Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viekö kotiäitiys itsetunnon?

Vierailija
01.10.2008 |

Naapurin kotiäiti pakenee lastenvaunuineen, kun näkee minut...emme ole riidoissakaan... ja aikoinaan salasi raskautensakin...help

T. Työssäkkäyvä naaopuri

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä osaa puhua

ajankohtaisista asioista...

t .ap

Vierailija
2/2 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen allekirjoitan, että kotiäidillä voi olla huono itsetunto mutta ajankohtaisista asioista puhuminen ei kuulu siihen mitenkään. Silloin puhuisimme tyhmistä kotiäideistä...sitäkö yrität sanoa? TÖRKEÄÄ, ihan samalla tavalla työssäkäyvä kuin kotiäitikin voi olla tietämätön ajankohtaisista asioista, se riippuu ihmisen kiinnostuksista!

Itse ainakin kotona ollessa koin, että itsetuntoni oli pohjalla, kukaan ei arvostanut sitä kun olit kotona lasten kanssa. Rahaa ei ylimääräiseen ollut joten oman itsensä hoitaminen ja hemmottelu jäi, lapset oli aina mukana minne meninkin...ihan joka paikassa...nämä kaikki yhdessä sai tuntemaan itsensä aivan nollaksi muiden seurassa. Kotona lasten kanssa sitä ei ajatellut mutta aina kun lähti jonnekin, oli sellainen tunne, että on ruma, läski eikä kukaan edes halua katsoa saatikka puhua minulle = (.

Nyt kun olen töissä olen kuin toinen ihminen. Rahaa ja itsekkyyttä kun on tullut sen verran, että on saanut itsensäkin taas ihmisen näköiseksi ; ).

Ja huono itsetuntokin toimii vain silloin, jos ihminen on muutenkin, ennen lapsia ollut kriittinen itselleen ja omannut edes jonkin verran huonon itsetunnon, kotiäitiys vie sen huippuunsa.

ENKÄ todellakaan yleistä, näin se meni minulla!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi