Voiko vaatia että kauppa antaa hyvityksen käteisenä jos on maksanut kortilla?
Väärin veloitetun ostoksen hinnan palautus tilille kun voi viedä monta päivää. Tili on aika tyhjänä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytä luottokorttia, saat aina vähintään viikkoja kulutonta maksuaikaa.
Ei luottokortti ole aloittajan kaltaisille ihmisille sopiva. Kun elämänhallinta on tuolla tasolla, niin voit arvata mitä käy luottokortin kanssa. Sen sijaan, että tasattaisiin äkkinäisiä kuluja, niin posotetaan luotot tappiin ja sitten taas itketään vauvapalstalla.
Minulla on luottokortti, mutta en kovin mielellään käytä sitä.
Case Vastaamon takia en saa muualta luottoa ensin todista luottokiellon olevan itse hankittu.
Se tekee monien asioiden hoitamisesta työlästä. Siksi säästän mieluiten luottokorttia niihin tilanteisiin, jolloin sen käyttö on aivan välttämätöntä.
Minulle siis puhelinliittymien kilpailuttaminen esimerkiksi on todella vaikeaa, koska uuden liittymän saadakseni joudun esittelemään ensin nämä dokumentit.
Minulla on luottokortti, mutta en kovin mielellään käytä sitä.
Case Vastaamon takia en saa muualta luottoa ensin todista luottokiellon olevan itse hankittu.
Se tekee monien asioiden hoitamisesta työlästä. Siksi säästän mieluiten luottokorttia niihin tilanteisiin, jolloin sen käyttö on aivan välttämätöntä.