Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toiseen mieheen ihastuminen meni nyt sitten ohi, syystä että...

Vierailija
21.05.2007 |

Olen/olin ihastunut työkaveriini. Hän tiesi sen, sanoi olevansa itsekin ihastunut ja olikin.. näin sen hänen silmistään, katseesta joka seurasi kaikkialle. Baarissa suudeltiin kerran.

Miehelleni tulin tässä sitten myöntäneeksi, että olen ihastunut, hän veti tietenkin ansaitut pultit aiheesta ja oli todella loukkaantunut. Vaatimalla vaati saada tietää miehen numeron ja soitti tälle. Ihastukseni vaan sanoi omalle miehelleni ettei hän ole tehnyt tai halunnut mitään sen kummempaa, niinkuin ei olekkaan, mutta miksi hän minulle sitten sanoi olevansa ihastunut.. Soitin ihastukselleni jälkeenpäin ja pyysin anteeksi että sekoitin hänet nyt ihan syyttäsuotta soppaan. Hän ei osannut muuta sanoa kuin että minun tarvitsee nyt yksin selvittää tilanne.. Jee, kiitti.. Tuli vissiin kumminkin kuviteltua ihan omiani.... ilmeisesti.. Ihastukseni kumminkin suuteli minua OMASTA aloitteestaan, joten kyllä siinä nyt jotain oli takana.. seksinkaipuu vähintään..

Oman miehen kanssa koitetaan jatkaa. Meni ainakin pikkasen maku tosta ihastuksesta kun ei ole miestä myöntämään miten asiat ovat.. Vai pelkääkö hän ja suojelee itseään ja minua?

Miltä kuulostaa, mitä tehdä? Miksi ihastukseni toimi kuten toimi?

Ei moraalisaarnoja kiitän.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa anteeksi ja rakastaa minua todella. Tiedän, että hänen kanssaan eläminen on parasta mitä voin saada. Ihastukseenikin olin ehkä ihastunut vain ihastumisen vuoksi, koska kuten sanoin, en edes tunne häntä kunnolla. Ja nyt meni jo vähän makukin.. Joo, annan todellakin asian olla ja keskityn omaan parisuhteeseeni. Nyt ainakin tiedän, mitä mieltä olen enkä enää haaveile turhia, sikäli olen nyt onnekas.

Kämmäsin.. aivan. Sitä tää elämä on. Ja kyllä, hävettää. Ja nolottaa ja tiedän että ihastukseni pitää minua luultavasti täysin idioottina. En mä muuta kaipaa kun sen, että ihastus olisi vielä asian kanssa ok... sillä kuten sanoin, hän on ainakin ollut ihastunut minuun, ehkä antaa anteeksi typeryyteni.. Ja töissä otan ehkä vielä asian joskus puheeksi.. toivon, että asia tulee selväksi molempien taholta, että antaa asioiden olla ja pysymme työkavereina..

Näin.. Haukkukaa vaan, tiedän itsekin olleeni typerä ja lapsellinen. I know.. Trust me.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla