Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä me nyt tehdään kun niitä kaiken osaavia perttejä, heikkejä, paavoja ja reijoja ei kohta enää ole?

Vierailija
18.07.2026 |

Eikä uusia näytä olevan tulossa ihan heti. Jää aika monet mökkilaiturit, pihaliiterit, roskakatokset ja omakotitalot tekemättä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten aattelitte pärjätä?

Vierailija
2/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jää. Ahmed ja Abdi nyt ei jaksa tehdä mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää palkata ihan ammatti Reiska rakentamaan niitä taloja ja liitereitä. Kuinka moni oikeasti asuu talossa jonka on ihan itse, omin käsin rakentanut? 

Vierailija
4/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä tähänkin asti: ette mitään.

Vierailija
5/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pitää palkata ihan ammatti Reiska rakentamaan niitä taloja ja liitereitä. Kuinka moni oikeasti asuu talossa jonka on ihan itse, omin käsin rakentanut? 

Aika moni pertti, heikki, paavo ja reijo. Sekä niiden lapset ja lapsenlapsetkin jo.

Vierailija
6/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloa en alkais rakentamaan, mutta terassit, laituri ja piharakennukset onnistuvat.

Vierailija
7/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lähipiiristä löytyy muutama 70- ja 80-luvulla syntynyt perttiheikkipaavoreijo.

Vierailija
8/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi tyttären yläkoulun luokkakaveri tekemässä sähköasennuksia. Ihan virallisesti paikallisen asennusliikkeen kautta. Kyllä se nuorempi polvikin osaa 😌

Vierailija
9/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tänne rahdatuista vaihto"miehistä" olla noiden osaajien saappaisiin vaikka ne meille moniosaajina mainostettiin.

Vierailija
10/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoin tulee perttireiskojen kunnianpalautus, liian myöhään kuten sotaveteraanienkin aikoinaan.  Vasta sitten tajutaan arvo, kun ovat jo vanhuksia. Perttireiskat teki hommat oikealla asenteella, jälki priimaa silti ihmisinä tosi kivoja, huumoria viljelivät, ikävä on sitä aikaa. 

Vierailija
11/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten jää. Ahmed ja Abdi nyt ei jaksa tehdä mitään...

Ne skuuttaa, alibabat siis, vaan kimpassa mekon helmat heiluen kohti moskeijaa,  iltapäivärukoukaeen. Jää vain vankka tuoksuvana. 

Vierailija
12/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sixseven-sukupolvi valittaa asiasta tietysti psykoterapeutilleen.

Vierailija
13/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi tyttären yläkoulun luokkakaveri tekemässä sähköasennuksia. Ihan virallisesti paikallisen asennusliikkeen kautta. Kyllä se nuorempi polvikin osaa 😌

Ja hommat tehdään turhia jaarittelematta. Säästä ei säädetä, Rööki ei pala. 

Vierailija
14/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin valmis laituri kuten myös halkoliiteri kesämökille ihan ilman mitään kaiken osaavaa Perttiä.

Vierailija
15/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 80-90 luvulla usein omakotitalo rakennettiin itse. Tai siinä oli timpuri ja sähkömies mutta muuten omin käsin tehtiin mitä pystyi. Itse hämmästälen tätä koska en osaisi tehdä mitään mutta isäni osasi.

M39

Vierailija
16/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin Temusta. 

Vierailija
17/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä 80-90 luvulla usein omakotitalo rakennettiin itse. Tai siinä oli timpuri ja sähkömies mutta muuten omin käsin tehtiin mitä pystyi. Itse hämmästälen tätä koska en osaisi tehdä mitään mutta isäni osasi.

M39

Ja nämä tuohon aikaan suurella vaivalla rakennetut omakotitalot ovat nyt arvottomia jossain peräseinäjoella. Sen sijaan kasvukeskuksen kaksiostakin saa ihan hyvät rahat myydessä. 

Vierailija
18/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Ja nämä tuohon aikaan suurella vaivalla rakennetut omakotitalot ovat nyt arvottomia jossain peräseinäjoella. Sen sijaan kasvukeskuksen kaksiostakin saa ihan hyvät rahat myydessä. 

IME SINÄ MUNAA JA MURISE.

Vierailija
19/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Sitten kun ne talot olivat vihdoin valmiita, niin lapset olivat jo sen ikäisiä, että lähtivät muutaman vuoden sisään opiskelemaan.

Vierailija
20/29 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Sitten kun ne talot olivat vihdoin valmiita, niin lapset olivat jo sen ikäisiä, että lähtivät muutaman vuoden sisään opiskelemaan.

Höpönlöpön. Isäsi on ollut taatusti joku Maire-Petteri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi