kilpaileva yritys.
Plussakortti on K-kaupan ja bonuskortti on s-kaupan, ihan selvä ero korteissa.
Totta kai s-pankkikortissa on s-ryhmän bonuskotti samassa kortissa.
Kyllä mulla on S-pankkikortti, joka rekisteröi bonukset. Just tuli 10.7 67 e tiliille ja mitään muuta korttia en ole höylännyt.
Niin, sinulle on tullut s- kaupan bonukset rahana tilille. Ne maksetaan pankkitilille joka kuukauden 10 pvä.
Mutta sun s- pankin pankkikortissa ei ole k-kaupan plussakortilla.
K-ryhmän plussan kerryttämää rahaa ei edes makseta pankkitilille, sen voi vähentää ostosten loppusummasta heti kun se näkyy maksupäätteellä. Myös myöhemmin jos haluaa kerryttää isomman summan kerralla käytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap.n listauksen lisäksi äppiä ei saa kaikkiin älykännyköihin. Sen lisäksi liittymä maksaa n. 600€ vuodessa, jos ja kun sitä ei paljon muuhun tartte. Aika paljon pitää ostaa ennen kuin asiakas hyötyy yhtään mitään. Sen lisäksi jo kaupallisen alan peruskursseillakin opetetaan: Tee asiointi asiakkaalle mahdollisimman helpoksi jotta asiakas palaa takaisin. ( Koska suurin yksittäinen kustannus on asiakas hankintahinta.) Se ei ajatuksena pidä millään tavoin sisällään seikkoja: Oikeanlainen känny, periaatteessa oikeanlainen liittymä, hommaa sovellus, (Kaikilla kännyillä ei pääse sovellus kauppaan!.) Sen jälkeen hanki äppi, aktivoi äppi, esitä kassalla äppi ja vasta sitten pääset maksamaan ja aina ne ei eds toimi, tämän asian olen joutunut kassalla todistamaan useaan kertaan tässä lähi aikoina... ÄPIT OVAT TYPERIÄ JUTTUJA KUN ASIAA MIETTII LOPPUUN ASTI! Koskahan esim. Liideli tulee järkiinsä. Useilla on vaikka yksi äppi tarjous, Liidelillä välillä kymmeniä. No ei se enää minua haittaa, vaihdoin jo takaisin äääs-tyrkettiin, siellä selviää korttia vilauttamalla ja bonukset rapsahtaa tilille. Toki ne on jo itse ensin maksettu, mutta silti! Loppu kaneetti. Liidelikin on pommittanut 75-80% ostavasta kansasta, siittä ei tartte olla huolissaan, huolissaan pitää olla siitä osasta joka ei käy, ja se kyllä heidän ihan oma vika. Jotenkin toivon että tämäkin viesti jotenkin menisi Liidelin johdon korviin ja vähän miettisivät, vaikka tuskinpa...
Joka lisäksi Lidillä on täysin omituinen viis hinta järjestelmä. On normaali hinta, tarjous hinta, -20% hinta, -50% hinta sekä äppi hinta...outoa! Nuo vain sotkevat, varsinkin ku nämä äppi hinnat on huonosti ilmaistu heidän liikkeiden hintalapuissa...
Jää, enkä ole vielä mikään vanhus. Ei vaan kiinnosta ladata puhelinta täyteen appeja sellaisia arkiasioita varten jotka on aina ennen hoidettu ilman. Joku matkalippusovellus ja pankki löytyy ja saavat riittää.
Jää käyttämättä. En tosiaan halua kaikkia sovelluksia ladata suht. vanhaan puhelímeen, jossa muistia vähän.
enkä halua maksaa mitään puhelimella. Oppisin kyllä, mutta en halua. Käytän korttia niin kauan kuin se mahdollista. Olen seurannut tarjouksia enkä koe jääneeni paljostakaan paitsi.
Silti mielestäni mobiilitarjoukset ovat eriarvoistavia. On väärin jos joku ihmisryhmä ei voi saada kaikkia tarjouksia.
Eipä ole mitään s-sovellusta, niin ei oo etujakaan. Muutenkaan jaksa näytellä jostain puhelimesta kuponkeja. Niidenhän pitäisi tulla automaattisesti, kun näyttää omaa kanta-asiakaskorttia.
