Minkä tasoinen ihminen luulet olevasi asteikolla 0-10 jos otetaan huomioon kokonaisuus?
Kerro rehellinen arviosi.
Itse veikkaan olevani semmoista 6 tasoa.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Ihmisyys ei typisty mihinkään numeroasteikolle.
Höpsis, katso vaikka kiinalaista pisteytysjärjestelmää.
Täys mulkku, voisin toimia vaikka pyövelinä.
Jos oon just juonut kahvia ni 8,5-10 muuten jokseenkin alempi 😃 Pms-aikaan varmaan matalimmat arvosanat. Mut kyl mä ihan perusokoo kai oon :) N34
Taas kerran, mies on sen tasoinen kuin se nainen on, jolta hän saa seksiä, nainen taas on sen tasoinen kuin se mies, jonka hän saa parisuhteeseen. Itse ei voi määritellä omaa tasoaan.
Sitä en tiedä, miten numeroarvot määritellään, onko esim. Pariisissa pariskunnista platinairidiumversiot eri tasoista.
Koska kauneimmat naiset ovat jääneet saamatta niin 8. Sillä on saanut hyvännäköisiä, tavallisia naisia. Alfa naaraat menee niille 10 miehille.
M44
Vierailija kirjoitti:
Koska kauneimmat naiset ovat jääneet saamatta niin 8. Sillä on saanut hyvännäköisiä, tavallisia naisia. Alfa naaraat menee niille 10 miehille.
M44
Millainen on alfanaaras? N34
Omasta mielestäni kymppi. Mutta puiston juoppo sanoi ohi kävellessäni "selkä suoraan niin annan kasin".
Mutta hänpä ei nähnytkään sitä kokonaisuutta 😊
Varmaan 9. Kuitenkin niin paljon sellasia hyviä ominaisuuksia mitkä on tosi harvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Sellainen joita kaltaiseni beetaurokset eivät uskalla lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Sellainen joita kaltaiseni beetaurokset eivät uskalla lähestyä.
Eli nokkava ja tyly? Megaripset ja turbohuulet? Brasilian butt lift? (vai mikä se oli)? Vai voiko luonnollisempikin nainen olla sellainen jota ei uskalleta lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Riippuu miehen preferensseistä.
Ensimmäinen oikea arvio omasta tasosta! Arvostan suoraselkäisyyttäsi!