Minkä tasoinen ihminen luulet olevasi asteikolla 0-10 jos otetaan huomioon kokonaisuus?
Kerro rehellinen arviosi.
Itse veikkaan olevani semmoista 6 tasoa.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Heti kun joku laittaa ne objektiiviset tasoteorian määrittävät kriteerit näkösälle, niin voidaan tehdä arvio. Kumma kyllä, ei sellaisia ole vielä näkynyt :)))
Jep. Mitään tasoja ei ole. On vain mukavia ihmisiä ja kusipäitä (= incelit, raiskarit, tasohöpisijät, persut)
Nyt 9 mut oikeesti 10+.Kampaajalle kohta..
Vierailija kirjoitti:
Jumalan silmissä olemme kaikki samanarvoisia.
Varmaan joo, mutta tuolla tavalla arvioituna on kyllä olemassa vähempiarvoisia ihmisiä.
Esim. ne Suomen viranomaisille keljuilleet irakilaiskaksoset on useimpien mielestä vähemmän arvokkaita kuin joku perus hyvä ihminen, joka ei ole syyllistynyt elämässään esim. terrrorismiin ja sotarikoksiin, liittynyt ISIS-organisaatioon jne.
Jaa. Mielenkiintoinen kysymys sinänsä - jos tässä tarkoitetaan kokonaisuutena mahdollisena kumppaniehdokkaana naiselle sanoisin 8 ja puoli. Mies 36 vuotta. Perusteluita:
+ Lojaali (saman naisen kanssa 15 vuotta, ei pettämisiä tai muuta draamaa)
+ korkeakoulutus ja ihan hyvä työpaikka
+ Vartalo hyvässä kunnossa varsinkin jos vertaa suurta osaa omaa ikäryhmää. Treenaan salilla 3x viikko eli ei liikaa aikaa vievä uhraus. Syön 95% terveellisesti.
+ En juurikaan juo - yksittäisen oluen jossain tapahtumassa tai kivassa ravintolassa max.
+ Kivoja harrastuksia (lukeminen tärkein)
+ yleisellä tasolla hyvä ja huomaavainen kumppani
- Tuppisuu joskus, en tykkää myöskään turhanpäiväisestä sosialisoinnista
- Vähän hidas joskus
- En älyttömän lyhyt, mutta en pitkäkään (177cm)
+/- Kasvon piirteet ym. geneettiset seikat, ihan "ok" - vähän baby face (joku tykkää, joku ei)
+/- Seksissä uskoisin olevani aika hyvä kumppani, tosin vähän vaikea sanoa kun otanta pieni.
-5 turha roska josta vain haittaa ja puhdaasta happea kuluttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koet olevasi Jumala?
Kummasti ihmiset näyttää aina tietävän jumalan mielipiteet jne. :D kai heillä on valta päättää mitä mieltä jumala on.
Alle 40 v, yksi lapsi, olen työelämässä. Minulla on ollut huonoa tuuria ja olen kymmenen vuoden sisään saanut kaksi vaikeaa, pysyvää sairautta. Sairauksien hoitoon menee rahaa, kärsin usein väsymyksestä ja monet asiat ovat jääneet sairauksien vuoksi pois, koska en niihin pysty. Minusta ei saa seuraa ulkomaanmatkoille, ei konsertteihin, ei rankkaan liikuntaan, enkä voi juoda alkoholia. Sanoisin olevani kutosen saalis, 10 vuotta sitten olin vielä ysi.
Onneksi on rakastava aviomies, jolle numerollani ei ole väliä. :)
Ihmiset ovat arvoitavissa asteikolla 1-10 vain keskitys- ja pakkotyöleireillä.
0 koska ulkonäkö merkitsee niin paljon. 40 kg ylipainoa ja naama ruma. Miestä en ole saanut koskaan ja nyt jäin vielä työttömäksikin. N37
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset ovat arvoitavissa asteikolla 1-10 vain keskitys- ja pakkotyöleireillä.
Eikait. Sielläkin ne on vain tee tai kuole. Ei ne numeroita anna. Ehkä tekevät heille jotain ihmis kokeita. Ei sille ihmiselle tarvi antaa kun vanki numero että ei tarvi nimeä käyttää.
Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo. Ei ole mitään tasoja.
Eilen katsoin liikenteessä kun jotkut ajelivat hienoilla autoilla kuin omistaisivat koko tien. Eivät piitanneet liikennesäännöistä eivätkä muista tiellä liikkujista. Silloin hoksasin, että eniten luonnonvaroja kuluttavat henkilöt usein pitävät itseään muita tärkeämpinä ja parempina ihmisinä. He ovat antaneet itselleen oikeuden tuhota tätä planeettaa ja pitävät luonnon tuhoamista ihmisarvon mittarina.
Vierailija kirjoitti:
Olen kakkos tasoa Silti mulla on vaimo. Olen työtön joten tasoni laski kakkoseen korona aikana. Vaimo tuossa vielä on en ymmärrä miksei se lähde etsimään parempaa.
Ootko hyvä sängyssä ja muuten mukava? Jos et, vaan olet ilkeä, niin vaimo on vain tottumuksesta jäänyt.
Tälläisiä tasoja ei ole olemassakaan, eteenkään omissa silmissä sillö jokainen on viisas omissa silmissään. Ainoa "taso" mikä ihmisen määrittää on oikea ja väärä. Kun tekee sen mikä oikein on, on aina korkealla tasolla. Joka tekee sitä mikä väärin on, on aina alhaisella tasolla.
No itsehän olen heittämällä top 10.
Koska MINULLA on OIKEUS, mä olen nainen ja MINUN mielestä se on oikein.
Ja MINÄ olen oikeassa!
Ehkä 6. Olen kasvoista kaunis, mutta olen lihava. Vaikka laihtuisin, kehosta ei tule kaunista. Olen huono sosiaalisissa tilanteissa ja tarvitsen paljon omaa tilaa. En kauheasti välitä seksistä. Olen utelias ja tiedän paljon kaikenlaista ja keskustelut kanssani ovat varmasti mukavia. Olen taiteellinen. Olen sotkuinen enkä omaa pitkäjänteisyyttä. Olen (kuulemma) hauska.
Omasta mielestäni olen ainutlaatuinen ja korvaamaton, mutta esim. työnantajat ovat nähneet asian toisin.