Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta đ
Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai.
Ihana mies. đ
Kommentit (378)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
klo7 ei ole muita auki. hesalaisten aamu on kai sit lounas aikaan
Landepaukku pahoitti mielensÀ kun kaikki eivÀt viikonloppuisin nouse 5.00 syömÀÀn kaurapuuroa. Otan osaa, mahtaa olla rankka elÀmÀ kun tietÀÀ ettÀ pahat kaupunkilaiset kehtaavat nousta aamiaiselle sunnuntaina vasta kymmeneltÀ! VÀhemmÀstÀkin tulee mielipahaa ja pÀivÀ on pilalla.
MÀ en tunnustaudu landepaukuksi, mutta siitÀ huolimatta mulla nyt vaan on sellaiset rytmit ettÀ herÀÀn aina viimeistÀÀn joskus 5-6 maissa. Viikonloppuisin kun puoliso useimmiten on paikalla, yritÀn lojua sÀngyssÀ 7.30-8 asti ja nÀlkÀhÀn siinÀ jo tulee. (Ja meidÀn lÀhin kahvila aukeaa sunnuntaisin kl 10, lauantaina kl 8.)
Vierailija kirjoitti:
MeillĂ€kin. TĂ€nÀÀn toi pyhĂ€n kunniaksi shampanjaa ja mansikoita. đ„° Ensi viikolla lĂ€hdemme Rivieralle kesĂ€asunnollemme.
Ihana fantasia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Landepaukku pahoitti mielensÀ kun kaikki eivÀt viikonloppuisin nouse 5.00 syömÀÀn kaurapuuroa. Otan osaa, mahtaa olla rankka elÀmÀ kun tietÀÀ ettÀ pahat kaupunkilaiset kehtaavat nousta aamiaiselle sunnuntaina vasta kymmeneltÀ! VÀhemmÀstÀkin tulee mielipahaa ja pÀivÀ on pilalla.
MÀ en tunnustaudu landepaukuksi, mutta siitÀ huolimatta mulla nyt vaan on sellaiset rytmit ettÀ herÀÀn aina viimeistÀÀn joskus 5-6 maissa. Viikonloppuisin kun puoliso useimmiten on paikalla, yritÀn lojua sÀngyssÀ 7.30-8 asti ja nÀlkÀhÀn siinÀ jo tulee. (Ja meidÀn lÀhin kahvila aukeaa sunnuntaisin kl 10, lauantaina kl 8.)
Mutta et varmaan pahoita mieltÀsi vaikka muut eivÀt elÀ juuri kuten sinÀ? SiitÀhÀn tuossa oli kysymys, jotkut tÀÀllÀ ahdistuvat ja hermostuvat kun muiden elÀmÀntyyli poikkeaa heidÀn omastaan.
Vierailija kirjoitti:
Herkut voi valmistaa itse edellisenÀ iltana jÀÀkaappiin. Lohipiirakkakin helppo leipoa valmiista piirakkataikinasta, karjalanpiirakoita saa leivotuksi pakasteesta, samoin croisanttejÀ. Leivokset voi ostaa valmiisksi. Brunssit on helppo tehdÀ itse. Kahvikin on kuumana parempaa. MeillÀ kyllÀ aina sitÀÀ olla puuroa ja marjoja.
Oma mies hakee mieluummin tuoreet tarjottavat paikallisesta leipomosta mitÀ rupeaisi niitÀ valmistamaan edellisenÀ iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan fine teille. Mutta ymmÀrrÀthÀn, ettÀ toisille ihmisille tuollainen rytmi saattaa olla hyvinkin haasteellista.
Aamuvirkuilla liian tuntuu olevan pÀÀssÀÀn ajatus siitÀ, ettÀ heidÀn rytminsÀ on se oikea.
Sinun ei ole pakko pitÀÀ kahviloista, tai niiden aukioloajoista myöskÀÀn. Toiset ihmiset ovat sitten heitÀ, jotka niistÀ nauttivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.
Kun mÀ saan herÀtÀ lomalla vapaasti, herÀÀn n klo 10 tienoilla. Syön ensimmÀisen kerran n klo 14 aikaan.
Muuta kysyttÀvÀÀ teiltÀ epÀluonnollisesti yöllÀ herÀÀviltÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LisÀksi aivan mielenkiinnosta... Miksi lojut sÀngyssÀ noin pitkÀÀn? SinÀhÀn ehtisit kÀydÀ juoksemassa vaikka 20km ennen kuin puolisosi herÀÀ. Tai ainakin leipomaan ne lohipiirakat ja leipÀjuustot millÀ joku tÀÀllÀ vouhotti.
Jos tuollainen loikoilu on sinulle mukavaa, niin sitten tietysti loikoilet. 2,5h loikoilu kuitenkin aika harvalle on sitÀ parhainta kivaa.
Jos haluat optimoida aikaasi molempiin, niin ehtisit kÀydÀ 7-10km juoksulenkillÀ+suihku, ja sen lisÀksi olisi aikaa hakea puolisollesi kahvilaherkkuja ennen kuin hÀn herÀÀ.
Sukupuolellasi ei ole vÀliÀ.
Vierailija kirjoitti:
EpÀhygieenistÀ. Opeta se leipomaan itse.
Miten epÀhygieenistÀ? Vitriiniin takanahan leivokset ovat.
Siis hakee aamiaisen kahvilasta ja tuo kotiin? No eipÀ ole jÀrjellÀ paiskattu tÀtÀ "miestÀ", jos ei edes kahvia osaa itse keittÀÀ.
Aika köyhÀt antimet jos ei edes samppnjaa ole.
Aika kaloripitoinen aamiainen, 950- 1250 kaloria. En kyllÀ pystyisi tuollaisia aamiaista joka viikko syömÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Siis hakee aamiaisen kahvilasta ja tuo kotiin? No eipÀ ole jÀrjellÀ paiskattu tÀtÀ "miestÀ", jos ei edes kahvia osaa itse keittÀÀ.
Taidat olla aika metsÀlÀinen jos kuvittelet ettÀ kahvilassa kÀydÀÀn siksi ettei osattaisi keittÀÀ kahvia.
Nam, kiva sulle!
Mutta kahvilassa on varmaankin joku myyjĂ€tĂ€r, jota miehesi tykkÀÀ nĂ€hdĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
MikÀhÀn olisi hankalampaa kuin sÀngyssÀ syöminen?
No otapa tuoli mihin istua ja vaikka koppa kaljaa, menee meinaan jonkin verran aikaa jos luettelen maailman kaikki asiat jotka on vaikeampia suorittaa kuin sÀngyssÀ syöminen.
MeillÀ rouva tuo taas joka aamu kahvin ja puuron sÀnkyyn keittiöstÀÀn. koskus myös itsensÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika metsÀlÀinen jos kuvittelet ettÀ kahvilassa kÀydÀÀn siksi ettei osattaisi keittÀÀ kahvia.
No kun tÀssÀhÀn nimenomaan ap EI kÀy kahvilassa, vaan ne tarjottavat rahdataan sieltÀ kotiin.
Siis kahvilassa / ravintolassa kÀydÀÀn siksi ettÀ esim. reissussa ei ole mahdollista tai jÀrkevÀÀ itse laittaa ruokaa. Se ettÀ hakee kahvilasta ruoat kotiin on tÀyttÀ jÀrjen köyhyyttÀ. Saat kaikki ravintolaruoan huonot puolet (kallis hinta, kaikki jo vÀljÀhtÀnyttÀ kun pÀÀsee kotiin asti, menee paljon aikaa), mutta et hyviÀ puolia (miljöö, ruoan saanti nopeasti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LisÀksi aivan mielenkiinnosta... Miksi lojut sÀngyssÀ noin pitkÀÀn? SinÀhÀn ehtisit kÀydÀ juoksemassa vaikka 20km ennen kuin puolisosi herÀÀ. Tai ainakin leipomaan ne lohipiirakat ja leipÀjuustot millÀ joku tÀÀllÀ vouhotti.
Jos tuollainen loikoilu on sinulle mukavaa, niin sitten tietysti loikoilet. 2,5h loikoilu kuitenkin aika harvalle on sitÀ parhainta kivaa.
Jos haluat optimoida aikaasi molempiin, niin ehtisit kÀydÀ 7-10km juoksulenkillÀ+suihku, ja sen lisÀksi olisi aikaa hakea puolisollesi kahvilaherkkuja ennen kuin hÀn herÀÀ.
Sukupuolellasi ei ole vÀliÀ.
Olen eri kuin tuo jolle vastasit. HerÀÀn aamuisin n. klo 6.00 ja keitÀn kahvia, mies nukkuu pitempÀÀn. Olen pyörÀtuolissa joten en voi juoksulenkille lÀhteÀ, lÀhin kahvilakin on 40 km pÀÀssÀ. Tasan ei kÀy nallekarkit.
Millainen ihminen syö vuoteessa mitÀÀn? YÀk. Sama kuin vetÀisit paskapöntöllÀ safkaa: totaalisen vÀÀrÀ paikka.
Ketjun innoittamana googlasin lÀhialueen brunsseja, meinaan kokeilla kÀydÀ hotelliaamiaisella joskus itsekseni.