Mummottelu vs. Tytöttely
Kun suurin osa on oppinut, ettei tytöttely ole tätä päivää. Miksi ihmeessä nykyisin mummotellaan? Se on ihan sama asia, vaan iäkkäämmille. Käsittämätöntä on, että mediakin tätä harrastaa. Opetellaan nyt sekin, että mummottelu ei ole ok.
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja:
Kalkkis
Ykä
Kääkkä
Ikäloppu
Vanha kurppa
Eukko
Mökinakka
Muori
Mumma
👵🏻Ämmä
Nainen
H u o r a.
Miksi sinä vihaat naisia? Osaatko sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Olen kampaaja ja sanon aina ”Rouva on hyvä ja istuu”. Useimmat suuttuu. Teen sen tahallani.
Sinun palveluitasi ei ole pakko käyttää, ja kampaajana tietäisit, että yksikin suututettu asiakas vie ainakin kaksi muuta mukanaan muualle. En kehuisi moisella.
Vierailija kirjoitti:
Olen 70 v. nainen enkä ole kenenkään mummo joten saan olla pitämättä siitä jos minua joku mummottelee.
pitäkää mummonne ..kele, niinkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja:
Kalkkis
Ykä
Kääkkä
Ikäloppu
Vanha kurppa
Eukko
Mökinakka
Muori
Mumma
👵🏻Ämmä
Nainen
H u o r a.
Koska olette itsekkäitä, epäkohteliaita ja aina vaatimassa kaikkia itsellenne ilman mitään vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Niin harvoinhan se on tarpeellista mummelia päin naamaa sanoa mummeliksi tai tyttöä tytöksi. Sen sijaan jos kerrot päiväsi tapahtumista jollekin, mihin liittyy joku mummeli, niin se saattaa kontekstissa olla ihan oleellinen tieto.
Ai nyt jo mummeli. Miksi ei siis tytteli? Sofia Virta on aikamoinen tytteli! Kuulostaako hyvältä? Nuoria naisia ei saa mitenkään nimitellä, mutta vanhoja naisia saa, ja jopa nuoret naiset syyllistyvät tähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kampaaja ja sanon aina ”Rouva on hyvä ja istuu”. Useimmat suuttuu. Teen sen tahallani.
Sinun palveluitasi ei ole pakko käyttää, ja kampaajana tietäisit, että yksikin suututettu asiakas vie ainakin kaksi muuta mukanaan muualle. En kehuisi moisella.
Pystytkö nyt tulemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa jälleen mikä ryhmä on suuri palstalla: 60 + mummot.
Harmi, että ovat myös äänestäjien joukossa suuri ryhmä ja voivat äänestää edut itselleen. Toista sitten, kun terveydenhuolto rappeutuu ja yksityistetään lisää. Ei kukaan enää väitä pieruakaan kuoleeko vanhus kadulle sitten kun ei enää pysty orjailemaan itselleen asuinpaikkaa.
Lähettäkää VR lle palautetta, jos konduktööri käytti kuulutuksessa sanaa mummot tai hirmumummot. Ammattitaidottomuutta ja töykeyttä.
Sofia Virta on ihan vaan narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja:
Kalkkis
Ykä
Kääkkä
Ikäloppu
Vanha kurppa
Eukko
Mökinakka
Muori
Mumma
👵🏻Ämmä
Nainen
H u o r a.
Koska olette itsekkäitä, epäkohteliaita ja aina vaatimassa kaikkia itsellenne ilman mitään vastuuta.
Olet kohtelias? En nähnyt yhtäkään kohteliasta viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin harvoinhan se on tarpeellista mummelia päin naamaa sanoa mummeliksi tai tyttöä tytöksi. Sen sijaan jos kerrot päiväsi tapahtumista jollekin, mihin liittyy joku mummeli, niin se saattaa kontekstissa olla ihan oleellinen tieto.
Voi käyttää myös iäkkäämpi sanaa. Mummosta on tullut nykyisin haukkumasana ja vallankäytön väline.
Ainoastaan täällä.
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää VR lle palautetta, jos konduktööri käytti kuulutuksessa sanaa mummot tai hirmumummot. Ammattitaidottomuutta ja töykeyttä.
Pystytkö nyt kuitenkin olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja:
Kalkkis
Ykä
Kääkkä
Ikäloppu
Vanha kurppa
Eukko
Mökinakka
Muori
Mumma
👵🏻Ämmä
Nainen
H u o r a.
Kai kumminkin ymmärrät, että tunnet vain rajallisen määrän naisia, ja jos sinulla on ollut epäonni syntyä äitiydessään epäonnistuneen naisen lapseksi, se ei koske kaikkia naisia. Itselläni oli ihana äiti, josta tuli aikuisena paras ystäväni. Itse kannoin vastuun neljästä lapsestani hoitamalla heidät itse, en jakanut vastuuta edes päiväkodille.
Ei käy sääliksi teitä koulusta lintsaavia inceleitä, ei.
Missä vaiheessa tyttö muuttuu mummoksi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja:
Kalkkis
Ykä
Kääkkä
Ikäloppu
Vanha kurppa
Eukko
Mökinakka
Muori
Mumma
👵🏻Ämmä
Nainen
H u o r a.
Minä en tapaa tuollaisia ollenkaan.
Jospa tekisit naisvihalle jotain. Hae apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja:
Kalkkis
Ykä
Kääkkä
Ikäloppu
Vanha kurppa
Eukko
Mökinakka
Muori
Mumma
👵🏻Ämmä
Nainen
H u o r a.
Kai kumminkin ymmärrät, että tunnet vain rajallisen määrän naisia, ja jos sinulla on ollut epäonni syntyä äitiydessään epäonnistuneen naisen lapseksi, se ei koske kaikkia naisia. Itselläni oli ihana äiti, josta tuli aikuisena paras ystäväni. Itse kannoin vastuun neljästä lapsestani hoitamalla heidät itse, en jakanut vastuuta edes päiväkodille.
Pystytkö nyt ollenkaan olemaan siinä vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sanon harrikkaäijiäkin mummoiksi, samoin työpaikan nuoria juippeja. Parrasta en ryhdy ketään nyhtämään - miksi ihmeessä niin tekisin? On tasa-arvoista kutsua kaikkia mummoiksi.
Juu juu, mutta mummotteletko harrikkaäijiä päin naamaa? Et uskalla. Todista että uskallat ja nykäse parrasta. Et uskalla kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoja:
Kalkkis
Ykä
Kääkkä
Ikäloppu
Vanha kurppa
Eukko
Mökinakka
Muori
Mumma
👵🏻Ämmä
Nainen
H u o r a.
Minä en tapaa tuollaisia ollenkaan.
Jospa tekisit naisvihalle jotain. Hae apua.
Olet käyttänyt tänään naisvihakorttia 12 kertaa.
Sinulla on jäljellä vielä 0 korttia.
- Automaattinen tiedote -
Itse olet.