Kuinka moni on pyytänyt S-mobiiliedut paperilappuina. Asiakaspalvelija on ystävälle kertonut, että niitä saa paperilappuina, kun pyytää.
Jää. En omista älypuhelinta, enkä aio sellaista hankkiakaan. Olen 51-vuotias mies.
Vaikuttaa siltä että nykyaikana kaikki asiat tehdään vain nuorisolle ja heidän ehdoillaan kuten tämä digiyhteiskunta. Meille keski-ikäisille ja varttuneemmille jotka emme voi, osaa tai halua käyttää älypuhelimia ym. digihömpötyksiä ei jätetä muuta vaihtoehtoa kuin olla ilman. Välillä sitä miettii miten mahtavat pärjäillä ne ikäihmiset jotka eivät osaa edes tietokoneella asioitaan hoitaa ja joilla ei ole läheisiä tai lapsia jotka heitä auttaisivat.
Totta kyllä monet iäkkäät ovat todella.huonossa asemassa Digi aikana. Samoin monet vammaiset tai sairaat. Aina vaikeampaa,jos asut maaseudulla, kun on pitkät välimatkat kaikkialle Minua harmittaa tuo TK homma kun aina kysytään tuosta kannasta,että Katso tiedot sieltä. Miksei sitä palvelua olla jollain muulla systeemillä kun verkkopankki tunnuksilla. Vaikka syntymäaika ja sos tunnus. Tyttö sanoi, että labra tiedot sellaisia että pitää netistä katsoa mitä mitä tarkoittaa. Ja muutkin lääkärien kirjoittamat. Hänen mies meni sairaanh. luo kysymään omista asioista.
Finland otti nyt, myös verkkopankki tunnukset käyttöön. Oli niin hyvä se kertatunnus systeemi. Kai tuo muuten olisi käynyt, myös TK.ssa. Naisten joukko tarkastuksiin on onneksi vielä tuo kertatunnus käytäntö.
Vierailija kirjoitti:
No käytä k ketjun äppiä niin sitä ei tarvitse kassalla näyttää 😂. Kuka tuota s ketjun esihistoriallista systeemiä käyttää?
Nyt niin paljon varoitetaan huijaus viesteistä. Rahat ja säästöt voi pian kadota ihan hetkessä. Eli tarkka ja tarkkuutta on oltava.
No ässässä on muutenkin kalliimpaa ja huonommat tarjoukset niin ne jää. Lidl ja k-ryhmä. Kattoo kuponki uutiset kotona ja täppii ne päälle. Sitten kauppaan ja se siitä. Ei tarvi pelleillä.
Vierailija kirjoitti:
Jää. En omista älypuhelinta, enkä aio sellaista hankkiakaan. Olen 51-vuotias mies.
Vaikuttaa siltä että nykyaikana kaikki asiat tehdään vain nuorisolle ja heidän ehdoillaan kuten tämä digiyhteiskunta. Meille keski-ikäisille ja varttuneemmille jotka emme voi, osaa tai halua käyttää älypuhelimia ym. digihömpötyksiä ei jätetä muuta vaihtoehtoa kuin olla ilman. Välillä sitä miettii miten mahtavat pärjäillä ne ikäihmiset jotka eivät osaa edes tietokoneella asioitaan hoitaa ja joilla ei ole läheisiä tai lapsia jotka heitä auttaisivat.
Viiskymppisenä olet jo pudonnut kehityksen kelkasta? Mikä siinä niin pelottaa? Olet jo viiden vuoden päästä ihan pulassa jos et ala opetella. Onko sinulla joku joka auttaa sitten? Minulla on lähipiirissä kymmeniä 60-70 v ihmisiä ja jokainen on oppinut helposti käyttämään sovelluksia ja älypuhelinta yleensä. 80 v ikäiset on sinun tasolla, moni heistäkin käyttää älypuhelinta monipuolisesti. Elämää helpottava laite. Miksi tehdä kaikesta vaikeaa?
Jää. Minulla on jo riitävästi sovelluksia. En tarvitse enää yhtään uutta