HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!
https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html
"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä
Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."
Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!
Kommentit (1016)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi vaan paras ottaa se oman tason mies tai hieman tasoa alempi. Muuten tulee yksinäinen keski-ikä
Parempi itsekseen kuin sellaisen ihmisen kanssa, jota ei halua. Yksinäisyyteen auttaa ystävät.
Sittenhän kallion naisilla ei ole mitään ongelmaa.
Näet asian mustavalkoisesti.
Voi haluta hyvän parisuhteen, vaikka yksin olisikin parempi kuin huonossa parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Jos näille naisille sopii se, että minä pidän moottoriurheilusta ja ymmärrän myös avohakkuut, niin mikä ettei.
T: Kiinnostava mies
Et vaikuta millään tasolla kiinnostavalta mieheltä minun silmissäni. Vaikutat hyvin epäkiinnostavalta mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Kallion nainen yleensä tahtoo: pitkä, komea, luova, menestynyt, kouluttautunut jännämies persoonallisella tyylillä, feminismiä kannattava
Millaisia Kallion naiset itse monesti on: mt-haasteita, nenökoruja ja tatuointeja täynnä joilla ahdistusta useasta asiasta sekä alko maistuu, elämäntyyli näkyy myös ylipainona
Ei ainakaan noilla Hesarin haastattelemilla naisilla ollut nenäkoruja eikä tatuointejakaan näkynyt.
Vai olivat naiset tapailleet samoja miehiä...no sitähän ne markkina-arvoteoreetikot ovat jankanneet vuosia että naiset mieluummin jakavat huippumiehet kuin tyytyisivät tavikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallion sinkkunaiset ovat pääosin vihervasemmiston turruttamia mutta heilleppä ei kelpaa työtön soijapoika istumassa mielenosoityksessa jonka ajatusmaailma sopisi heille yhteen.
"Hyvät miehet", menestyvät, parisuhteessa johtavat ja resursseja omaavat miehet harvoin edustavat samaa näkemystä.
Kukaan kunnonmies ei koske tikullakaan viherhöpöröihin.
Epävihreys ja oikeistolaisuus on kyllä aika turn-off.
Ja monelle miehelle taas ehdoton punavihreys missä ei pystytä kompromissiin mistäkään asiasta ja pitäisi ajatella kaikesta samalla tavalla on myös turn-off.
Tämä onkin todella hyvä juttu, jos mies kerran itse on oikeistolainen! Toivoisin, että miehet ajattelisivat enemmän yhteisen arvomaailman merkitystä. Itseäni on turhauttanut se, että vaikka olen kertonut omasta arvomaailmastani ja että etsin samoin ajattelevaa miestä, niin juuri päinvastaiset ottavat silti yhteyttä.
Ehdottomuus on iso turn-off ihmisessä, vaikka omaisikin yhteisen arvomaailman.
Vierailija kirjoitti:
Vai olivat naiset tapailleet samoja miehiä...no sitähän ne markkina-arvoteoreetikot ovat jankanneet vuosia että naiset mieluummin jakavat huippumiehet kuin tyytyisivät tavikseen.
Ne tavikset ovat parisuhteissa. Sinkkuina ovat sellaiset, jotka eivät syystä tai toisesta kykene hyvään parisuhteeseen.
Sinun kohdallasi esim mustavalkoinen ajatusmaailma ja naisviha. Sellainen ei ole tavallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus mitä aivokääpiöitä täälläkin pyörii. Ai että kun nainen muuttaa pieneen yksiöön kallioon niin hän ei ota ollenkaan huomioon mahdollisesti muuttuvaa perhe-/suhde-/elämäntilannetta. Siis miesten mielestä naisella pitäs olla enemmän neliöitä että pääsis sinne loisimaan ja lokittamaan. Mulla on niin paljon kilsoja takana että nähnyt tätä lukemattomia kertoja.
Se että naiset sanoo että parhaat miehet on varattuja on kans yhtä outoa. Samalla nainen kertoo ettei itse ole kuulunut joukkoon josta miehet ovat valinneet, turhaa itsensä alentamista. Kyllähän ne miehetkin joilla on ollut resursseja ovat omasta mielestään valinneet ne parhaat ja loput kelaa miksi kaikki hyvät naiset ovat menneet muille miehille.
Mun mielestä on aina hyvä katsoa myös peiliin. Oli mies tai nainen. Jos ajattelee, että parhaat on varattuja, voi katsoa peiliin, miksi en huomannut näitä tyyppejä silloin, kun he olivat vielä vapaana? Miksi he muuttuvat parhaiksi aina siinä vaiheessa, kun heistä tulee varattuja? Olisiko jotain omassa käytöksessäni ja näkökulmassani, jota minun täytyisi muuttaa?
Omituinen kysymys. Ainakin itse olin parisuhteessa vuosikausia. Varmasti sinä aikana moni hyvä tyyppi oli vapaana. Nyt kun olen taas sinkku, moni heistä ei enää olekaan vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallion sinkkunaiset ovat pääosin vihervasemmiston turruttamia mutta heilleppä ei kelpaa työtön soijapoika istumassa mielenosoityksessa jonka ajatusmaailma sopisi heille yhteen.
"Hyvät miehet", menestyvät, parisuhteessa johtavat ja resursseja omaavat miehet harvoin edustavat samaa näkemystä.
Ja monelle miehelle taas ehdoton punavihreys missä ei pystytä kompromissiin mistäkään asiasta ja pitäisi ajatella kaikesta samalla tavalla on myös turn-off.
Tämä onkin todella hyvä juttu, jos mies kerran itse on oikeistolainen! Toivoisin, että miehet ajattelisivat enemmän yhteisen arvomaailman merkitystä. Itseäni on turhauttanut se, että vaikka olen kertonut omasta arvomaailmastani ja että etsin samoin ajattelevaa miestä, niin juuri päinvastaiset ottavat silti yhteyttä.
Aivan samaa mieltä. Elämä muuttuu, ehdottomuus ei.
En hakisi kalliosta naista parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saa olla turn off. Jokainen määrittää itse, mitkä asiat ovat turn off ja mitkä ei. Itse en näe asiaa noin mustavalkoisesti, vaan itselläni se, onko ehdottomuus turn off, riippuu ihan siitä, mihin asioihin se ehdottomuus liittyy. Minusta on ok se, että halutaan ehdottomasti esim. monogaminen kumppani, jolla on samansuuntainen arvomaailma ja jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella. Myös se on minusta ymmärrettävää, että halutaan, että kumppanin kanssa on yhteinen kieli, tai että ei ole liian suurta ikäeroa, tai että halutaan suhteessa hyvää kohtelua, arvostavaa käytöstä jne. Onko sinusta ehdottomuus tällaisissa asioissa myös turn off?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut ja kevyesti tapaillut useita punavihreitä naisia Kalliosta. Ovat kyllä hyvinkin valmiita joustamaan arvoissaan, kun aidosti haluttava mies tulee vastaan. Vähän kun pintaa raapaisee, niin näilläkin naisilla on aika perinteisiä haluja löydettävissä, eli ydinperhettä, konservatiivisempia arvoja, perusturvaa jne. Nainen on nainen.
ei tarvitse kuin yrittää jakaa ravintolalasku, niin feminismi ja tasa-arvo unohtuu.
Lähinnä hyvesignalointia. Punavihreä nainen voi muuttua vaikka konservatiiviseksi kotivaimoksi, kun sopiva mies tulee vastaan. Naiset ovat kameleontteja.
Vierailija kirjoitti:
En hakisi kalliosta naista parisuhteeseen.
Itse hakisin kalliosta naista ainostaan siinä tapauksessa, että olisi tarvetta biodiesel-jalostamolla materiaalista tai kompostissa herätteen tarvetta. Ei mihinkään muuhun käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pannut ja kevyesti tapaillut useita punavihreitä naisia Kalliosta. Ovat kyllä hyvinkin valmiita joustamaan arvoissaan, kun aidosti haluttava mies tulee vastaan. Vähän kun pintaa raapaisee, niin näilläkin naisilla on aika perinteisiä haluja löydettävissä, eli ydinperhettä, konservatiivisempia arvoja, perusturvaa jne. Nainen on nainen.
ei tarvitse kuin yrittää jakaa ravintolalasku, niin feminismi ja tasa-arvo unohtuu.
Lähinnä hyvesignalointia. Punavihreä nainen voi muuttua vaikka konservatiiviseksi kotivaimoksi, kun sopiva mies tulee vastaan. Naiset ovat kameleontteja.
Lähinnä demarifemakkoisia opportunisteja, ei mitään sen ihmeellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se saa olla turn off. Jokainen määrittää itse, mitkä asiat ovat turn off ja mitkä ei. Itse en näe asiaa noin mustavalkoisesti, vaan itselläni se, onko ehdottomuus turn off, riippuu ihan siitä, mihin asioihin se ehdottomuus liittyy. Minusta on ok se, että halutaan ehdottomasti esim. monogaminen kumppani, jolla on samansuuntainen arvomaailma ja jonka kanssa ollaan samalla aaltopituudella. Myös se on minusta ymmärrettävää, että halutaan, että kumppanin kanssa on yhteinen kieli, tai että ei ole liian suurta ikäeroa, tai että halutaan suhteessa hyvää kohtelua, arvostavaa käytöstä jne. Onko sinusta ehdottomuus tällaisissa asioissa myös turn off?
Jokainen saa haluta ihan millaista kumppania haluaa. En vain itse tajua miksi kukaan haluaisi olla parisuhteessa itsensä kopion kanssa, mutta onnea heidän valitsemalleen tielle.
Samansuuntainen arvomaailma jne. on kaikki hyviä juttuja. Tuolla aiemmin puhuttiin vain absoluuttisesta ehdottomuudesta, jossa kaikesta pitää ajatella parisuhteen vastapuolen kanssa samalla tavalla. Tämän takia näkisin näiden Kallion naisten parisuhteissa ongelmia jo, vaikka koittaisivat deittailla jotain SDP:n äänestäjää, kun ei olla tarpeeksi radikaaleja.
Kaikki parhaat on jo varattu, eikä kiinnostavia miehiä tule vastaan ollenkaan? Onpa mennyt vaikeaksi pariutuminen naisilla nykypäivänä...
Kertoiko kukaan niistä haastatelluista, että minkälainen sellainen kiinnostava mies sitten olisi?
Eikös kalliossa asustele paljon näitä herkkäsieluisia taiteilijoita. Feminismi ja vihervasrmistolaisuus on vahvasti läsnä.
Aikoinaan kallio oli täynnä näitä city vasemmistolaisia. Punkkua meni ja maailmaa parannettiin rikkaiden kustannuksella. Oltiin parempia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki parhaat on jo varattu, eikä kiinnostavia miehiä tule vastaan ollenkaan? Onpa mennyt vaikeaksi pariutuminen naisilla nykypäivänä...
Kertoiko kukaan niistä haastatelluista, että minkälainen sellainen kiinnostava mies sitten olisi?
Ja kiinnostaako kaikkia täysin samanlainen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se vakio pitkä, tumma ja tulinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne miehet ole kiinnostuneita Helsingin Kallion naisista.
Osa noista Hesarin jutun naisista oli ihan nättejä. Voin taata sinulle että merkittävä osa miehistä olisi heistä ainakin alustavasti kiinnostuneita ulkonäköön perustuen.
Kun he ottavat vaatteet pois niin se mikä ei ole tatuointien peitossa roikkuu.
On kyllä käynyt mielessä kun nykyään naisia katsoo ja näkee kaikilla noita oksettavia tatulointeja, että joku harakka on joskus lukenut autolehteä ja siinä olevaa juttua uudesta testikäytössä olevasta autosta, joka on bongattu liikenteestä ja teipattu yliasti niillä psykoosi-kuvioilla joka rikkoo ääriviivat ja vaikeuttaa tunnistamista.
Siitä se ajatus jollain läskillä MT-potilas nolla yksilöllä on lamppu syttynyt. Ja naiset kun ovat laumaeläimiä ja kun yksi vauhkoontuu jostain, kohta koko muu kaakattajalauma kaakattaa ja räpyttelee samaan suuntaan.
Eiväthän he silloin jousta arvoistaan, jos nuo mainitsemasi kerran ovat heidän arvojaan. Ja ei ydinperhe tai perusturva edes ole mitenkään ristiriidassa punavihreyden kanssa.