Mies tuo sunnuntaiaamiaisen kahvilasta đ
Latte, smoothie, pala lohipiirakkaa ja vadelmaleivos. SĂ€nkyyn tarjoiltuna. Joka sunnuntai.
Ihana mies. đ
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
En kyllÀ usko, ei tuollaista miestÀ Suomesta löydy. Noin tehdÀÀn korkeintaan naisten/ÀitienpÀivÀnÀ, ja silloinkin odotetaan seksiÀ palkinnoksi.
Mun mies varmaan hakisikin mulle aamiaista jos haluaisin, laitellaan mieluummin itse yhdessÀ. Monenlaista sorttia joka aamu. VÀlillÀ kÀydÀÀn kahvilassa tai hotelliaamiaisella.
ĂitienpĂ€ivÀÀ meillĂ€ ei vietetĂ€ enkĂ€ todellakaan halua ettĂ€ naistenpĂ€ivÀÀ huomioitaisiin jotenkin vain siksi ettĂ€ kalenterissa lukee "naistenpĂ€ivĂ€", naurettavaa. EnkĂ€ tosiaan haluaisi sĂ€ngyssĂ€ syödĂ€kÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika lÀski.
JÀnnÀ pÀÀtelmÀ tÀmÀkin, aapee on lÀski koska herkuttelee kerran viikossa vai?
Kun on meitÀkin joilla ei ole taipumusta ylipainoittua vaikka herkutellaan joka pÀivÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli siis toisen naisen luona yötÀ. Tai sitten kotonaan ja sinÀ olet se salapano.
Ihan se vierestÀ aamulla lÀhtee kahvilaan. EikÀ siellÀ niin kauaa mene, ettÀ ketÀÀn ehtisi paneskelemaan. Alle kymmenessÀ minuutissa hakee.
SinÀkin tÀÀllÀ yritÀt miesten mainetta pilata? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostasin enemmÀn miestÀ joka osaa itse tehdÀ sen aamiaisen.
Totta kai hĂ€n aamiaisen osaa tehdĂ€kin. đ
Ei se, ettÀ hakee kahvilasta herkkuja sulje pois sitÀ ettÀ osaa itsekin tehdÀ.
Sunnuntaisin meillÀ ei puurreta keittiössÀ vaan keskitymme mukaviin juttuihin.
Arkena saa keittiössÀ touhuta aivan riittÀmiin.
Onpa jotenkin ihana tapa pyhittÀÀ sunnuntait vain kivoille jutuille... MeillÀ se turhan usein menee pyykkiÀ pyörittÀessÀ ja siivoillessa... Ehdotin tuota juuri miehelle, ja se heti innostui myös! Sovittiin, ettÀ ens sunnuntaina mennÀÀn aamukahveille ulos ja sit katsomaan vaikka jotain nÀyttelyÀ tai pyörÀileen jos sÀÀ sallii!
Kiitos! Kiva vÀlillÀ muistaa ettÀ elÀmÀstÀ pitÀis muistaa myös vÀlillÀ nauttia! Viikottainen nautiskelupÀivÀ tulee meillekin tavaksi kyllÀ!
Musta on outoa ettÀ ilmeisesti nÀin ei monessakaan suhteessa toimita - kun meille on ihan selvÀÀ ettÀ vÀhÀn vÀliÀ hypÀtÀÀn jossain kahvilassa tai ravintolassa, kÀydÀÀn terassilla, (moottori)pyörÀilemÀssÀ, lenkillÀ. Toki meillÀ on aikaa enemmÀn kuin useimmilla tuohon kun vain toinen on osittain työelÀmÀssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli siis toisen naisen luona yötÀ. Tai sitten kotonaan ja sinÀ olet se salapano.
Ihan se vierestÀ aamulla lÀhtee kahvilaan. EikÀ siellÀ niin kauaa mene, ettÀ ketÀÀn ehtisi paneskelemaan. Alle kymmenessÀ minuutissa hakee.
SinÀkin tÀÀllÀ yritÀt miesten mainetta pilata? Miksi?
NÀitÀ tyyppejÀ ÀrsyttÀÀ, kun jotkut miehet on halutumpia ja mukavampia kuin he. Olisivat tyytyvÀisiÀ sillon, jos kaikki miehet olis yhtÀ luokattomia kuin he. Silloin ei tarvisi kokea ettÀ omassa kÀytöksessÀ olis jotain parantamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
KyllĂ€ tuo on jo 12 vuotta nĂ€in toiminut. đ
Minun Mies tekee itse aamiaisen meille joka aamu.
MitÀs siihen sanot.
Kuulostaa hienolta jos se teille toimii! Me tehdÀÀn arkisin aamiainen yhdessĂ€, se on meille kiva juttu myös. đ
Sunnuntaisin mies tosiaan hakee kahvilasta herkut. Sen jÀlkeen kÀytiin lenkillÀ, ja juuri tultiin saunasta nyt. MietitÀÀn tÀssÀ, ettÀ halutaanko illalla ulos syömÀÀn ja leffaan katsomaan Odyssey, vai tilataanko ruokaa kotiin ja katsotaan tÀÀllÀ leffa.
Kuulostaa tosi kivalta pidemmÀn suhteen hoitamiselta :( MeillÀ 20 vuotta takana ja edelleen pyritÀÀn myös tekemÀÀn kivoja, arkea nostattavia juttuja.
Ps. Odysseukseen ei vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ saa lippuja tÀlle illalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Kuulostaa hienolta jos se teille toimii! Me tehdÀÀn arkisin aamiainen yhdessĂ€, se on meille kiva juttu myös. đ
Sunnuntaisin mies tosiaan hakee kahvilasta herkut. Sen jÀlkeen kÀytiin lenkillÀ, ja juuri tultiin saunasta nyt. MietitÀÀn tÀssÀ, ettÀ halutaanko illalla ulos syömÀÀn ja leffaan katsomaan Odyssey, vai tilataanko ruokaa kotiin ja katsotaan tÀÀllÀ leffa.
Tarkoitat varmaan ettÀ miehesi on juoppo laiska ja vÀkivaltainen. Mutta fantasioit vain tÀllaisesta.
Se on ihan Ok.
KyllÀ nyt fantasiat ovat siellÀ pÀÀssÀ.
Miksi mollaat miehiÀ tuolla tavoin? Aivan kuin hyviÀ miehiÀ ei voisi olla olemassa. Miesviha ei ole sen kauniimpaa kuin naisvihakaan.
TÀmÀ viesti paljasti ettÀ oletkin itse Mies.
SÀÀlittÀvÀ yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika tylsÀÀ syödÀ ihan sama lohipiirakka joka sunnuntaina.
Tuomiset toki vaihtelee. đ
Mutta joka sunnuntainen juttu tÀmÀ on. Toisaalta tuo piirakka on niin hyvÀÀ, ettÀ en kyllÀ yhtÀÀn laittaisi vastaan vaikka sitÀ joka sunnuntai tulisikin.
Samaa oudoksuin. Lohipiirakkaa aamiaiseksi. Vaikka olisi kotona tehtyÀ, niin silti?
Vierailija kirjoitti:
Arvostasin enemmÀn miestÀ joka osaa itse tehdÀ sen aamiaisen.
Aikamoinen logiikka. YritÀt siis sanoa, ettÀ koska joku hakee kahvilasta aamiaista ei osaa itse laittaa? Ovatko kaikki ravintoloiden asiakkaat siellÀ siksi, ettÀ eivÀt osaa kokata?
Vierailija kirjoitti:
Voi miesparkaa. On joutunut tossun alle.
SinÀ se et ole koskaan oikeassa parisuhteessa ollutkaan. Muuten et tÀllaisia heittelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntai aamuna auki? Joku huoltoasemakođ
Et taida juuri viettÀÀ aikaa kaupungissa?
Ohiksena. Asun 25 000 asukkaan kaupungissa, jossa kahvilat ovat kiinni sunnuntaisin.
Ja mieleen ei tullut ettÀ isommissa kaupungeissa asiat olisivat toisin?
Jollekin taas ei ollut tullut mieleen, ettÀ kaupungissakin voi olla kahvilat kiinni sunnuntaisin.
Kuka on vÀittÀnyt etteivÀt voisi olla? Isommissa kaupungeissa ovat yleensÀ auki, koska sunnuntaisin riittÀÀ asiakkaita, ihan normaalia ettÀ pikkukaupungeissa ei ole koska asiakkaita on huomattavan paljon vÀhemmÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joka sunnuntainen juttu tÀmÀ on. Toisaalta tuo piirakka on niin hyvÀÀ, ettÀ en kyllÀ yhtÀÀn laittaisi vastaan vaikka sitÀ joka sunnuntai tulisikin.
Samaa oudoksuin. Lohipiirakkaa aamiaiseksi. Vaikka olisi kotona tehtyÀ, niin silti?
Miksi ei, jos lohipiirakasta pitÀÀ? VÀÀrin syöty, kuuluis olla kaurapuurua ja ruisleipee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Olitte ilmeisesti olleet aika pitkÀÀn yhdessÀ? Ihanaa ettÀ jotkut jaksavat pitÀÀ parisuhteestaan huolta.
Joo, 12v ja risat. TÀmÀ ollut alusta asti kÀytÀntönÀ, molemmilla on takana aiempi parisuhde jonka huoltaminen oli jÀÀnyt, ja sitÀ kautta parisuhdekin hiipunut.
VirheistÀ onneksi oppii.
SinÀ teet v.ttu paliaana takaperinvolotin.
Ja eiku suoraan naamaansa.
KÀÀnnyt ja lutkutat smoothien haaroistaan. Sulle jÀlÀkiruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Kuulostaa tosi kivalta pidemmÀn suhteen hoitamiselta :( MeillÀ 20 vuotta takana ja edelleen pyritÀÀn myös tekemÀÀn kivoja, arkea nostattavia juttuja.
Ps. Odysseukseen ei vÀlttÀmÀttÀ enÀÀ saa lippuja tÀlle illalle
Ihanaa kun jaksatte hoitaa myös. SitÀ toivoisi ettÀ kaikissa parisuhteissa jotain vastaavaa harrastettaisiin. Itse koetan myös auttaa siskoni vauvaa kerran viikossa jotta vanhemmat saisivat myös yhteistÀ aikaa. Se on todella tÀrkeÀÀ.
Hyvin nÀyttÀisi Tennispalatsissa olevan tilaa useampaankin nÀytökseen, juuri kurkkasin.
EpÀhygieenistÀ. Opeta se leipomaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ vikaa on lohipiirakassa aamiaisena? Ei yhtÀÀn mitÀÀn, varsinkaan kerran viikossa syötynÀ.
Oikein hyvÀ aamiainen jos on aktiivinen pÀivÀ tulossa. SyödÀÀnhÀn lohta ja kananmunaa, joita piirakkaan laitetaan, muutenkin aamiaisella aivan yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuođ
MitÀs siihen sanot.
Tarkoitat varmaan ettÀ miehesi on juoppo laiska ja vÀkivaltainen. Mutta fantasioit vain tÀllaisesta.
Se on ihan Ok.
KyllÀ nyt fantasiat ovat siellÀ pÀÀssÀ.
Miksi mollaat miehiÀ tuolla tavoin? Aivan kuin hyviÀ miehiÀ ei voisi olla olemassa. Miesviha ei ole sen kauniimpaa kuin naisvihakaan.
TÀmÀ viesti paljasti ettÀ oletkin itse Mies.
SÀÀlittÀvÀ yritys.
Palstan miehet tuskin kirjoittelisi tÀllaisia. SiitÀhÀn tulisi paineita itsekin olla mukava mies ja tuottaa hyvÀÀ mieltÀ naiselle....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntai aamuna auki? Joku huoltoasemakođ
Et taida juuri viettÀÀ aikaa kaupungissa?
Ohiksena. Asun 25 000 asukkaan kaupungissa, jossa kahvilat ovat kiinni sunnuntaisin.
Ja mieleen ei tullut ettÀ isommissa kaupungeissa asiat olisivat toisin?
Jollekin taas ei ollut tullut mieleen, ettÀ kaupungissakin voi olla kahvilat kiinni sunnuntaisin.
Kuka on vÀittÀnyt etteivÀt voisi olla? Isommissa kaupungeissa ovat yleensÀ auki, koska sunnuntaisin riittÀÀ asiakkaita, ihan normaalia ettÀ pikkukaupungeissa ei ole koska asiakkaita on huomattavan paljon vÀhemmÀn.
No tuo yksi joka asiaa ihmetteli ettĂ€ "mikĂ€hĂ€n kahvila on sunnuntaiaamuna auki? Joku huoltoasemakođ"
Vierailija kirjoitti:
EpÀhygieenistÀ. Opeta se leipomaan itse.
Miksi kuvittelet ettei osaisi? Outoa logiikkaa taas.