Suklaalevyissäkin nykyään varashälyttimet
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Mammat asialla
Kerrohan incel tarkemmin olettamastasi.
Irtokarkkeihinkin voisi minun puolestani pistää hälyttimet, eivätpä kakarat tai mursut sitten söisi niitä suoraan laarista.
Kaikista hienointa on irroittaa sellainen tarrahälytin ja liimata se jonkun vaatteisiin muka vahingossa törmäämällä.
Slummia ghettoa banaanivaltio heikko aines työttömyys ja pasjat per seessä
Mitä odotat kun miljoona suomalaista naista elää sinkkuna ja keskipaino 73 kg+
Vierailija kirjoitti:
Irtokarkkeihinkin voisi minun puolestani pistää hälyttimet, eivätpä kakarat tai mursut sitten söisi niitä suoraan laarista.
Mursut eivät kykene käymään kaupassa. Väitteesi on epätosi
Vierailija kirjoitti:
Lidl oli porsaan pihvipaketin päällä hälytin.
Lieköhän ollut nautaa kuitenkin, ei taida possupihviy kelvata näille varkaille
Äänestimme tämän, sitä saa mitä tilaa.
Ei tän kapungin kaupoissa ole, eikä tuotteita tarvi lukita kaappeihin.
Hyi,olkoon etoo koko suklaat nykyään.Mikähän lie??Vaikka ilman saisi lahjottasin pois
Alle vitosen hintaisessa Lidlin pistaasiähkinäpussissakin on hälytintarra.
Vierailija kirjoitti:
Alle vitosen hintaisessa Lidlin pistaasiähkinäpussissakin on hälytintarra.
Ostin tänään ei ollut, eikä muissakaan tuotteissa, ei ole vartijaakaan.
Lähikaupassa lonkeropäkit on suunnilleen kassakaapissa. Kohta alkoholiosasto lie kuin pankkiholvi. Alko on jo. Pelkät tuotteiden kuvat hyllyssä ja myyjä hakee tuotteen holvista. Sisään viinakauppaan ovikellolla.
- tilkka, Helsinki
Jos liimaat tarran jonkin vaatteisiin olet idiootti ja inhottava ihminen. Et ollenkasn ovela tsi huumorityyppi.
Jos siinä varashälytin, voit syyllistyä rikokseenkin.
Jos lähdet seuraamaan huviksesi henkilöä. jossa hälytin olet idiootti. .
En mä vaan tekisi kenellekään noin ikinä, mutta en olekaan inhottava ja typerä ihminen. Jos huumoriin sisältyy jotain konkreettista haitan aiheuttamista, se ei ole huumoria.
Jos alueella asuu tiettyjä vähemmistöjä niin hälyttimet ilmestyy. Meidän lähikauppaan ne ilmestyi kun aluelle muutti kansallispukuja käyttäviä.
Tietenkin on. Oikeistohallituksen ansiota. Leikataan kaikesta ja jos ei ole enää varaa ostaa niin sit otetaan. Kenet tämä yllätti?
Lidl oli porsaan pihvipaketin päällä hälytin.