G: Paras mikroruoka? En kaipaa mikroruokien yleistä haukkumista tai tietoa ettei juuri itse syö kyseisiä ruokia.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kaikki ehdottelee ruokia jotka ovat järkiään oikeina ruokina järkyttävän paljon parempia kuin nämä mikroversiot. Samaten ovat vielä suht helppotöisiä.
Minä taas annan nyt ruoan joka EI ole juurikaan parempi itse tehtynä kuin nuketettuna, ja samaan aikaan on yllättävänkin työläs tehdä itse. Eli maku hyvä, laadun tippuminen minimaalinen, säästetty aika ja vaiva maksimaalinen...
MAKSALAATIKKO.
Maksalaatikko on pelkkää koiranruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Snellmanin mikroruuat.
Eli kokkikartanon mikroruuat.
Maksalaatikko on ihan kätevä valmisruoka mutta kyllä se itse tehtynä vaan on parempaa, ei voi mitään. Kaupan maksalaatikossa on liian vähän maksaa ja se on liian makeaa mun makuuni.
Kokkikartanon tulinen chorizopasta.
Via kana-parmesaanipasta, herkullista!
Vierailija kirjoitti:
Saarioisen spagetti bolognese maistuu einesruoaksi mielestäni tosi hyvältä.
Coopin spaghetti-ateria parmesaanijuustun kanssa on kyllä hyvä, ja 400g annoksena lähtee salaatin ja leivän kanssa nälkäkin hyvin.
Kivikylän jauhelihapihvit ja Kruunu Herkun perunamuusi. Sekaan puolukkaa, kurkkua tai mitä sattuu löytymään.
Klassikko on voittamaton, eli Saarioisten mikropitsat. Jos nälkä on isompi, tuunaamalla jaa lisäravitsevuutta.
Kokkikartano, pekonipasta tai se kala-annos. Kiovan kana on myös hyvää. Välillä töissä syön.
Kokkikartanon lohikeitto (se, missä on lohenpaloja) ja pinaattiletut
Voitte perseessänne syodä mitä haluatte, tietenkin.