Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta 😊

Vierailija
19.07.2026 |

Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai. 

Ihana mies. 😍 

Kommentit (378)

Vierailija
141/378 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ketjun innoittamana googlasin lĂ€hialueen brunsseja, meinaan kokeilla kĂ€ydĂ€ hotelliaamiaisella joskus itsekseni. 

Vierailija
142/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

klo7 ei ole muita auki. hesalaisten aamu on kai sit lounas aikaan

Landepaukku pahoitti mielensĂ€ kun kaikki eivĂ€t viikonloppuisin nouse 5.00 syömÀÀn kaurapuuroa. Otan osaa, mahtaa olla rankka elĂ€mĂ€ kun tietÀÀ ettĂ€ pahat kaupunkilaiset kehtaavat nousta aamiaiselle sunnuntaina vasta kymmeneltĂ€! VĂ€hemmĂ€stĂ€kin tulee mielipahaa ja pĂ€ivĂ€ on pilalla. 

MÀ en tunnustaudu landepaukuksi, mutta siitÀ huolimatta mulla nyt vaan on sellaiset rytmit ettÀ herÀÀn aina viimeistÀÀn joskus 5-6 maissa. Viikonloppuisin kun puoliso useimmiten on paikalla, yritÀn lojua sÀngyssÀ 7.30-8 asti ja nÀlkÀhÀn siinÀ jo tulee. (Ja meidÀn lÀhin kahvila aukeaa sunnuntaisin kl 10, lauantaina kl 8.)

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MeillĂ€kin. TĂ€nÀÀn toi pyhĂ€n kunniaksi shampanjaa ja mansikoita. đŸ„° Ensi viikolla lĂ€hdemme Rivieralle kesĂ€asunnollemme.

Ihana fantasia! 

Vierailija
144/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Landepaukku pahoitti mielensĂ€ kun kaikki eivĂ€t viikonloppuisin nouse 5.00 syömÀÀn kaurapuuroa. Otan osaa, mahtaa olla rankka elĂ€mĂ€ kun tietÀÀ ettĂ€ pahat kaupunkilaiset kehtaavat nousta aamiaiselle sunnuntaina vasta kymmeneltĂ€! VĂ€hemmĂ€stĂ€kin tulee mielipahaa ja pĂ€ivĂ€ on pilalla. 

MÀ en tunnustaudu landepaukuksi, mutta siitÀ huolimatta mulla nyt vaan on sellaiset rytmit ettÀ herÀÀn aina viimeistÀÀn joskus 5-6 maissa. Viikonloppuisin kun puoliso useimmiten on paikalla, yritÀn lojua sÀngyssÀ 7.30-8 asti ja nÀlkÀhÀn siinÀ jo tulee. (Ja meidÀn lÀhin kahvila aukeaa sunnuntaisin kl 10, lauantaina kl 8.)

Mutta et varmaan pahoita mieltĂ€si vaikka muut eivĂ€t elĂ€ juuri kuten sinĂ€? SiitĂ€hĂ€n tuossa oli kysymys, jotkut tÀÀllĂ€ ahdistuvat ja hermostuvat kun muiden elĂ€mĂ€ntyyli poikkeaa heidĂ€n omastaan. 

Vierailija
145/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkut voi valmistaa itse edellisenĂ€ iltana jÀÀkaappiin.  Lohipiirakkakin helppo leipoa valmiista piirakkataikinasta,  karjalanpiirakoita saa leivotuksi pakasteesta, samoin croisanttejĂ€.  Leivokset voi ostaa valmiisksi.  Brunssit on helppo tehdĂ€ itse.  Kahvikin on kuumana parempaa.  MeillĂ€ kyllĂ€ aina sitÀÀ olla puuroa ja marjoja.

Oma mies hakee mieluummin tuoreet tarjottavat paikallisesta leipomosta mitÀ rupeaisi niitÀ valmistamaan edellisenÀ iltana.

Vierailija
146/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan fine teille. Mutta ymmĂ€rrĂ€thĂ€n, ettĂ€ toisille ihmisille tuollainen rytmi saattaa olla hyvinkin haasteellista. 

Aamuvirkuilla liian tuntuu olevan pÀÀssÀÀn ajatus siitĂ€, ettĂ€ heidĂ€n rytminsĂ€ on se oikea. 

Sinun ei ole pakko pitÀÀ kahviloista, tai niiden aukioloajoista myöskÀÀn. Toiset ihmiset ovat sitten heitĂ€, jotka niistĂ€ nauttivat. 

Vierailija
147/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei.

Kun mÀ saan herÀtÀ lomalla vapaasti, herÀÀn n klo 10 tienoilla. Syön ensimmÀisen kerran n klo 14 aikaan.

Muuta kysyttÀvÀÀ teiltÀ epÀluonnollisesti yöllÀ herÀÀviltÀ?

Vierailija
148/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LisĂ€ksi aivan mielenkiinnosta... Miksi lojut sĂ€ngyssĂ€ noin pitkÀÀn? SinĂ€hĂ€n ehtisit kĂ€ydĂ€ juoksemassa vaikka 20km ennen kuin puolisosi herÀÀ. Tai ainakin leipomaan ne lohipiirakat ja leipĂ€juustot millĂ€ joku tÀÀllĂ€ vouhotti. 

Jos tuollainen loikoilu on sinulle mukavaa, niin sitten tietysti loikoilet. 2,5h loikoilu kuitenkin aika harvalle on sitĂ€ parhainta kivaa. 

Jos haluat optimoida aikaasi molempiin, niin ehtisit kĂ€ydĂ€ 7-10km juoksulenkillĂ€+suihku, ja sen lisĂ€ksi olisi aikaa hakea puolisollesi kahvilaherkkuja ennen kuin hĂ€n herÀÀ. 

Sukupuolellasi ei ole vĂ€liĂ€. 

Vierailija
149/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EpÀhygieenistÀ. Opeta se leipomaan itse.

Miten epĂ€hygieenistĂ€? Vitriiniin takanahan leivokset ovat. 

Vierailija
150/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Siis hakee aamiaisen kahvilasta ja tuo kotiin? No eipÀ ole jÀrjellÀ paiskattu tÀtÀ "miestÀ", jos ei edes kahvia osaa itse keittÀÀ.

Vierailija
151/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika köyhÀt antimet jos ei edes samppnjaa ole.

Vierailija
152/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Aika kaloripitoinen  aamiainen, 950- 1250 kaloria. En kyllĂ€ pystyisi tuollaisia aamiaista joka viikko  syömÀÀn. 

Vierailija
153/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hakee aamiaisen kahvilasta ja tuo kotiin? No eipÀ ole jÀrjellÀ paiskattu tÀtÀ "miestÀ", jos ei edes kahvia osaa itse keittÀÀ.

Taidat olla aika metsĂ€lĂ€inen jos kuvittelet ettĂ€ kahvilassa kĂ€ydÀÀn siksi ettei osattaisi keittÀÀ kahvia. 

Vierailija
154/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nam, kiva sulle! 

Mutta kahvilassa on varmaankin joku myyjĂ€tĂ€r, jota miehesi tykkÀÀ nĂ€hdĂ€. 😅

Vierailija
155/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€hĂ€n olisi hankalampaa kuin sĂ€ngyssĂ€ syöminen? 

No otapa tuoli mihin istua ja vaikka koppa kaljaa, menee meinaan jonkin verran aikaa jos luettelen maailman kaikki asiat jotka on vaikeampia suorittaa kuin sÀngyssÀ syöminen.

Vierailija
156/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MeillÀ rouva tuo taas joka aamu kahvin ja puuron sÀnkyyn keittiöstÀÀn. koskus myös itsensÀkin.

Vierailija
157/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika metsĂ€lĂ€inen jos kuvittelet ettĂ€ kahvilassa kĂ€ydÀÀn siksi ettei osattaisi keittÀÀ kahvia. 

No kun tĂ€ssĂ€hĂ€n nimenomaan ap EI kĂ€y kahvilassa, vaan ne tarjottavat rahdataan sieltĂ€ kotiin. 

Siis kahvilassa / ravintolassa kĂ€ydÀÀn siksi ettĂ€ esim. reissussa ei ole mahdollista tai jĂ€rkevÀÀ itse laittaa ruokaa. Se ettĂ€ hakee kahvilasta ruoat kotiin on tĂ€yttĂ€ jĂ€rjen köyhyyttĂ€. Saat kaikki ravintolaruoan huonot puolet (kallis hinta, kaikki jo vĂ€ljĂ€htĂ€nyttĂ€ kun pÀÀsee kotiin asti, menee paljon aikaa), mutta et hyviĂ€ puolia (miljöö, ruoan saanti nopeasti). 

Vierailija
158/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LisĂ€ksi aivan mielenkiinnosta... Miksi lojut sĂ€ngyssĂ€ noin pitkÀÀn? SinĂ€hĂ€n ehtisit kĂ€ydĂ€ juoksemassa vaikka 20km ennen kuin puolisosi herÀÀ. Tai ainakin leipomaan ne lohipiirakat ja leipĂ€juustot millĂ€ joku tÀÀllĂ€ vouhotti. 

Jos tuollainen loikoilu on sinulle mukavaa, niin sitten tietysti loikoilet. 2,5h loikoilu kuitenkin aika harvalle on sitĂ€ parhainta kivaa. 

Jos haluat optimoida aikaasi molempiin, niin ehtisit kĂ€ydĂ€ 7-10km juoksulenkillĂ€+suihku, ja sen lisĂ€ksi olisi aikaa hakea puolisollesi kahvilaherkkuja ennen kuin hĂ€n herÀÀ. 

Sukupuolellasi ei ole vĂ€liĂ€. 

Olen eri kuin tuo jolle vastasit. HerÀÀn aamuisin n. klo 6.00 ja keitÀn kahvia, mies nukkuu pitempÀÀn. Olen pyörÀtuolissa joten en voi juoksulenkille lÀhteÀ, lÀhin kahvilakin on 40 km pÀÀssÀ. Tasan ei kÀy nallekarkit.

Vierailija
159/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta, ap. 

Vierailija
160/378 |
20.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Millainen ihminen syö vuoteessa mitÀÀn? YÀk. Sama kuin vetÀisit paskapöntöllÀ safkaa: totaalisen vÀÀrÀ paikka.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yhdeksÀn kaksi kaksi