Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laskin kellosta, miten kauan mun mies oli suihkussa. 4 minuuttia. Miten siinä ajassa kerkeää peseytymäänkään kunnolla?

Vierailija
19.07.2026 |

Itselläni menee 15 minuuttia, kun pesen itseni ja kasvot ja hiukset kunnolla. 

Ehkä miehillä on helpompi kun samalla tuotteella voi sipaista hiukset ja koko vartalon. Mutta silti. Onhan tuo 4 minuuttia todella lyhyt aika...

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn pikasuihkun, kun en pese hiuksia. Tarkoittaa, että kastelen vartalon, sammutan suihkun ja saippuoin ja sitten huuhtelen. Ei mene kauaa. Hiusten pesu onkin sitten operaatio, johon menee vettä niin välillä pitää säästää. 

Vierailija
2/54 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki:

Nainenkin voi käyttää näitä 2-in-1 tuotteita. En ne muutu akkuhapoksi naisen iholla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siinä, jos on lyhyt tukka ja pesee se  vain shampoolla. Ihan hyvin ehtii. Ei siellä tarvii lutraamalla lutrata. 

Vierailija
4/54 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset eivät vaadi niin pitkää pesuaikaa, kuin pitkät hiukset. Mitä paksummat hiukset, sitä hankalampaa hiuspohjaa on saada puhtaaksi.

Vierailija
5/54 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee hiukset pestessä 15 min, muuten ehkä 2-3  min. 

Pitkä, paksu tikka, shampoo- ja hoitispesut. 

Vierailija
6/54 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, armeijatahti. Teinipoikani olisi varmaan 2 h jos en hakkaisi lopulta ovea. 

Vierailija
7/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, armeijatahti. Teinipoikani olisi varmaan 2 h jos en hakkaisi lopulta ovea. 

Pitäishän sitä armeijassakin suihkussa-aikaa pidentää, kun nykysin saa pitkähiuksisetkin miehet mennä armeijaan. 

Vierailija
8/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta kuka kellottaa puolison suihkussa käyttämän ajan ja miksi ihmeessä?

Vierailija
9/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii peseytyä 5 minuutissa. Eri asia jos pesuun yhdistää kaikki mahdolliset tarpeettomat iho/hiushoitorutiinsa. Parempi sulkea suihku siksi ajaksi…

Vierailija
10/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä laskit kauanko oli suihkussa?? Ei kuulosta ihan normaalilta. Lasketko myös kuinka monta palaa vessapaperia käyttää kun käy kakkosella?

Vierailija
11/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla muuta, mutta kuka kellottaa puolison suihkussa käyttämän ajan ja miksi ihmeessä?

Eukko joka nipottaa aivan kaikesta ja aamusta iltaan.

Vierailija
12/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miten siellä saa tuhlattua enempää kuin sen neljä minuuttia. Ja mulla on sentään persuuksille saakka ulottuvat hiukset. 

Vierailija
13/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
14/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee hiukset, ei pippeliä ja takamuksen jarrujälkiä.

Vierailija
15/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Olin juuri kirjoittamassa samaa, suihkussa pitää olla vähintään puoli tuntia, tai muuten on haiseva sika.

Vierailija
16/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se säästää rahaa sillä tavalla.

Vierailija
17/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saippuoin päivittäin vain kainalot, nuvuset ja jalkaterät. Lopuksi tietysti huuhtelen koko kropan vedellä. Kerran viikossa saunassa pesen sitten itseni kokonaan.

Vierailija
18/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ja paksut hiukset, mutta lapsena suihku ei saanut kestää yli 2 minuuttia. Shampoopesu 30 sekuntia, hoitoaine vaikuttamaan ja sillä aikaa saippuapesu +intiimialueiden pesu yhteensä 1 minuutin ja vielä jäi 30 sekuntia hiusten huuhteluun. 

Vierailija
19/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäishän sitä armeijassakin suihkussa-aikaa pidentää, kun nykysin saa pitkähiuksisetkin miehet mennä armeijaan. 

Itse kävin intissä suikussa vasta illalla, kun oli aikaa ja päivärutiinit oli hoidettu. Ei siellä aamulla ehtinyt kuin hampaat pesemää ja naamaa vähän viruttamaan. Tämä siis -87/-88.

Vierailija
20/54 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eukko joka nipottaa aivan kaikesta ja aamusta iltaan.

Jos suihku kestää normaalin ajan eli 1-15 minuuttia, ei tarvitse kellotella. Teinien tunnin suihkut on sitten toinen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan