Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mullapa on tällainen kotona!

Vierailija
22.05.2007 |

http: //www. amaristee. com/agony/peter/playgirl/yes. htm

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai nyt on töissä mutta on iltaisin kotona..

Ap

Vierailija
2/3 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän erilainen mutta siinä on joku vika, ei meinaa millään pelittää. Oon kokeillu vaikka mitä mutta ei meinaa lähtee käyntiin. Ja sillon harvoin jos käynnistyy niin ei mee kauaa kun on letkut löysänä.

Ei siitä oo silleen oikeen iloo, paha vaan kun tekis niin mieli ajella, komeet vehkeet ja pinnat kunnossa kuitenkin. On se ennen toiminu, vähän liiaksikin, mutta kai niihinkin vanhetessaan tulee vikoja.

Harmittaa kyllä niin vietävästi kun muuten olis niin mun mieleen. Olen mä ajatellu että jos luopuis kokonaan tai vaihtas uudenpaan, mutta ei niistä sitten aina tiiä, se on vähän riskipeliä mennä sitä vaihtaankaan. Ja ilmankin on niin vaikee tulla toimeen. Oon sitten miettinyt että jos pärjäis tällä nyt toistaiseksi, ei siinä tosiaan muuta vikaa kun toi letkun löystyminen ja käynnistysvaikeudet.

Jos jollain on kokemusta ja vinkkiä miten sen vois saada kuntoon ihan kotikonstein ja omin voimin niin antaa tulla vaan. Voi niitä vaihtovinkkejäkin antaa vaikka enkai mä tosissaan kumminkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi