Laskin kellosta, miten kauan mun mies oli suihkussa. 4 minuuttia. Miten siinä ajassa kerkeää peseytymäänkään kunnolla?
Itselläni menee 15 minuuttia, kun pesen itseni ja kasvot ja hiukset kunnolla.
Ehkä miehillä on helpompi kun samalla tuotteella voi sipaista hiukset ja koko vartalon. Mutta silti. Onhan tuo 4 minuuttia todella lyhyt aika...
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla mene suihkussa käyntiin yleensä kai minuuttiakaan jos ei käytä shampoota, se tavallisesti riittää. Armeijassa opetettiin ettei suihkussa käynti saa kestää enempää kuin niin-ja-niin (lyhyt) aikaa, sieltä kai tarttunut.
Se käy näin: Avaa suihkun, kastelee/hieroo nopeasti kehon, sitten saippuoi pari-kolme eniten hikoavaa kehon paikkaa ja sitten nopea mutta riittävä suihkuttelu pesee saippuat pois - ja se on siinä. Aikaa meni noin 54 sekuntia. Saman jos tekee hidastettuna niin siinä menee 4 minuuttia :D
Eihän ne pesuaineet kerkeä tolla vauhdilla edes vaikuttamaan. Mä hieron shampootakin päähän ja päänahkaan minuutin ajan ja sitten vasta pesen pois.
Mitä hyötyä siitä on, että levittää shampoon ja samantien huuhtoo pois? Ap
ei ne pesuaineet mitään vaikutusta tarvi. niillä pestään pois se mikä lähtee. ihan sama mitä kuusenkerrä-oliivi-hunaja-rosmariineja käytät.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmiset on likaisia haisuleita. 4 minuutissa ei tule puhdasta millään. Ei sinne suihkuun ole tarkoitus mennä nopeusennätystä tekemään vaan peseytymään. Hosumalla ei tule puhdasta.
en tiedä miten packanen olet, mutta ehdin hyvin peseytymään 5 minuutissa. en seisoskele siellä huvikseni.
Neljä minuuttia riittää vesipesuun hyvin. Itse käytän aineita lähinnä silloin kun pesen hiukset (kahden viikon välein). Hiki ja muu irtolika lähtee hyvin vesipesulla.
Oma maalaisjärki sanoo, ettei iholle pidä laittaa mitään, mikä ei vedellä irtoa. Kun ei sotke kaiken maailman tököteillä, niin ei tarvii liuotinaineilla pestä.
Ehtiikö tuossa ajassa pestä navan? Peppureiän? Jalat ja varpaat, ja sen lisäksi myös hiukset, muun kehon? Monet käyttävät myös hoitoaineita.
Perseenkin "puhdistaa" pelkällä paperilla, ja kuivaa kakkaa jää 😂😂😂
Naiset on niin likaisia, että suihkuttelu kestää. Itse olen suihkussa noin kaksi minuuttia ja siitäkin vesi juoksee vain puolet ajasta. Omatuntoni on puhdas, joten sitä ei tarvitse erikseen pestä.
Eihän sen suihkun tarvitse koko ajan olla päällä. Meidän kunnassa varmaan Suomen kallein vesi. Kummasti oppii peseytymään tehokkaasti
Mun miehellä menee aina puoli tuntia ja mua hirvittää se veden kulutus. Miten voi mennä noin kauan? Ei se edes r*nkkaa siellä.
Ei varmana ole pyllyvakoa tai varpaanvälejä pesty tuossa ajassa. Ruskeita papanoita karvoissa ja haisulijalat.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä menee aina puoli tuntia ja mua hirvittää se veden kulutus. Miten voi mennä noin kauan? Ei se edes r*nkkaa siellä.
Ei tämäkään kyllä hyvä ole. Kyllä 10-15 minuuttia pitäisi riittää ja suihkun voi tosiaan sammuttaa saippuoinnin ajaksi. Tämmöisten lutraajien takia ne vesimaksut sitten nousee.
Suihkujankkaaja vol 154ee80075y...
Ääh. Keksi uus
Normaalipainoiselta onnistuu helposti. Läskillä tietty menee kauan, kun on niin paljon ihrakasojen välejä putsattavana
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmiset on likaisia haisuleita. 4 minuutissa ei tule puhdasta millään. Ei sinne suihkuun ole tarkoitus mennä nopeusennätystä tekemään vaan peseytymään. Hosumalla ei tule puhdasta.
4min on yllättävän pitkä aika. Kyllä siinä normaali ihminen ehtii peseytyä, jos ei ole pitkiä hiuksia.