Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta 😊

Vierailija
19.07.2026 |

Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai. 

Ihana mies. 😍 

Kommentit (378)

Vierailija
101/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VĂ€hĂ€n lapsellinen aloitus mutta suomessa vissiin herĂ€ttÀÀ ihmetystĂ€ tosiaan jos ei kaikki syökÀÀn kaurapuuroa. 

Lapsellinen? 

Mun mielestĂ€ kaikki vinkumis ja vonkumisketjut on niitĂ€ lapsellisia. Aikuinen ja fiksu mielummin jakaa omia iloisia asioita kuin vĂ€nisee. Ja toinen aikuinen osais ilahtua apn ilosta. 

Mieluummin mĂ€ tĂ€llaista luen ku jotain iĂ€n ikuista vollotusta! 

Vierailija
102/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanaa! MeillĂ€ se olen yleensĂ€ mĂ€ joka tuo herkut kotiin! 😄 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Eikös tuo osaa puuroa keittÀÀ ja munia?  Parempi on kuule mies, joka osaa nuokin rahat sÀÀstÀÀ ja itse keittÀÀ vaimokullalle kahvit omin pikku kĂ€tösin.

Vierailija
104/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Herkut voi valmistaa itse edellisenĂ€ iltana jÀÀkaappiin.  Lohipiirakkakin helppo leipoa valmiista piirakkataikinasta,  karjalanpiirakoita saa leivotuksi pakasteesta, samoin croisanttejĂ€.  Leivokset voi ostaa valmiisksi.  Brunssit on helppo tehdĂ€ itse.  Kahvikin on kuumana parempaa.  MeillĂ€ kyllĂ€ aina sitÀÀ olla puuroa ja marjoja.

Vierailija
105/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo osaa puuroa keittÀÀ ja munia?  Parempi on kuule mies, joka osaa nuokin rahat sÀÀstÀÀ ja itse keittÀÀ vaimokullalle kahvit omin pikku kĂ€tösin.

Miksi pitĂ€isi sÀÀstÀÀ jos ei tarvetta ole? EhkĂ€ ap:lla ja miehellÀÀn on jo riittĂ€vĂ€sti sÀÀstöjĂ€? Monilla palstalaisilla on, tÀÀllĂ€ kun on keski-ikĂ€ varmaan jossain 40-50 vĂ€lillĂ€. Silloin on jo ehtinyt uraa tekemÀÀn ja sÀÀstĂ€mÀÀn. 

Minusta kuulostaa ihanalta, ettĂ€ toinen huomioi ja hemmottelee. Ja olisihan se tosiaan kivaa pyhittÀÀ yksi pĂ€ivĂ€ viikossa vain mukaville jutuille ilman, ettĂ€ pitĂ€isi itse tehdĂ€ kaikki! Jossain vaiheessa elĂ€mÀÀ sitĂ€ kannattaisi jo osata nauttiakin ilman, ettĂ€ aina itse pitÀÀ huhkia. 

Vierailija
106/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun DI mies toi aamulla kotiin tullessaan mulle jo yöllÀ ostamansa lihapiirakan aamiaiseksi, vÀhÀn oli mausteet valunu...muuten aivan ihana. Hei, tuossahan ei ollutkaan sinappia vaan...

"MinÀ toin sulle piirakan!

MinÀ oon syöny sen piirakan"

Vierailija
107/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitĂ€isi sÀÀstÀÀ jos ei tarvetta ole? EhkĂ€ ap:lla ja miehellÀÀn on jo riittĂ€vĂ€sti sÀÀstöjĂ€? Monilla palstalaisilla on, tÀÀllĂ€ kun on keski-ikĂ€ varmaan jossain 40-50 vĂ€lillĂ€. Silloin on jo ehtinyt uraa tekemÀÀn ja sÀÀstĂ€mÀÀn. 

Minusta kuulostaa ihanalta, ettĂ€ toinen huomioi ja hemmottelee. Ja olisihan se tosiaan kivaa pyhittÀÀ yksi pĂ€ivĂ€ viikossa vain mukaville jutuille ilman, ettĂ€ pitĂ€isi itse tehdĂ€ kaikki! Jossain vaiheessa elĂ€mÀÀ sitĂ€ kannattaisi jo osata nauttiakin ilman, ettĂ€ aina itse pitÀÀ huhkia. 

TĂ€mĂ€ on totta, miksi pitÀÀ aina sÀÀstÀÀ joka asiasta? Joskus elĂ€mĂ€stĂ€ voi nauttia, ja joku sunnuntain aamupala kahvilasta on loppupeleissĂ€ aika pieni raha. Eri asia tietysti jos on oikeasti rahasta pulaa mutta ei taida tĂ€ssĂ€ tapauksessa olla nĂ€in. 

Vierailija
108/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus nÀin pihin miehen kanssa, se oli ihan muutama viikko. Oli niin jÀrkyttÀvÀn saita ettÀ jopa kahvin ostaminen r-kioskilta kÀvelylenkillÀ olisi ollut mahdoton ajatus, kÀytÀnnössÀ maailmanloppu. SÀÀstÀvÀisyys on hyve, mutta jos ei koskaan elÀmÀssÀÀn aio rahaa kÀyttÀÀ edes pieniin asioihin niin mikÀs idea siinÀ sÀÀstÀmisessÀ edes on?

Vierailija
109/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkut voi valmistaa itse edellisenĂ€ iltana jÀÀkaappiin.  Lohipiirakkakin helppo leipoa valmiista piirakkataikinasta,  karjalanpiirakoita saa leivotuksi pakasteesta, samoin croisanttejĂ€.  Leivokset voi ostaa valmiisksi.  Brunssit on helppo tehdĂ€ itse.  Kahvikin on kuumana parempaa.  MeillĂ€ kyllĂ€ aina sitÀÀ olla puuroa ja marjoja.

HerÀÀ sĂ€ kuule vain leipomaan aamulla kukonlaulun aikaan jos haluat! Kaikki eivĂ€t halua! 

Vierailija
110/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ajatus, ettĂ€ elĂ€mĂ€stĂ€ voisi joskus nauttia on aivan vieras? Tai siis tarkemmin, ajatus ettĂ€ joku muu nauttii elĂ€mĂ€stĂ€ eri tavalla kuin te on tĂ€ysin vieras? Kannattaa kasvaa aikuiseksi. 

Vierailija
111/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina pitÀÀ vĂ€hĂ€n yrittÀÀ ankeuttaa! EihĂ€n nyt kukaan vapaaehtoisesti tuhlaa kahvilaan kun voi syödĂ€ ilmaista kaarnaa! 

Vierailija
112/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

klo7 ei ole muita auki. hesalaisten aamu on kai sit lounas aikaan

Landepaukku pahoitti mielensĂ€ kun kaikki eivĂ€t viikonloppuisin nouse 5.00 syömÀÀn kaurapuuroa. Otan osaa, mahtaa olla rankka elĂ€mĂ€ kun tietÀÀ ettĂ€ pahat kaupunkilaiset kehtaavat nousta aamiaiselle sunnuntaina vasta kymmeneltĂ€! VĂ€hemmĂ€stĂ€kin tulee mielipahaa ja pĂ€ivĂ€ on pilalla. 

Vierailija
113/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina pitÀÀ vĂ€hĂ€n yrittÀÀ ankeuttaa! EihĂ€n nyt kukaan vapaaehtoisesti tuhlaa kahvilaan kun voi syödĂ€ ilmaista kaarnaa! 

KyllĂ€! Ja sitten voi kuolla vanhana tietĂ€en ettĂ€ oli parempi ihminen kun ei koskaan kĂ€ynyt kahvilla vaan tunnollisesti keitti itse. 

Vierailija
114/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EiköhĂ€n aivan jokainen aikuinen ihminen nuo osaa. Ennemminkin kysyisin, ettĂ€ osaatko sinĂ€ koskaan herkutella ja nauttia ilman ettĂ€ itse kaiken teet? 

Vierailija
115/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon huonoja kaloreita. Onko sun miehellÀ feeder fetissi?

MikÀs pahanilmanlintu sinÀ olet? Hus pois, hÀpeÀ!

IHANA MIES!

Vierailija
116/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Heh, ilmeisesti Suomessa tosiaan on hyvin vĂ€hĂ€n ihania miehiĂ€ kun tĂ€ssĂ€kin ketjussa on niin useita epĂ€ilijöitĂ€.... Onneksi olen muuttanut pois... Aivan normaali aamu meillĂ€ tuollainen... 

Vierailija
117/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsÀÀ syödÀ ihan sama lohipiirakka joka sunnuntaina.

Tuomiset toki vaihtelee. 😄 

Mutta joka sunnuntainen juttu tĂ€mĂ€ on. Toisaalta tuo piirakka on niin hyvÀÀ, ettĂ€ en kyllĂ€ yhtÀÀn laittaisi vastaan vaikka sitĂ€ joka sunnuntai tulisikin. 

Samaa oudoksuin. Lohipiirakkaa aamiaiseksi. Vaikka olisi kotona tehtyÀ, niin silti?

Lohipiirakka on aika tyypillinen brunssiruoka. 

Sori. Luin, ettÀ aamiaisesta oli kysymys.

Vierailija
118/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joka sunnuntainen juttu tĂ€mĂ€ on. Toisaalta tuo piirakka on niin hyvÀÀ, ettĂ€ en kyllĂ€ yhtÀÀn laittaisi vastaan vaikka sitĂ€ joka sunnuntai tulisikin. 

Samaa oudoksuin. Lohipiirakkaa aamiaiseksi. Vaikka olisi kotona tehtyÀ, niin silti?

Brunssi on aamiainen joka syödÀÀn hieman myöhemmin. Ja minun mielestĂ€ni lohipiirakka on aivan hyvĂ€ aikaisellakin aamiaisella. 

Vierailija
119/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brunssihan on aamiainen. VĂ€hĂ€n monipuolisempi ja myöhĂ€isempi, mutta aamiainen kuitenkin. 

Vierailija
120/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa! Mekin kĂ€ydÀÀn melkein joka viikonloppu jossain yhdessĂ€ kahvittelemassa tai ihan syömĂ€ssĂ€. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi viisi viisi