Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta đ
Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai.
Ihana mies. đ
Kommentit (378)
Ihanaa! MeillĂ€ se olen yleensĂ€ mĂ€ joka tuo herkut kotiin! đ
Eikös tuo osaa puuroa keittÀÀ ja munia? Parempi on kuule mies, joka osaa nuokin rahat sÀÀstÀÀ ja itse keittÀÀ vaimokullalle kahvit omin pikku kÀtösin.
Herkut voi valmistaa itse edellisenÀ iltana jÀÀkaappiin. Lohipiirakkakin helppo leipoa valmiista piirakkataikinasta, karjalanpiirakoita saa leivotuksi pakasteesta, samoin croisanttejÀ. Leivokset voi ostaa valmiisksi. Brunssit on helppo tehdÀ itse. Kahvikin on kuumana parempaa. MeillÀ kyllÀ aina sitÀÀ olla puuroa ja marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuo osaa puuroa keittÀÀ ja munia? Parempi on kuule mies, joka osaa nuokin rahat sÀÀstÀÀ ja itse keittÀÀ vaimokullalle kahvit omin pikku kÀtösin.
Miksi pitÀisi sÀÀstÀÀ jos ei tarvetta ole? EhkÀ ap:lla ja miehellÀÀn on jo riittÀvÀsti sÀÀstöjÀ? Monilla palstalaisilla on, tÀÀllÀ kun on keski-ikÀ varmaan jossain 40-50 vÀlillÀ. Silloin on jo ehtinyt uraa tekemÀÀn ja sÀÀstÀmÀÀn.
Minusta kuulostaa ihanalta, ettÀ toinen huomioi ja hemmottelee. Ja olisihan se tosiaan kivaa pyhittÀÀ yksi pÀivÀ viikossa vain mukaville jutuille ilman, ettÀ pitÀisi itse tehdÀ kaikki! Jossain vaiheessa elÀmÀÀ sitÀ kannattaisi jo osata nauttiakin ilman, ettÀ aina itse pitÀÀ huhkia.
Vierailija kirjoitti:
Mun DI mies toi aamulla kotiin tullessaan mulle jo yöllÀ ostamansa lihapiirakan aamiaiseksi, vÀhÀn oli mausteet valunu...muuten aivan ihana. Hei, tuossahan ei ollutkaan sinappia vaan...
"MinÀ toin sulle piirakan!
MinÀ oon syöny sen piirakan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitÀisi sÀÀstÀÀ jos ei tarvetta ole? EhkÀ ap:lla ja miehellÀÀn on jo riittÀvÀsti sÀÀstöjÀ? Monilla palstalaisilla on, tÀÀllÀ kun on keski-ikÀ varmaan jossain 40-50 vÀlillÀ. Silloin on jo ehtinyt uraa tekemÀÀn ja sÀÀstÀmÀÀn.
Minusta kuulostaa ihanalta, ettÀ toinen huomioi ja hemmottelee. Ja olisihan se tosiaan kivaa pyhittÀÀ yksi pÀivÀ viikossa vain mukaville jutuille ilman, ettÀ pitÀisi itse tehdÀ kaikki! Jossain vaiheessa elÀmÀÀ sitÀ kannattaisi jo osata nauttiakin ilman, ettÀ aina itse pitÀÀ huhkia.
TÀmÀ on totta, miksi pitÀÀ aina sÀÀstÀÀ joka asiasta? Joskus elÀmÀstÀ voi nauttia, ja joku sunnuntain aamupala kahvilasta on loppupeleissÀ aika pieni raha. Eri asia tietysti jos on oikeasti rahasta pulaa mutta ei taida tÀssÀ tapauksessa olla nÀin.
Vierailija kirjoitti:
Olin joskus nÀin pihin miehen kanssa, se oli ihan muutama viikko. Oli niin jÀrkyttÀvÀn saita ettÀ jopa kahvin ostaminen r-kioskilta kÀvelylenkillÀ olisi ollut mahdoton ajatus, kÀytÀnnössÀ maailmanloppu. SÀÀstÀvÀisyys on hyve, mutta jos ei koskaan elÀmÀssÀÀn aio rahaa kÀyttÀÀ edes pieniin asioihin niin mikÀs idea siinÀ sÀÀstÀmisessÀ edes on?
Vierailija kirjoitti:
Herkut voi valmistaa itse edellisenÀ iltana jÀÀkaappiin. Lohipiirakkakin helppo leipoa valmiista piirakkataikinasta, karjalanpiirakoita saa leivotuksi pakasteesta, samoin croisanttejÀ. Leivokset voi ostaa valmiisksi. Brunssit on helppo tehdÀ itse. Kahvikin on kuumana parempaa. MeillÀ kyllÀ aina sitÀÀ olla puuroa ja marjoja.
HerÀÀ sÀ kuule vain leipomaan aamulla kukonlaulun aikaan jos haluat! Kaikki eivÀt halua!
Vierailija kirjoitti:
Eli ajatus, ettÀ elÀmÀstÀ voisi joskus nauttia on aivan vieras? Tai siis tarkemmin, ajatus ettÀ joku muu nauttii elÀmÀstÀ eri tavalla kuin te on tÀysin vieras? Kannattaa kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina pitÀÀ vÀhÀn yrittÀÀ ankeuttaa! EihÀn nyt kukaan vapaaehtoisesti tuhlaa kahvilaan kun voi syödÀ ilmaista kaarnaa!
Vierailija kirjoitti:
klo7 ei ole muita auki. hesalaisten aamu on kai sit lounas aikaan
Landepaukku pahoitti mielensÀ kun kaikki eivÀt viikonloppuisin nouse 5.00 syömÀÀn kaurapuuroa. Otan osaa, mahtaa olla rankka elÀmÀ kun tietÀÀ ettÀ pahat kaupunkilaiset kehtaavat nousta aamiaiselle sunnuntaina vasta kymmeneltÀ! VÀhemmÀstÀkin tulee mielipahaa ja pÀivÀ on pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina pitÀÀ vÀhÀn yrittÀÀ ankeuttaa! EihÀn nyt kukaan vapaaehtoisesti tuhlaa kahvilaan kun voi syödÀ ilmaista kaarnaa!
KyllÀ! Ja sitten voi kuolla vanhana tietÀen ettÀ oli parempi ihminen kun ei koskaan kÀynyt kahvilla vaan tunnollisesti keitti itse.
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn aivan jokainen aikuinen ihminen nuo osaa. Ennemminkin kysyisin, ettÀ osaatko sinÀ koskaan herkutella ja nauttia ilman ettÀ itse kaiken teet?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon huonoja kaloreita. Onko sun miehellÀ feeder fetissi?
MikÀs pahanilmanlintu sinÀ olet? Hus pois, hÀpeÀ!
IHANA MIES!
Heh, ilmeisesti Suomessa tosiaan on hyvin vÀhÀn ihania miehiÀ kun tÀssÀkin ketjussa on niin useita epÀilijöitÀ.... Onneksi olen muuttanut pois... Aivan normaali aamu meillÀ tuollainen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsÀÀ syödÀ ihan sama lohipiirakka joka sunnuntaina.
Tuomiset toki vaihtelee. đ
Mutta joka sunnuntainen juttu tÀmÀ on. Toisaalta tuo piirakka on niin hyvÀÀ, ettÀ en kyllÀ yhtÀÀn laittaisi vastaan vaikka sitÀ joka sunnuntai tulisikin.
Samaa oudoksuin. Lohipiirakkaa aamiaiseksi. Vaikka olisi kotona tehtyÀ, niin silti?
Lohipiirakka on aika tyypillinen brunssiruoka.
Sori. Luin, ettÀ aamiaisesta oli kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joka sunnuntainen juttu tÀmÀ on. Toisaalta tuo piirakka on niin hyvÀÀ, ettÀ en kyllÀ yhtÀÀn laittaisi vastaan vaikka sitÀ joka sunnuntai tulisikin.
Samaa oudoksuin. Lohipiirakkaa aamiaiseksi. Vaikka olisi kotona tehtyÀ, niin silti?
Brunssi on aamiainen joka syödÀÀn hieman myöhemmin. Ja minun mielestÀni lohipiirakka on aivan hyvÀ aikaisellakin aamiaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brunssihan on aamiainen. VÀhÀn monipuolisempi ja myöhÀisempi, mutta aamiainen kuitenkin.
Onpa ihanaa! Mekin kÀydÀÀn melkein joka viikonloppu jossain yhdessÀ kahvittelemassa tai ihan syömÀssÀ.
Lapsellinen?
Mun mielestÀ kaikki vinkumis ja vonkumisketjut on niitÀ lapsellisia. Aikuinen ja fiksu mielummin jakaa omia iloisia asioita kuin vÀnisee. Ja toinen aikuinen osais ilahtua apn ilosta.
Mieluummin mÀ tÀllaista luen ku jotain iÀn ikuista vollotusta!