Pitkät naiset (175-180 cm tai yli). Paljonko painoa? Ikä? Ruumiinrakenne?
Onko lapsia? Ootko tyytyväinen? Mua vaan kiinnostaa tietää kun itse olen kans pitkä 180 ja painan 64 kg. Olen pitkä ja hoikka siis, ja oikeestaan nyt ihan tyytyväinen itseeni. Olen painanut myös 76 kg eli 12 kiloa enemmän kuin nyt. Erään miehen kommentti sai mut lopullisesti laihduttamaan. Sanoi mulle, että oothan säkin vähän päässy pyöristymään.. juu olinhan minä lihonnut n. 10 kiloa. Puolessavuodessa sitten laihdutin ton painon pois ja olen oikeestaan vielä 2 kiloa siitä hoikempikin. Nyt on hyvä olla ja näytän hyvältä..
Kommentit (10)
Ikää on 38 v ja lapsia 2.
Minulla on pitkät jalat ja leveät hartiat. Haluaisin pari kiloa pois - kuten oli ajassa ennen lapsia. Tämä paino on kyllä ehdoton maksimi, ja yritän pitää huolen, ettei paino tästä nousisi.
sporttinen ja kiinteä, tosin selluliitin alkua on reisissä, paljosta urheilusta huolimatta. muuten ok, ei liian paksu, ei liian hoikka. ikää 42.
40 vuotta ja yksi lapsi. Hoikka olen, mutta muutaman kilon tahtoisin pois. 63 olisi mun ihannepainoni ja vähän kiinteämpi voisin olla. Periaatteessa olen kuitenkin ihan tyytyväinen, kun en ole ulkomuotoni eteen mitään vaivaa nähnyt. Liikun laiskanlaisesti ja syön herkkujakin aika runsaasti.
ei ole lapsia, ruumiinrakenne normaali, pehmeän sporttinen :)
Olen tyytyväinen, vaikka pikku masu onkin ja allit, toisaalta on myös sopivasti rintaa ja pebaa.
62kg - parhaillaan dietillä, tavoitepaino 59kg. 3 pientä lasta. Ja mies kuittailee nykyään painostani... Argh. Mutta tässä painossa tulee vatsamakkarat näkyviin. Lihon aina keskivartalosta, nyt iän myötä (32v) myös takapuolesta ja reisistä, olen huomannut.
Olen 178-senttinen ja kevyimmilläni painanut 65 kg ja olin silloin todella kuivassa kunnossa, kilpailin eräässä kamppailulajissa. Nyt painan jotakuinkin 85 kg, ylimääräistä on, muttei paljoa kuitenkaan, ikää 37. Olen leveäharteinen ja lihaksikas.
Kymmenen kiloa voisi pudottaa, mutta en enää edes haaveile otteluaikojen habituksesta.
177 cm, paino normaalisti n. 70 (nyt 82, la elokuussa), mihin mahtuu kunnon jenkkakahvat ja mahapömppö. Lihastakin on, pari kertaa viikossa kunnon salitreeni ja muutenkin suht. aktiivinen elämäntapa.
Mallini on pitkäkinttuinen, kurvikas ja aika vahva. Läski kertyy mahaan ja vyötärölle, mutta tietysti myös takapuoleen. Ihanne paino olisi varmaan lähempänä 60 kg, silloin profiili olisi sileämpi ja vaatteet istuisivat nätimmin. mutta yleensä ihmiset sanovat hoikaksi, kai se pituus hämää.
ootte kyllä aika kevyitä. Mutta sehän on vissiin hyvä asia. Itse painoin kevyimmilläni 62 kg, mutta sitten kaverit ja siskot sanoivat, että näytän ihan kauhealta, sairaalta hongankolistajalta. Mutta riippuu tosiaan paljon ruumiinrakenteesta. Itse olen aika harteikas (ja näytän muuten senkin takia pidemmältä).
Yksi ystävä on 178 cm ja varmaan 52 kg, mutta sillä taitaa olla anoreksia. :(
Harrastan liikuntaa ja tarkkailen syömisiä. Aikalailla tiimalasimallinen olen, tosin vyötärö voisi olla kapeampi.. Nyt mitat suunnilleen 92-68-94
180 cm, 72 kg, 30v ja 2 lasta.
Olen pitkäjalkainen ja lyhytselkäinen - mallia pötkylä eli aika tasapaksu. Ihan tyytyväinen olen ulkomuotooni, ihan tällainen tavallinen olen, en paksu enkä hoikka. Nuorempana olin kymmenen kiloa kevyempi ja hoikka, mutta nyt tämä tuntuu ihan sopivalta.