Saako millään liikunnalla kauniin linjakkaita kylkiä, jos vartalonmalli on huono?
Olisin varmaan mieheksi hyvässä kunnossa, mutta naisena se ei kauheasti lohduta. Kapea ja korkea lantio ja sen päällä leveät kylkikahvat ja täysin tikkusuora rintakehä.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi nenä.
Ainakaan omalla kohdallani näin ei käynyt. Minulla on syömishäiriö, ja olin joitakin vuosia sitten todella alipainoinen (nykyään turhankin iso). Edes hoikimmillani en ollut siro. Olen pitkä, mutta jollakin oudolla tavalla keskivartaloni on todella lyhyt tai tiivis: alimmat kylkiluut ja lantion puolella suoliluu ovat hirmu lähekkäin niin, ettei kapealle vyötärölle jää tilaa. Alipainossakaan minulla ei ollut selkeää vyötäröä ja kaartuvia kylkiä. Näytin terävältä, suorakaiteen muotoiselta kehikolta.
Ei sillä, etteikö tuo geometrinen ilmestys olisi miellyttänyt silmää enemmän kuin se iljetys, joka nykyään olen.
Mulla on tällainen ihan samanlainen kehikkovartalo! Hirmu pitkä selkä, mutta silti luiden välissä vain joku sentti tilaa. En tiedä tuleeko mun kylkiluut poikkeuksellisen alas vai lantio liian ylös vai molemmat.
Ap
Voi meitä Lego-palikoita! Niillä on mentävä, mitä on - ja koetettava vältellä kaikkia heijastavia pintoja mahdollisimman paljon. Yritän olla altistumatta omalle peilikuvalleni ja käyn esim. suihkussa pimeässä. Se vähän helpottaa itseinhoa.
Tsemppiä! Ja tärkeintä on se, että mukava liikunta on aina mukavaa liikuntaa, vaikkei se vartalon mittasuhteita muokkaisikaan.
En ymmärrä kysymystä, joka on muutenki . aiheeltaan outo.
Katso, miltä valtaosa miehistä näyttää.
Valtaosa miehistä arvostaa itseään, koska niin äitinsä opetti.
Valtaosa naisista mitätöi itseään, koska niin äiti, isä ja lukemattomat vaatimattoman näköiset miehet heille opettivat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kysymystä, joka on muutenki . aiheeltaan outo.
Mikä tässä oli epäselvää? :D Mä ainakin hoksasin heti, mitä haetaan - ehkä siksi, että vähän sama vika itellä.
Ei kai kumpaakaan, vaan ihoa jolla ei ole muuta suuntaa kuin levittäytyä sivulle.
Ap