Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä tasoinen ihminen luulet olevasi asteikolla 0-10 jos otetaan huomioon kokonaisuus?

Vierailija
19.07.2026 |

Kerro rehellinen arviosi.

Itse veikkaan olevani semmoista 6 tasoa.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Pitkä, tumma, komea.

Vierailija
42/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kauneimmat naiset ovat jääneet saamatta niin 8. Sillä on saanut hyvännäköisiä, tavallisia naisia. Alfa naaraat menee niille 10 miehille.

M44

Millainen on alfanaaras? N34

Sellainen joita kaltaiseni beetaurokset eivät uskalla lähestyä.

Eli nokkava ja tyly? Megaripset ja turbohuulet? Brasilian butt lift? (vai mikä se oli)? Vai voiko luonnollisempikin nainen olla sellainen jota ei uskalleta lähestyä? 

Kumikropat huonolla asenteella eivät ole alfoja. Vaan nimenomaan syntyessään ne parhaat geenit saaneet ovat. Siihen vielä älykkyys ja hyvin kehittynyt tunnepuoli että osaa olla ihminen muille niin ai ai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

15. Olisin 16 jos ei olisi kroonisia ilmavaivoja.

Vierailija
44/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tasoteorian mukaan naisen taso määrity sen mukaan, millaiselle miehelle hän kelpaa? Mieheni on yli 190cm, huippuälykäs ja tienaa enemmän kuin ehdin tuhlata, joten olen aika kovatasoinen nainen. Tämän voi nähdä niinkin, että valitsin hänet tyhjätaskuna ja nyt hän on miljonääri. Tasokas nainen saa miehenkin kukoistamaan.

Vierailija
45/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti 2 mutta eipä se mun elämää haittaa millään tavalla.

Vierailija
46/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10. Olen mies 62v, avioliitossa 42v. En ip lehtien ihanne adonis, mutta kokonaisuus täysi kymppi. Vaimo samaa mieltä ja minä vaimostani. 

Vierailija
47/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vanhanaikasta, jos oma arvo menee miehen kautta. Ja surullista oikeastaan. Se mies voi pettää ja jättää ym. Tuolla on vaikka minkälaisia pareja.

Vierailija
48/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10

Vierailija
49/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

9

Aina pitää jättää vähän kehitysvaraa. 

Vierailija
50/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin elantoni itse työtä tekemällä.

Hoidan kodin ja arkiasiat kohtuullisesti. 

Ihmissuhteita ei ole monta mutta en ole riidoissa kenenkään kanssa.

Hauska ja seurallinen en ole mutta olen luotettava

Ulkonäkö laskee jonkun verran pisteitä, joten kokonaisuutena olen 7

Vierailija
51/108 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että suurin osa palstalaisista on 0-1 tasoa

Ainakin sinä.

Vierailija
52/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kakkos tasoa Silti mulla on vaimo. Olen työtön joten tasoni laski kakkoseen korona aikana. Vaimo tuossa vielä on en ymmärrä miksei se lähde etsimään parempaa. 

53/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 🤩

Vierailija
54/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oleta olevani minkään tasoinen, koska sen määrittää vastapuoli. Vaimolle olen toivottavasti ysi tai kymppi, mutta joku satunnainen vastaantulija saattaisi pitää jopa vain kutosena tai seiskana.

Vierailija
55/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun joku laittaa ne objektiiviset tasoteorian määrittävät kriteerit näkösälle, niin voidaan tehdä arvio. Kumma kyllä, ei sellaisia ole vielä näkynyt :)))

Siinäpä  se, tasot ovat SUBJEKTIIVISIA. 

Vierailija
56/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama 3/10

keho 2/10

luonne mukava

= 3/10

Vierailija
57/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä osaa numeroilla arvioida. Ihan alapäässä en ole, mutta en ihan yläpäässäkään.

Sanoisin olevani viehättävä tavis! Kun meitä taviksiakin on ns. viehättäviä ja sitten sellaisia, joiden olemus ja energia ei niin kiinnitä huomiota. Itse olen tuota jälkimmäistä, mutta en todellakaan mikään megabeibe tai miss maailma. Ja energiani on kaikesta päätellen hyvä. Pyrin myös kohtelemaan ihmisiä kauniisti.

Vierailija
58/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä kyllä osaa numeroilla arvioida. Ihan alapäässä en ole, mutta en ihan yläpäässäkään.

Sanoisin olevani viehättävä tavis! Kun meitä taviksiakin on ns. viehättäviä ja sitten sellaisia, joiden olemus ja energia ei niin kiinnitä huomiota. Itse olen tuota jälkimmäistä, mutta en todellakaan mikään megabeibe tai miss maailma. Ja energiani on kaikesta päätellen hyvä. Pyrin myös kohtelemaan ihmisiä kauniisti.

Huoh. Korjaus: en ole tuota jälkimmäistä. Mutta tavis kuitenkin.

Vierailija
59/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan silmissä olemme kaikki samanarvoisia.

Koet olevasi Jumala? 

Vierailija
60/108 |
20.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen mies ja olen hoitanut raha-asiani ja fyysisen kuntoni hyvin, enkä ole lihava enkä huonokuntoinen verrattuna moneen muuhun ikäiseeni, mutta en myöskään mikään bodari, vaikka pikkusen lihasta onkin. Niiden puolesta varmaan jotain 7,5-8 tasoa, paitsi että jos pelkkää palkkaa katsotaan, niin 5, sillä aika pitkälti mediaania tienaan. Naaman ja pituuden puolesta sitten vaan jotain 4-5/10, niin sehän riittää ettei naisille kelpaa.