HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!
https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html
"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä
Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."
Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!
Kommentit (1016)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat muuttaa siihen ahtaaseen siivouskoppiin ytimessä. Vanhaan rapistuvaan taloon. Koska se on fresh ja cool. Yritetään nopeasti juurtua alueelle. Ei mietitä ollenkaan perheen perustamisen näkökulmasta. Perheasunnot harvinaisia ja todella kalliita tuolla alueella. Julkinen voi olla kätsy yliopistolle ja bileisiin menemisessä, mutta lasten kanssa alkaa arvostaa yksityisautoilua. Mutta eihän tuolla alueella ole paikkoja autoille...joko pitää menettää mielenterveys kun etsii tienvarresta paikkaa autolle ja siirtelee sitä paikasta toiseen. Tai sitten pitäisi olla massimestari jolla on varaa ostaa hallipaikka ja auton tietysti turvallinen ja kallis katumaasturi.
Joten kyllä naisten kannattaa ennemmin katsoa peiliin kuin syyttää miehiä.
Mitenkäs Otaniemen teekkaripojat? Hekin asuvat pienissä asunnoissa siellä, eivätkä yhtään ole miettineet asumismuotoaan perheen perustamisen kannalta. Eikä sielläkään auto ole kätevä.
Oletko koskaan elämäsi aikana muuttanut kodista toiseen kun elämäntilanne on muuttunut? Oletko aivan täysi idiootti? 😂
Tuo nuoren henkilön pienessä asunnossa asumisen pitäisi olla enintään muutaman vuoden kestävä vaihe. Teekkaripojat tietävät etteivät he tule asumaan siellä teekkarikylässä kuin opiskelujensa ajan. He eivät juurru sinne samalla tavalla ja ovat valmiita muuttamaan muualle kun on aika perustaa perhe.
Kallion pikkuasunnot ovat aivan yhtälailla yleensä väliaikainen vaihe. Sitten kun perhettä perustetaan niin muutetaan isompaan.
Itse olen kiinnostava mies, mutta minua ei voi tavata deittimarkkinoilla. Minut voi tavata vain ulkoillessa, kaupassa tai metsässä. Ei Helsingissä.
Ei minuakaan jutun naiset kiinnosta sori vaan, täällä etsitään parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kiinnostava mies, mutta minua ei voi tavata deittimarkkinoilla. Minut voi tavata vain ulkoillessa, kaupassa tai metsässä. Ei Helsingissä.
Sinä varmaankin olet kiinnostava niille, jotka myös ovat siellä metsässä. Niille, jotka eivät ole metsässä olet todennäköisesti epäkiinnostava.
Elämä on valintoja täynnä. Asuminen Kalliossa haittoineen vs. asuminen muualla.
Tottahan tuo on, että naisen on todella vaikeaa löytää kumppania, jos yksikään sinkkumies ei herätä naisen kiinnostusta.
Itse varmaan vaan luovuttaisin, jos ikinä vajoaisin tuohon pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet on jo varattu, koska muut naiset ehtivät ensin.
Kaikilla naisilla oli ihan yhtäläinen mahdollisuus osallistua siihen kisaan hyvän miehen saamiseksi, mutta kaikki eivät voi voittaa.
Ihan kuin se pariutuminen olisi aina pysyvä tila. Jopa avioliitoista puolet päättyy eroon ja muista suhteista todennäköisesti vielä suurempi osuus. Se tarkoittaa, että niistä varatuista vapautuu jatkuvasti ihmisiä uusiin suhteisiin. Naiselle pitäisi olla helppoa napata sieltä mies itselleen, kunhan pitää painon kurissa, poistaa lävistykset ja luopuu sosialismista.
Parhaat miehet ovat varattuja, koska he ovat valinneet itselleen feminiinisen naisen, eivätkä feminististä naista. Jos näistä kahdesta naistyypistä pitää valita, niin varmaan 99 kertaa sadasta mies valitsee feminiinisen ja feministeille jää se yksi prosentti. Eli aika lailla oma syy, jos miestä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat miehet ovat varattuja, koska he ovat valinneet itselleen feminiinisen naisen, eivätkä feminististä naista. Jos näistä kahdesta naistyypistä pitää valita, niin varmaan 99 kertaa sadasta mies valitsee feminiinisen ja feministeille jää se yksi prosentti. Eli aika lailla oma syy, jos miestä ei löydy.
Minun tuntemillani a-luokan miehillä on uratykit vaimoina, ei mitään feminiinisiä hempukoita.
Parhaat naiset on varattu. Itkettää!
Maahanmuutolla voidaan tasoittaa tuota miesten ja naisten epäsuhtaa pääkaupunkiseudulla. Meillä ei ole enää varaa jättää yhtään naista yksin ja lapsettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat on jo viety, se on ihan totta. Sen takia kannattaisi keskittyä enemmän siihen, että miten toimimalla voisi saada niistä vielä jäljellä olevista sen parhaan mahdollisen.
Se että istuu kalliossa terassilla dokaamassa ja voivottelemassa kuinka "parhaat on jo viety", ei auta mitään. Itse asiassa se vain pahentaa tilannetta.
En itse halua parasta mahdollista ellei hän ole oikeasti sellainen, jollaisen kanssa haluan olla - eli samanhenkinen, jonka kanssa on vetovoimaa, ja jonka kanssa oikeasti sovin yhteen. En ainakaan itse halua epäsopivista vaihtoehdoista "vähiten huonoa". Mieluummin sitten olen vaikka yksin ja toivon onnen potkaisevan joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä? Kiinnostavia miehiä eivät ehkä kiinnosta MT-hiuksiset opullukar, joilla on lävistyksiä ja tatuointeja.
Eihän nuo Hesarissa haastatellut naiset edes olleet tuollaisia..
Voi jeesus mitä aivokääpiöitä täälläkin pyörii. Ai että kun nainen muuttaa pieneen yksiöön kallioon niin hän ei ota ollenkaan huomioon mahdollisesti muuttuvaa perhe-/suhde-/elämäntilannetta. Siis miesten mielestä naisella pitäs olla enemmän neliöitä että pääsis sinne loisimaan ja lokittamaan. Mulla on niin paljon kilsoja takana että nähnyt tätä lukemattomia kertoja.
Se että naiset sanoo että parhaat miehet on varattuja on kans yhtä outoa. Samalla nainen kertoo ettei itse ole kuulunut joukkoon josta miehet ovat valinneet, turhaa itsensä alentamista. Kyllähän ne miehetkin joilla on ollut resursseja ovat omasta mielestään valinneet ne parhaat ja loput kelaa miksi kaikki hyvät naiset ovat menneet muille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tuntemillani a-luokan miehillä on uratykit vaimoina, ei mitään feminiinisiä hempukoita.
Uratykit eli esim. ekonomit ja juristit menevät kyllä suurelta osin tuohon feminiininen-kategoriaan. Ts. huolehtivat ulkonäöstään, treenaavat, yrittävät pysyä hoikkana jne. Sosiaalinen paine työpaikalla on tähän jo aika kova.
Vierailija kirjoitti:
Maahanmuutolla voidaan tasoittaa tuota miesten ja naisten epäsuhtaa pääkaupunkiseudulla. Meillä ei ole enää varaa jättää yhtään naista yksin ja lapsettomaksi.
Kyllä lisää mustiamiehiä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uratykit eli esim. ekonomit ja juristit menevät kyllä suurelta osin tuohon feminiininen-kategoriaan. Ts. huolehtivat ulkonäöstään, treenaavat, yrittävät pysyä hoikkana jne. Sosiaalinen paine työpaikalla on tähän jo aika kova.
Se on totta, samoin lääkärit. Dippainssinaiset sen sijaan ovat melko usein vähän ylipainoisia ja käytökseltään epänaisellisia. Toki poikkeuksia mahtuu siihenkin joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeesus mitä aivokääpiöitä täälläkin pyörii. Ai että kun nainen muuttaa pieneen yksiöön kallioon niin hän ei ota ollenkaan huomioon mahdollisesti muuttuvaa perhe-/suhde-/elämäntilannetta. Siis miesten mielestä naisella pitäs olla enemmän neliöitä että pääsis sinne loisimaan ja lokittamaan. Mulla on niin paljon kilsoja takana että nähnyt tätä lukemattomia kertoja.
Se että naiset sanoo että parhaat miehet on varattuja on kans yhtä outoa. Samalla nainen kertoo ettei itse ole kuulunut joukkoon josta miehet ovat valinneet, turhaa itsensä alentamista. Kyllähän ne miehetkin joilla on ollut resursseja ovat omasta mielestään valinneet ne parhaat ja loput kelaa miksi kaikki hyvät naiset ovat menneet muille miehille.
Mun mielestä on aina hyvä katsoa myös peiliin. Oli mies tai nainen. Jos ajattelee, että parhaat on varattuja, voi katsoa peiliin, miksi en huomannut näitä tyyppejä silloin, kun he olivat vielä vapaana? Miksi he muuttuvat parhaiksi aina siinä vaiheessa, kun heistä tulee varattuja? Olisiko jotain omassa käytöksessäni ja näkökulmassani, jota minun täytyisi muuttaa?
En oikein tykkää tosta että jos mies on parisuhteessa niin hän on jotenki "parempi" verrattuna ikisinkkuun. Vain sen takia että olet parisuhteessa ei tarkoita että olet meitä muita parempi millään tasolla.
Kyllä, valkoisen miehen pippeli kuuluu ruskeiden ja mustien naisten pimppiin.