Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta 😊

Vierailija
19.07.2026 |

Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai. 

Ihana mies. 😍 

Kommentit (192)

Vierailija
61/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mies oli siis toisen naisen luona yötÀ. Tai sitten kotonaan ja sinÀ olet se salapano.

Vierailija
62/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllÀ usko, ei tuollaista miestÀ Suomesta löydy. Noin tehdÀÀn korkeintaan naisten/ÀitienpÀivÀnÀ, ja silloinkin odotetaan seksiÀ palkinnoksi.

Mun mies varmaan hakisikin mulle aamiaista jos haluaisin, laitellaan mieluummin itse yhdessĂ€. Monenlaista sorttia joka aamu. VĂ€lillĂ€ kĂ€ydÀÀn kahvilassa tai hotelliaamiaisella. 

ÄitienpĂ€ivÀÀ meillĂ€ ei vietetĂ€ enkĂ€ todellakaan halua ettĂ€ naistenpĂ€ivÀÀ huomioitaisiin jotenkin vain siksi ettĂ€ kalenterissa lukee "naistenpĂ€ivĂ€", naurettavaa. EnkĂ€ tosiaan haluaisi sĂ€ngyssĂ€ syödĂ€kÀÀn. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla aika lĂ€ski. 

JÀnnÀ pÀÀtelmÀ tÀmÀkin, aapee on lÀski koska herkuttelee kerran viikossa vai?

Kun on meitĂ€kin joilla ei ole taipumusta ylipainoittua vaikka herkutellaan joka pĂ€ivĂ€. 

Vierailija
64/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli siis toisen naisen luona yötÀ. Tai sitten kotonaan ja sinÀ olet se salapano.

Ihan se vierestĂ€ aamulla lĂ€htee kahvilaan. EikĂ€ siellĂ€ niin kauaa mene, ettĂ€ ketÀÀn ehtisi paneskelemaan. Alle kymmenessĂ€ minuutissa hakee. 

SinĂ€kin tÀÀllĂ€ yritĂ€t miesten mainetta pilata? Miksi? 

Vierailija
65/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostasin enemmÀn miestÀ joka osaa itse tehdÀ sen aamiaisen.

Totta kai hĂ€n aamiaisen osaa tehdĂ€kin. 😄 

Ei se, ettÀ hakee kahvilasta herkkuja sulje pois sitÀ ettÀ osaa itsekin tehdÀ.

Sunnuntaisin meillĂ€ ei puurreta keittiössĂ€ vaan keskitymme mukaviin juttuihin. 

Arkena saa keittiössĂ€ touhuta aivan riittĂ€miin. 

Onpa jotenkin ihana tapa pyhittÀÀ sunnuntait vain kivoille jutuille... MeillĂ€ se turhan usein menee pyykkiĂ€ pyörittĂ€essĂ€ ja siivoillessa... Ehdotin tuota juuri miehelle, ja se heti innostui myös! Sovittiin, ettĂ€ ens sunnuntaina mennÀÀn aamukahveille ulos ja sit katsomaan vaikka jotain nĂ€yttelyĂ€ tai pyörĂ€ileen jos sÀÀ sallii! 

Kiitos! Kiva vĂ€lillĂ€ muistaa ettĂ€ elĂ€mĂ€stĂ€ pitĂ€is muistaa myös vĂ€lillĂ€ nauttia! Viikottainen nautiskelupĂ€ivĂ€ tulee meillekin tavaksi kyllĂ€! 

Musta on outoa ettĂ€ ilmeisesti nĂ€in ei monessakaan suhteessa toimita - kun meille on ihan selvÀÀ ettĂ€ vĂ€hĂ€n vĂ€liĂ€ hypĂ€tÀÀn jossain kahvilassa tai ravintolassa, kĂ€ydÀÀn terassilla, (moottori)pyörĂ€ilemĂ€ssĂ€, lenkillĂ€. Toki meillĂ€ on aikaa enemmĂ€n kuin useimmilla tuohon kun vain toinen on osittain työelĂ€mĂ€ssĂ€. 

Vierailija
66/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan se vierestĂ€ aamulla lĂ€htee kahvilaan. EikĂ€ siellĂ€ niin kauaa mene, ettĂ€ ketÀÀn ehtisi paneskelemaan. Alle kymmenessĂ€ minuutissa hakee. 

SinĂ€kin tÀÀllĂ€ yritĂ€t miesten mainetta pilata? Miksi? 

NĂ€itĂ€ tyyppejĂ€ Ă€rsyttÀÀ, kun jotkut miehet on halutumpia ja mukavampia kuin he. Olisivat tyytyvĂ€isiĂ€ sillon, jos kaikki miehet olis yhtĂ€ luokattomia kuin he. Silloin ei tarvisi kokea ettĂ€ omassa kĂ€ytöksessĂ€ olis jotain parantamista. 

Vierailija
67/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

KyllĂ€ tuo on jo 12 vuotta nĂ€in toiminut. 😊 

Minun Mies tekee itse aamiaisen meille joka aamu.

MitÀs siihen sanot.

Kuulostaa hienolta jos se teille toimii! Me tehdÀÀn arkisin aamiainen yhdessĂ€, se on meille kiva juttu myös. 😊 

Sunnuntaisin mies tosiaan hakee kahvilasta herkut. Sen jĂ€lkeen kĂ€ytiin lenkillĂ€, ja juuri tultiin saunasta nyt. MietitÀÀn tĂ€ssĂ€, ettĂ€ halutaanko illalla ulos syömÀÀn ja leffaan katsomaan Odyssey, vai tilataanko ruokaa kotiin ja katsotaan tÀÀllĂ€ leffa. 

Kuulostaa tosi kivalta pidemmÀn suhteen hoitamiselta :( MeillÀ 20 vuotta takana ja edelleen pyritÀÀn myös tekemÀÀn kivoja, arkea nostattavia juttuja.

Ps. Odysseukseen ei vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ saa lippuja tÀlle illalle

Vierailija
68/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Kuulostaa hienolta jos se teille toimii! Me tehdÀÀn arkisin aamiainen yhdessĂ€, se on meille kiva juttu myös. 😊 

Sunnuntaisin mies tosiaan hakee kahvilasta herkut. Sen jĂ€lkeen kĂ€ytiin lenkillĂ€, ja juuri tultiin saunasta nyt. MietitÀÀn tĂ€ssĂ€, ettĂ€ halutaanko illalla ulos syömÀÀn ja leffaan katsomaan Odyssey, vai tilataanko ruokaa kotiin ja katsotaan tÀÀllĂ€ leffa. 

Tarkoitat varmaan ettÀ miehesi on juoppo laiska ja vÀkivaltainen. Mutta fantasioit vain tÀllaisesta.

Se on ihan Ok. 

KyllĂ€ nyt fantasiat ovat siellĂ€ pÀÀssĂ€. 

Miksi mollaat miehiĂ€ tuolla tavoin? Aivan kuin hyviĂ€ miehiĂ€ ei voisi olla olemassa. Miesviha ei ole sen kauniimpaa kuin naisvihakaan. 

TÀmÀ viesti paljasti ettÀ oletkin itse Mies.

SÀÀlittÀvÀ yritys.

Vierailija
69/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsÀÀ syödÀ ihan sama lohipiirakka joka sunnuntaina.

Tuomiset toki vaihtelee. 😄 

Mutta joka sunnuntainen juttu tĂ€mĂ€ on. Toisaalta tuo piirakka on niin hyvÀÀ, ettĂ€ en kyllĂ€ yhtÀÀn laittaisi vastaan vaikka sitĂ€ joka sunnuntai tulisikin. 

Samaa oudoksuin. Lohipiirakkaa aamiaiseksi. Vaikka olisi kotona tehtyÀ, niin silti?

Vierailija
70/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostasin enemmÀn miestÀ joka osaa itse tehdÀ sen aamiaisen.

Aikamoinen logiikka. YritĂ€t siis sanoa, ettĂ€ koska joku hakee kahvilasta aamiaista ei osaa itse laittaa? Ovatko kaikki ravintoloiden asiakkaat siellĂ€ siksi, ettĂ€ eivĂ€t osaa kokata? 

Vierailija
71/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miesparkaa. On joutunut tossun alle.

SinĂ€ se et ole koskaan oikeassa parisuhteessa ollutkaan. Muuten et tĂ€llaisia heittelisi. 

Vierailija
72/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntai aamuna auki? Joku huoltoasemako😂

Et taida juuri viettÀÀ aikaa kaupungissa? 

Ohiksena. Asun 25 000 asukkaan kaupungissa, jossa kahvilat ovat kiinni sunnuntaisin. 

Ja mieleen ei tullut ettĂ€ isommissa kaupungeissa asiat olisivat toisin? 

Jollekin taas ei ollut tullut mieleen, ettĂ€ kaupungissakin voi olla kahvilat kiinni sunnuntaisin. 

Kuka on vĂ€ittĂ€nyt etteivĂ€t voisi olla? Isommissa kaupungeissa ovat yleensĂ€ auki, koska sunnuntaisin riittÀÀ asiakkaita, ihan normaalia ettĂ€ pikkukaupungeissa ei ole koska asiakkaita on huomattavan paljon vĂ€hemmĂ€n. 

Vierailija
73/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta joka sunnuntainen juttu tĂ€mĂ€ on. Toisaalta tuo piirakka on niin hyvÀÀ, ettĂ€ en kyllĂ€ yhtÀÀn laittaisi vastaan vaikka sitĂ€ joka sunnuntai tulisikin. 

Samaa oudoksuin. Lohipiirakkaa aamiaiseksi. Vaikka olisi kotona tehtyÀ, niin silti?

Miksi ei, jos lohipiirakasta pitÀÀ? VÀÀrin syöty, kuuluis olla kaurapuurua ja ruisleipee? 

Vierailija
74/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Olitte ilmeisesti olleet aika pitkÀÀn yhdessĂ€? Ihanaa ettĂ€ jotkut jaksavat pitÀÀ parisuhteestaan huolta. 

Joo, 12v ja risat. TĂ€mĂ€ ollut alusta asti kĂ€ytĂ€ntönĂ€, molemmilla on takana aiempi parisuhde jonka huoltaminen oli jÀÀnyt, ja sitĂ€ kautta parisuhdekin hiipunut. 

VirheistĂ€ onneksi oppii. 

SinĂ€ teet v.ttu paliaana takaperinvolotin. 

Ja eiku suoraan naamaansa.

KÀÀnnyt ja lutkutat smoothien haaroistaan. Sulle jÀlÀkiruoka.

Vierailija
75/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Kuulostaa tosi kivalta pidemmÀn suhteen hoitamiselta :( MeillÀ 20 vuotta takana ja edelleen pyritÀÀn myös tekemÀÀn kivoja, arkea nostattavia juttuja.

Ps. Odysseukseen ei vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ saa lippuja tÀlle illalle

Ihanaa kun jaksatte hoitaa myös. SitĂ€ toivoisi ettĂ€ kaikissa parisuhteissa jotain vastaavaa harrastettaisiin. Itse koetan myös auttaa siskoni vauvaa kerran viikossa jotta vanhemmat saisivat myös yhteistĂ€ aikaa. Se on todella tĂ€rkeÀÀ. 

Hyvin nĂ€yttĂ€isi Tennispalatsissa olevan tilaa useampaankin nĂ€ytökseen, juuri kurkkasin. 

Vierailija
76/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EpÀhygieenistÀ. Opeta se leipomaan itse.

Vierailija
77/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitĂ€ vikaa on lohipiirakassa aamiaisena? Ei yhtÀÀn mitÀÀn, varsinkaan kerran viikossa syötynĂ€. 

Oikein hyvĂ€ aamiainen jos on aktiivinen pĂ€ivĂ€ tulossa. SyödÀÀnhĂ€n lohta ja kananmunaa, joita piirakkaan laitetaan, muutenkin aamiaisella aivan yleisesti. 

Vierailija
78/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo😂

MitÀs siihen sanot.

Tarkoitat varmaan ettÀ miehesi on juoppo laiska ja vÀkivaltainen. Mutta fantasioit vain tÀllaisesta.

Se on ihan Ok. 

KyllĂ€ nyt fantasiat ovat siellĂ€ pÀÀssĂ€. 

Miksi mollaat miehiĂ€ tuolla tavoin? Aivan kuin hyviĂ€ miehiĂ€ ei voisi olla olemassa. Miesviha ei ole sen kauniimpaa kuin naisvihakaan. 

TÀmÀ viesti paljasti ettÀ oletkin itse Mies.

SÀÀlittÀvÀ yritys.

Palstan miehet tuskin kirjoittelisi tÀllaisia. SiitÀhÀn tulisi paineita itsekin olla mukava mies ja tuottaa hyvÀÀ mieltÀ naiselle....

Vierailija
79/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntai aamuna auki? Joku huoltoasemako😂

Et taida juuri viettÀÀ aikaa kaupungissa? 

Ohiksena. Asun 25 000 asukkaan kaupungissa, jossa kahvilat ovat kiinni sunnuntaisin. 

Ja mieleen ei tullut ettĂ€ isommissa kaupungeissa asiat olisivat toisin? 

Jollekin taas ei ollut tullut mieleen, ettĂ€ kaupungissakin voi olla kahvilat kiinni sunnuntaisin. 

Kuka on vĂ€ittĂ€nyt etteivĂ€t voisi olla? Isommissa kaupungeissa ovat yleensĂ€ auki, koska sunnuntaisin riittÀÀ asiakkaita, ihan normaalia ettĂ€ pikkukaupungeissa ei ole koska asiakkaita on huomattavan paljon vĂ€hemmĂ€n. 

No tuo yksi joka asiaa ihmetteli ettĂ€ "mikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntaiaamuna auki? Joku huoltoasemako😂" 

Vierailija
80/192 |
19.07.2026 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EpÀhygieenistÀ. Opeta se leipomaan itse.

Miksi kuvittelet ettei osaisi? Outoa logiikkaa taas. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi yksi yksi