Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi tehokas luontaistuote ,mikä laihduttais ja kiinteyttäis?

Vierailija
22.05.2007 |

On tullut kokeiltua kaikenlaista: tonalinit,kilostopit ,ananakset yms. Ei tunnu auttavan. Pitääkö niiden kanssa juoda kuutiokaupalla vettä, kuntoilla 24/7 ja unohtaa syöminen? Ylimäärästä aikaa ei oo ku pitäis käydä töissäkin ja touhuta lapsen kanssa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiku, liiku ja liiku, ota lapsi mukaan lenkille, rattaisiin tai jos itse jo pyöräilee niin pyörällä mukaan. Jos on toinen vanhempi niin eikö hän voisi olla lapsen kanssa kun käyt liikkumassa. Kesäjumapat alkaa, lenkkimaastot kutsuu, kotonakin voi jumpata!!

Kunhan muistaa syödä kohtuullisesti tavallista ruokaa sisältäen vihannekset hedelmät marjat... ja juo vettä riittävästi, täytä vaikka 2 litran kannu vedellä ja laita jääkaappiin, ja juot siitä päivän mittaan. Kokeilehan näitä ohjeita, niin luulisi että alkaa kilot karista.

Onnea!!

Vierailija
2/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytettäisi sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt suoranaisesti laihduta, mutta ei mulla siihen tosin tarvettakaan ole.

Eli ylikiloja mulla ei ole, mutta toisinaan housut tuntuu vaikkapa lomien jälkeen kiristävän vähän. Kun pitää tuon kolmen viikon kuurin, niin mahtuu taas housuihin. Poistaa siis lähinnä nestettä, turvotusta ja pöhötystä ja laittaa vatsan toimimaan. Kaiken lisäksi huomaan yleensä noin viikon päästä, että väsyttää paljon vähemmän.

Mutta luontaistuoteliikkeessä kyllä sanoivat, että eri ihmisillä toimii eri tuotteet, joten en tietenkään voi sanoa, että sinun kohdallasi toimisi näin. Mutta mulle tosiaan sopii ja olenkin pitänyt viimeiset kymmenen vuotta näitä elimistön puhdistuskuureja säännöllisesti kolme kertaa vuodessa. Välillä colon tonicilla ja nyt viime kerrat tällä diet&detoxilla.

Vierailija
4/4 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja liikuntaa päälle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä