Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: "Parhaat miehet ovat jo varattuja, sanovat Helsingin sinkkunaiset". Palstamiehet! Tilaisuutenne on nyt koittanut!

Vierailija
17.07.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000012123893.html

"Kallion naiset eivät löydä kiinnostavia miehiä

Helsingissä on lähes 9 000 nuorta naista enemmän kuin miestä. Helsinkiläisnaiset kertovat, miten vaikeaa on löytää kiinnostava mies."

Palstamiehet! Helsinkiläisnaiset etsivät seuraa! Vain sinä voit auttaa! Tilaisuutesi on nyt tullut!

Kommentit (1016)

Vierailija
361/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten on otettava vähemmän mielenkiintoinen mies tai oltava yksin. Jos haastateltaisi miestä niin jo toimittaja sanoisi päin naamaa että, "Luulet liikoja itsestäsi, laske rimaa äläkä nirsoile" Miksei naisille koskaan sanota niin päin naamaa?

Vierailija
362/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse ovat äänestäneet suomen täyteen vieraskielisiä

Naisten äänillä jännät ulkomaat tuotiin Suomeen korvaamaan suomalainen tylsä kulttuuri.

Oikeasti se ei mennyt noin. Kukaan Suomessa ei tehnyt päätöksiä tästä. Se alkoi itäisen ison naapurin hajoamisesta. Siellä oli paljon kehitysmaiden asukkaita opiskelemassa isäntämaan antamilla stipendeillä. Kun Neuvostoliitto hajosi moneen osaan, opiskelijat eivät enää saaneet rahaa eivätkä voineet maksaa kulujaan tai pidentää oleskeluoikeutta. Myös lentoyhteyksissä heidän omaan maahansa oli joku stoppi.  Itänaapurista oli kätevä yhteys Suomeen junalla ja pian heitä tuli joukoittain junalla. Loppu onkin historiaa ja nykyaikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilaisuus?

Ei noille naisille saa mennä juttelemaa jos et ole pitkä ja komea, urheilullinen menestyjä.

Ahdistelusyytös on todella löyhässä jos erehtyy sanaakaan sanomaan.

Se on tosiaan mennyt siihen, että normaalia juttelua voidaan jo pitää ahdisteluna. Ensimmäisen kerran nuori nainen sanoi tänä kesänä minullekin, että tuntuu ahdistavalta kun tuntematon tulee puhumaan. Kysyin häneltä puolityhjässä baarissa, että onko hän käynyt illan aikana muissa baareissa, että onkohan niissä porukkaa. Se tuntui neidistä ahdistavalta. Ehkä tosiaan pitäisi naama olla mediasta tuttu niin ei ahdistaisi.

Ongelma oli siinä, että et ole hyvännäköinen. Siksi sitä naista ahdisti, että menit puhumaan hänelle.

Vierailija
364/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se luonto toimii. Ei evoluutio toimi, jos kaikki pääsee lisääntymään

Yleensä menee metsään siinä vaiheessa, kun ajatellaan, että ne "parhaat" tai "laadukkaimmat" lisääntyisivät. Ei pidä paikkaansa. Suurin osa puhdasta kuraa.

Vierailija
365/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilaisuus?

Ei noille naisille saa mennä juttelemaa jos et ole pitkä ja komea, urheilullinen menestyjä.

Se on tosiaan mennyt siihen, että normaalia juttelua voidaan jo pitää ahdisteluna. Ensimmäisen kerran nuori nainen sanoi tänä kesänä minullekin, että tuntuu ahdistavalta kun tuntematon tulee puhumaan. Kysyin häneltä puolityhjässä baarissa, että onko hän käynyt illan aikana muissa baareissa, että onkohan niissä porukkaa. Se tuntui neidistä ahdistavalta. Ehkä tosiaan pitäisi naama olla mediasta tuttu niin ei ahdistaisi.

Niin no kun kokemus on osoittanut että 100% miehistä jotka ottavat sinuun kontaktia haluavat upottaa munansa sinuun niin eipä sitä jaksa enää olla ystävällinen edes yleisen miellyttävyyden vuoksi, sillä liian moni ellei lähes kaikki tulkitsevat sen parittelukutsuksi - mitä se ei tietenkään ole.

Minulle juttelu on ihan ok, mutta etikettisääntöjen mukaan siviilitilanteissa mies ei saa koskaan esimerkiksi koskettaa naista eli pyytää tätä kättelemään. Tämä tehtiin itselle viimeksi ja siitä jäi paska fiilis. Nainen ei ole mikään riistaeläin jota saa alkaa vainoamaan kun sellaisen näkee. Kasvakaa ihmisiksi.

Vierailija
366/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi epäselväksi, että kumpi näistä on se todellinen ongelma:

a) näiden naisten mielestä kiinnostavia miehiä ei vaan yksinkertaisesti ole olemassa 

b) kiinnostavia miehiä on, mutta he ovat varattuja tai muusta syystä näiden naisten saavuttamattomissa 

Jos ongelma on A, eli kukaan mies ei vaan kiinnosta, niin todennäköisesti nämä naiset ovat itse asiassa lesboja tai aseksuaaleja, tai heillä on jotain vakavia hormonaalisia häiriöitä. 

Autan ymmärtämään, jutussa sanottiin selvästi, että ongelma on nimenomaan b).

Vierailija
367/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin me miehetkään saadaan sellaista naista joka oikeasti kiinnostaisi, mutta jos ei halua olla yksin niin johonkin on tyydyttävä.

Vierailija
368/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse ovat äänestäneet suomen täyteen vieraskielisiä

Naisten äänillä jännät ulkomaat tuotiin Suomeen korvaamaan suomalainen tylsä kulttuuri.

Oikeasti se ei mennyt noin. Kukaan Suomessa ei tehnyt päätöksiä tästä. Se alkoi itäisen ison naapurin hajoamisesta. Siellä oli paljon kehitysmaiden asukkaita opiskelemassa isäntämaan antamilla stipendeillä. Kun Neuvostoliitto hajosi moneen osaan, opiskelijat eivät enää saaneet rahaa eivätkä voineet maksaa kulujaan tai pidentää oleskeluoikeutta. Myös lentoyhteyksissä heidän omaan maahansa oli joku stoppi.  Itänaapurista oli kätevä yhteys Suomeen junalla ja pian heitä tuli joukoittain junalla. Loppu onkin historiaa ja nykyaikaa.

Aa, että Neuvostoliitto, joka hajosi yli 30 v sitten, edelleen pyörittää Suomen nykyistä ma mupolitiikkaa? Hyvä tietää. 

Vierailija
369/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa joten ei kiinnosta.

Vierailija
370/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen vika noiden naisten nirsous on muuta kuin heidän omansa?

Vierailija
371/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, ei kait nuo naiset vain ole inceleitä 🤭 kuka sellasta emakkoa haluaa?

Vierailija
372/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös parhaat naiset ovat varattuja.

Vierailija
373/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain paskat naiset ovat sinkkuja. Ylipainoiset ja hieltähaisevat.

Vierailija
374/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi kannattaa olla "nopee"? Olen 35-vuotias mies eikä minua ole avioliitto toistaiseksi erityisemmin kiinnostanut. Naisia kyllä riittää, nyt ja myöhemminkin, jos en myöhemminkään halua vielä avioitua tai muuten asettua aloilleni. Toki kiva, jos olet jo löytänyt ihmisen, jonka kanssa haluat viettää loppuelämäsi, mutta ei miehellä ole mikään kiire löytää kumppani 18-vuotiaana(!)"

Sä et nyt hiffannut et 'nopeus' viittasi leikillisesti daameihin, jotka tuumailevat parhaiden miesten (niinku mä;) olevan jo suhteessa. 

M27

Vierailija
375/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitten on otettava vähemmän mielenkiintoinen mies tai oltava yksin. Jos haastateltaisi miestä niin jo toimittaja sanoisi päin naamaa että, "Luulet liikoja itsestäsi, laske rimaa äläkä nirsoile" Miksei naisille koskaan sanota niin päin naamaa?

Miehet jo biologisista syistä johtuen automaattisesti laskevat rimaa, joten minua naurattaa ajatus, että pitäisi entisestään vielä laskea sitä. 

Vierailija
376/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäen, että naisilla tippuri- ym. seksitaudit ovat yleisempiä, ja varsinkin tuolla pääkaupunkiseudilla, niin sais kys. Kallion nainen todistaa olevansa puhdas aika pian.

Vierailija
377/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

a) näiden naisten mielestä kiinnostavia miehiä ei vaan yksinkertaisesti ole olemassa 

b) kiinnostavia miehiä on, mutta he ovat varattuja tai muusta syystä näiden naisten saavuttamattomissa 

Jos ongelma on A, eli kukaan mies ei vaan kiinnosta, niin todennäköisesti nämä naiset ovat itse asiassa lesboja tai aseksuaaleja, tai heillä on jotain vakavia hormonaalisia häiriöitä. 

Autan ymmärtämään, jutussa sanottiin selvästi, että ongelma on nimenomaan b).

Asia selvä. 

No jos kiinnostavia miehiä tulee heillä kuitenkin vastaan, niin heidän kannattaisi jatkossa ottaa aktiivisempi ote elämään, ja oikeasti lähestyä niitä miehiä. Tyhjän nimittäin saa pyytämättäkin.

Vierailija
378/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi kannattaa olla "nopee"? Olen 35-vuotias mies eikä minua ole avioliitto toistaiseksi erityisemmin kiinnostanut. Naisia kyllä riittää, nyt ja myöhemminkin, jos en myöhemminkään halua vielä avioitua tai muuten asettua aloilleni. Toki kiva, jos olet jo löytänyt ihmisen, jonka kanssa haluat viettää loppuelämäsi, mutta ei miehellä ole mikään kiire löytää kumppani 18-vuotiaana(!)"

Sä et nyt hiffannut et 'nopeus' viittasi leikillisesti daameihin, jotka tuumailevat parhaiden miesten (niinku mä;) olevan jo suhteessa. 

M27

Aa, okei, olet trolli, ja todennäköisesti naispuolinen sellainen. Selvä. 

Vierailija
379/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tilaisuus?

Ongelma oli siinä, että et ole hyvännäköinen. Siksi sitä naista ahdisti, että menit puhumaan hänelle.

Minä kyllä olen hyvännäköinen, mutta olen kyseistä naista paljon vanhempi. Silti koen että saan baarissa puhua naisille, oli ikä mikä hyvänsä.

Vierailija
380/1016 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuolla väliä? Tavoitehan on syyttää miestä/miehiä omista ongelmista. Ja uhriutua. Ei peiliin katsominen mahdu tuohon yhtälöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme