Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä annat tyttäresi aloittaa meikkaamisen ja millä meikeillä?

Vierailija
22.05.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen yläastetta ei enempää

Vierailija
2/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli minusta sopiva aika. Ei käytetty joka päivä, mutta silloin tällöin. Kasilla varmaan aletttiin käyttää sitten säännöllisemmin.

Yläaste on siis minusta hyvä aika alkaa meikkaamisen harjoittelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska en itse meikkaa, niin eipä ole lapsikaan kovin suurta mielenkiintoa meikkeihin osoittanut.

Isompi tytöistä on nyt 16v ja meikkaa nykyään päivittäin. Ala-asteella ei edes halunnut, seiskaluokalla eli 13v aloitteli pikkuhiljaa.

Nuorin tytöistä on nyt 4v ja haluaa joskus, että isosisko meikkaa hänetkin.

Minun mottoni on, että kohtuus kaikessa. Ei pidä olla liian ehdoton missään. Sama pätee esim. karkkiin.

Vierailija
4/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimaltelevaa huulikiiltoa ja pastellinsävyisiä luomivärejä. Niillä meikkasi sitten pikkuveljen ja -siskonkin. Ihan " oikeita" meikkejä tuskin saa vielä vuosiin.

Vierailija
5/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poskipunaa, huulipunaa ja luomiväriä. Kynsilakkaa he ovat saaneet joskus pitää kodin ulkopuolellakin. " Oikeasti" annan heidän meikata ehkä joskus 12-v ja ylöspäin.

Vierailija
6/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa vaan kiltisti ne meikit, ei ne kauaa jaksa. Enkä mä ymmärrä mitä siinä on pahaa?

Kuten kirjoitin vaihtoehtona on meikkien pölliminen ja koulun vessassa meikkaaminen, kuten meillä.

Ei se naama siitä pilalle mene. Eikä ne kauaa jaksa!

Vierailija
7/7 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennenkin meikkasi esim. koulun diskoihin. Tyttö menee syksyllä lukioon ja nykyään hän meikkaa aika vähän, ei edes joka päivä. Alkuun oli melkoisen rajujakin kokeiluja. 14-vuotias tyttö taas ei ole ollenkaan kiinnostunut meikkaamisesta.