Mies ei hyväksy lapsen homoutta
Tuntuu pahalta, ettei mies ole enää lapsen elämässä ollenkaan. Poika itkee isäänsä, mutta mikään puhe ei auta. Mies ei suostu viettämään aikaansa pojan kanssa. Miten usein nuoruuden oikut menee ohi? Vai onko pojan elämä pilalla lopullisesti.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lopetti sukujuhlissa kulkemisen kun kaikki vaan supatti homopojasta. Kierrrän juhlat yksin, eivät minun kuullen uskalla suuta avata. Vaimon puolesta surettaa kun sukulaiset olivat aiemmin tärkeä osa elämää.
Mitä tuollaisilla sukulaisilla tekee?
Pitäkää vaan sekstailunne omana tietona, niin ei välit mene poikki sukulaisiin ja kavereihin. Kaikille näin helpointa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole trolli niin sanoisin että homoksi synnytään. Ihminen ei voi sille mitään siis. Se pitää hyväksyä.
Äläpä selitä. Onko äitisi synnyttänyt homon. Homous on sairas tapa elää, suoraan saatanasta lähtöistä, joku vaan haluaa olla erilainen,
kun jo lapsesta saakka ei olla opetettu oikean laista elämää, miksi me täällä maapallolla ollaan.
Tulit sitten lyömään Raamatulla päähän? Se ei kyllä ole kovin hyvä oppikirja sen enempää lasten kasvatuksessa kuin psykologiassakaan.
Sinunko ihmisoppisi on parempi kuin sen Luoja-Jumalan, joka on ihmisen tehnyt? 😅
Ja jatkat samaa rataa... No, en tuhlaa aikaani enempää kanssasi kinaamiseen, koska pulusahakkia on mahdotonta voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo lopetti sukujuhlissa kulkemisen kun kaikki vaan supatti homopojasta. Kierrrän juhlat yksin, eivät minun kuullen uskalla suuta avata. Vaimon puolesta surettaa kun sukulaiset olivat aiemmin tärkeä osa elämää.
Kuka sille suvulle toitotti poikanne homoudesta? Tuskin poika itse?
ainahan ne homot itkee ihan samanlaisia ku äitinsä
Miesvihaajan trollaus #489. Aina sama, tunnistettava kuvio ja tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä ilman sukkia mekossa itse ilmotti. se on ylpee
Vierailija kirjoitti:
En todella hyväksyisi minäkään jos poikani ilmoittaisi olevansa homo.
On aika pitkälle varma asia, että homous johtuu äidin kasvatuksesta. Äiti ei osaa kasvattaa pojastaan miestä. Homous on saastainen tapa elää.
Ja mielestäni homous on jonkinmoinen sairaus.
Ei se pidä paikkaansa. Levität ajat sitten kumottuja oletuksia syistä. Oletko joku uskis kun puhut noin höpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin nähnyt kun kaupan pihalla jotkut karvaset ukot imivät toisiaan. Homot eivät himojaan hallitse edes julkisella paikalla. Käsi kädessä kuljetaan kuin teiniparit pusikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole trolli niin sanoisin että homoksi synnytään. Ihminen ei voi sille mitään siis. Se pitää hyväksyä.
Äläpä selitä. Onko äitisi synnyttänyt homon. Homous on sairas tapa elää, suoraan saatanasta lähtöistä, joku vaan haluaa olla erilainen,
kun jo lapsesta saakka ei olla opetettu oikean laista elämää, miksi me täällä maapallolla ollaan.
Tulit sitten lyömään Raamatulla päähän? Se ei kyllä ole kovin hyvä oppikirja sen enempää lasten kasvatuksessa kuin psykologiassakaan.
Sinunko ihmisoppisi on parempi kuin sen Luoja-Jumalan, joka on ihmisen tehnyt? 😅
Homosi synnytään mutta ei hihhuliksi, höpö juttujen puhujaksi eikä toisten tuomitsijaksi.
Jos ei hyväksy, ei ole koskaan lastaan rakastanutkaan. Tuskin rakastaa ketään muutakaan.
Miten usein nuoruuden oikut menee ohi?
Vai onko pojan elämä pilalla lopullisesti.
MITÄ ihmettä sinä puhut!
Menee ohi!
Pilalla!
Lopullisesti!
Et ole tosissasi!
EI VOI valita millaiset geenit saa!
ANNA LAPSEN OLLA MIMMOINEN ON!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hyväksy, ei ole koskaan lastaan rakastanutkaan. Tuskin rakastaa ketään muutakaan.
Rakastaisitko poikaasi jos hän syyllistyisi raiskaukseen?
Ala-arvoinen vertaus. Oletko aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän isää täysin. Kieltäisin itsekin homopojan tai lesbotyttären. Olisin kuitenkin surullinen koska kuoltuaan he joutuisivat Helvettiin.
On sulla upea elämä. 🤢
olen molemmille pojille sanonut, että tämän katon alla ei pervoiluja hyvaksytä. Tyttöystäviä saa tuoda ja yötä viettää, mutta härkäpareja ei siedetä. Ja meidän korviin ei juoruja saa tulla tai perinnöttä jäävät. Hyvin on oppi mennyt perille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi todistaa vain sen, ettet ymmärrä ihmisyydestä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaus on ehkä pikkuisen eri asia kuin homous. Toinen on rikos (saat ihan itse arvata kumpi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todella hyväksyisi minäkään jos poikani ilmoittaisi olevansa homo.
On aika pitkälle varma asia, että homous johtuu äidin kasvatuksesta. Äiti ei osaa kasvattaa pojastaan miestä. Homous on saastainen tapa elää.
Ja mielestäni homous on jonkinmoinen sairaus.
Ei se pidä paikkaansa. Levität ajat sitten kumottuja oletuksia syistä. Oletko joku uskis kun puhut noin höpöjä.
sehän puhu omasta kokemuksestaan, semmoseks hän synty ja mää kunnioitan ja oon ylpee siitä että joku uskaltaa olla oma itsensä