Ulkomaalaiset naiset osaavat arvostaa suomalaista miestä
Hyviä kokemuksia monista ulkkarinaisista eri osista maailmaa, etenkin Euroopasta.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ja ulkomaalaiset miehet osaa arvostaa suomalaista naista.
Mikähän juttu tuossakin on? Eksotiikan nälkä?
Taitaa olla aika yleismaailmallinen ilmiö, että oman maan vastakkaista sukupuolta haukutaan ja ulkomaalaiset ovat ihanan erilaisia ja eksoottisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika yleismaailmallinen ilmiö, että oman maan vastakkaista sukupuolta haukutaan ja ulkomaalaiset ovat ihanan erilaisia ja eksoottisia.
Ei ole yleismaailmallinen ilmiö. Pohjoismaalaiset ihmiset, sukupuolta katsomatta, ovat vain kovassa huudossa kaikkialla.
Saan ulkomaalaisilta naisilta huomiota. Suomalaiset naiset katsovat sivulle, maahan tai puhelimeen. Luulin että vika on minussa mutta vika onkin suomalaisissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Saan ulkomaalaisilta naisilta huomiota. Suomalaiset naiset katsovat sivulle, maahan tai puhelimeen.
Niin minäkin saan. Suomessa kaikki vaan tuijottavat maahan esim. kaupoissa. Monissa kulttuureissa ollaan paljon avoimempia ja soisaalisempia kuin suomalaisessa. Katsotaan toisiaan silmiin nyt ainakin aluksi eikä esitetä, että ei edes olla olemassa. Tietysti joku suomihölmö sitten luulee, että kaikki flirttailevat hänen kanssaan. N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista naisvihaa suomalaisia naisia kohtaan tällä kertaa...
Mitä ihmettä? Missä näet vihaa? Chillaa. En minä vihaa suomalaisia naisia, vaan päinvastoin pidän heistä. Kunhan vain kommentoin, että ulkomaalaiset naiset tykkäävät suomalaisista miehistä. Minulle löytyy ottajia niin kotimaisissa kuin ulkomaalaisissa, mutta niille suomimiehille, joilla saattaa olla haasteita täällä, kannattaa harkita myös muunlaisia naisia. -ap
Älä jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hae sitten se ulkkarinainen, harva suomalainen jaksaa toimia miehen sijaisäitinä.
Olen pahoillani, ettei sinulla ole ollut rahkeita normaaleihin miehiin -ap
Normaali mies ei ulise vauvasivulla naisista.
On incel, joka ei saa naisia eikä pillua. Ei normaali mies tee tällaisia aloituksia!
Totta. Äskettäin löytyi kuvankaunis puolalainen mimmi esimerkiksi. Suomalaisuus puree.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yleismaailmallinen ilmiö. Pohjoismaalaiset ihmiset, sukupuolta katsomatta, ovat vain kovassa huudossa kaikkialla.
Niin! Naiset!
Hmm. Aloitushan on ilmiselvä provo, mutta millainen mies edes tekisi tuollaista aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin! Naiset!
Miehet myös. Omituinen ajatus, etteivät miehetkin olisi suosittuja.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Äskettäin löytyi kuvankaunis puolalainen mimmi esimerkiksi. Suomalaisuus puree.
Ihanaa. Onko hyvä perse?
Vierailija kirjoitti:
Miksi alapeukut? Eivätkö suominaiset ole iloisia siitä, että heidän miehensä ovat kovaa valuuttaa? -ap
Suomalaistyylinen avioliitto ja parisuhde. Tai yleensä sivistynyt länsimainen.
Voin miehenä puoltaa aloitusta. Etenkin italialaiset ovat kokemuksissani olleet ihan lääpälläni minuun. Toisaalta olen matkustellut tuolla monia muita maita enemmän, joten vähän subjektiivinen otanta.
Vierailija kirjoitti:
Voin miehenä puoltaa aloitusta. Etenkin italialaiset ovat kokemuksissani olleet ihan lääpälläni minuun. Toisaalta olen matkustellut tuolla monia muita maita enemmän, joten vähän subjektiivinen otanta.
Kyllä jaksatte jauhaa paskaa…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Suosittelen ketjun vihakirjoittajia käymään ulkona happihyppelyllä. Oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Saan ulkomaalaisilta naisilta huomiota. Suomalaiset naiset katsovat sivulle, maahan tai puhelimeen.
Heidän ei tarvitse katsoakaan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Jatka 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti hyvä sosiaaliturva tekee ihmisistä kiinnostavia.
Olen aika samaa mieltä. Mutta miten liittyy ketjuun? Kuka mies täällä on ulissut? -ap