Maailman omistaja Sanna diivaili lentokoneessa
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sanna-marin-ja-joni-rakas-valikoht…
Aasialainen turisti varmaan ajattelu, mikä nevahööd siinä?
Kommentit (54)
Sanna istui omalla paikallaan. Joni sai vaihdettua paikan yhden rivin, että pääsi Sannan viereen.
Kiinalainen meni istumaan yhden rivin edemmäs. Ei ollut ongelmaa.
Miksi Sanna lentelee jatkuvasti?
Eikö ilmasto olekaan enää tärkein asia maailmassa?
Taas tämä laitoksen elätti tekee maniassaan turhia aloituksia🥴
Seiska on aivan sairas lehti. Vihaan niiden harjoittamaa jokapäiväistä ihmisten elämän vaanimista ja salakuvaamista.
Etukannessa kissan kokoiset juorulööpit ja juorujen nälkäiset mummot ovat täpinöissään kun on taas niin paljon mielenkiintoista luettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes diivaillut. Menisit terapiaan tuon Sanna-vihasi kanssa. Ymmärrät varmasti itsekin, ettei ole enää normaalia poliittista erimielisyyttä, vaan hän laukaisee sinussa jotain traumatriggereitä.
Typerästä lehtijutusta ei kyllä ole edes typerän keskustelun aiheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Joni tässä pyysi vaihtaa paikka eikä Sanna. Miksi maalitat Sannaa?
Teit omat johtopäätökset, koska vasuriaivosi ovat omakeskeiset. Väitinkö, että Sanna pyysi? Ei. Niinpä. Johtopäätöksiä?
Mulle ainakin on sama istunto yhden rivin edempänä tai taaempana, jos muuten paikka sama. Voin vaihtaa paikkaa, kuten tämä kiinalainen.
Mikäköhän päävika aiheuttaa sen, että on pakko lukea jokainen vihaamastaan ihmisestä kertova juttu, joka silmiin osuu? Lukeminenkaan ei riitä, vaan pitää tulla palstalle oksentamaan. Seiskan lukijat tietysti ovat oma ihmisryhmänsä ja joukkoon mahtuu hädin tuskin lukutaitoisiakin.
Kapitalisti tekee niin kuin kapitalisti tekee.
Mitä Sanna on tässä diivaillut? Ei yhtään mitään.
Mitä erityisen kuohuttavaa tässä nyt on edes tapahtunut? Otsikko antaa viitteitä, että on vähintäänkin sekoiltu kännissä, mutta ei tässä nyt ole yhtään mitenkään erityisestä välikohtauksesta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä erityisen kuohuttavaa tässä nyt on edes tapahtunut? Otsikko antaa viitteitä, että on vähintäänkin sekoiltu kännissä, mutta ei tässä nyt ole yhtään mitenkään erityisestä välikohtauksesta kyse.
Käyttäydytte sillatti törkeesti, joka ei kuulu hyviin tapoihin. Mistä kyseinen käytös mahtaa johtua?
Ihan perustilanne, jossa on ystävällisesti kysytty paikanvaihdosta.
Ap otti sitten seiskan paparazzin ottaman salakuvan todisteeksi kauheasta leveilystä lentsikassa. Hah, hah Seiska - lehden voisi kyllä lopettaa ihmisten yksityisen elämän jatkuvasta kaivelusta ja salakuvaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin on sama istunto yhden rivin edempänä tai taaempana, jos muuten paikka sama. Voin vaihtaa paikkaa, kuten tämä kiinalainen.
Veikkaan että oli japanilainen. Kiinalainen ei antaisi periksi.
Vierailija kirjoitti:
Ettekste tiedä kuka mä oon?
Niin, ajatella. Hän istui koneessa ja joi mustikkamehua, aivan hirveetä!
Ei Sanna sitä pyytänyt