Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavin rikos minkä olet tehnyt mistä et ole jäänyt kiinni?

Vierailija
16.07.2026 |

Itse varastin joskus kuntosalilta käsipainon reppuuni ja pidin siitä viikon ajan, kunnes palautin

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt rikoksia, mutta minua kohtaan on lääkäri tehnyt todella sairaan rikoksen. Ja koska hän nauttii yhteisönsä luottamusta ja on onnistunut luomaan kuvan, että on alansa huippu, niin ihmisten on vaikea uskoa varoituksiani. Siitä johtuen uhreja on tullut lisää. Toisenlaisia uhreja. Minuun kajottiin pahiten, koska olen ulkomaalainen heille.

Vierailija
82/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaradan laiton ylitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttanut kannabista nuorena muutaman kerran. 

Teininä varastin kaupasta ripsivärin ja paidan.  

Ajanut ylinopeutta ja kerran oli luultavasti liikaa promilleja.  Tämä mua hirvittää vieläkin,  olin juopotellut aamuyöhön asti ja aamulla lähdin ajamaan 100km matkaa.  Onneksi ei käynyt mitään.  

Vierailija
84/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylikki Saari joo hyvä pano ja nirri pois.

V#tun i#iootti. Tylsä elämä sulla jne jne.

Minä elän sinä et kerro vitsi mulle niin linnankundit nauraa.Itkette jotain satavuotta vanhaa juttua joo kytät on tyhmiä kun eivät tajuneet että se olin minä.Kylikki pyllisti ja minä pamputin kullilla ja vasaralla.

Vierailija
85/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena joskus 1970- ja 1980-lukujen vaihteessa pöllinyt kaupasta karkkia. Ala-asteella 1980-luvulla pöllinyt koulusta kyniä, tusseja ja vihkoja. 1990-luvun alussa syyllistynyt vähäarvoisen varastetun tavaran ostoon. 2000-luvun alussa tekijänoikeusrikkomuksia (elokuvien ja musiikin lataamista ja jakamista verkossa). Kaikista näistä aikaa vähintään 25 vuotta. Jos jotain on sen jälkeen niin vahingossa, tyyliin ylinopeus tai punaisia päin ajaminen.  Ainoa tahallinen todella reipas ylinopeus oli viime vuosikymmenellä kun olin kotimaan lomamatkalla toisessa kaupungissa (parin sadan kilsan päässä) ja kodin varashälytin alkoi lähettämään kännyyn viestiä hälytyksestä. Ajoin keskellä yötä lähes 200 km/h kotiin tarkastamaan tilanteen. Jostain syystä juuri sinä päivänä aiemmin hyvin toiminut hälytinjärjestelmän liiketunnistin oli mennyt epäkuntoon ja lähetti hälytysviestiä. Hieman ehkä harmitti ja nykyään on sellainen järjestelmä, missä on lukuisia kameroita niin ei tarvitse arvuutella. Ajoin myös samaa 200 km/h takaisin sinne toiseen kaupunkiin, missä perhe ja vanhemmat olivat hotellissa. 

200 km/h? Tuo menee kyllä jo törkeän ylinopeuden ja liikenneturvallisuuden vaarantamisen puolelle. Ja kyllä "ylinopeuden ajaminen" ja "törkeä ylinopeus + liikenneturvallisuuden vaarantaminen" ovat kaksi eri asiaa. Ei sillä, etten olisi itse varmaankin tehnyt samoin (tai ollut mukana ajoneuvossa, jossa nopeus ainakin lähempänä 200 km / h, ihan vaan huvin vuoksi).

Vierailija
86/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runttasin kaverin hallihankkeelle 35 miljoonaa euroa.

T. Petteri

Vierailija
87/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskettelin seksuaalisesti humalassa ollutta serkkuani. Olemme molemamat miehiä.

Vierailija
88/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole tota muijaa murhannut, mutta kyllä sen edessä saattaa olla. 

Laiton uhkaushan ei ole edes asianomistajarikos vai onko?

Laiton uhkaus edellyttää välitöntä ja uskottavaa vaaraa. Tuo on korkeintaan ajatusrikos.

Oli tai ei, kerronpahan vain että on oikeasti olemassa aktiivisia kansalaisia jotka tekevät nettivinkkejä vähäisemmistäkin ajatusrikoksista julkisilla nettipalstoilla. Koko ilmoituksen tekeminen on muutaman minuutin homma harjaantuneelle palstoja selaavalle harrastajalle.

Vierailija
89/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskettelin seksuaalisesti humalassa ollutta serkkuani. Olemme molemamat miehiä.

Eikö se ole filosoviaa pokarakkautta ?

Vierailija
90/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei ole, en ole rikollinen. 

Olet pääsemässä automaattisesti taivaaseen!

Vierailija
91/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylinopeus ja sakkopaikalle auton parkeeraaminen.

Vierailija
92/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole tota muijaa murhannut, mutta kyllä sen edessä saattaa olla. 

Laiton uhkaushan ei ole edes asianomistajarikos vai onko?

Laiton uhkaus edellyttää välitöntä ja uskottavaa vaaraa. Tuo on korkeintaan ajatusrikos.

Oli tai ei, kerronpahan vain että on oikeasti olemassa aktiivisia kansalaisia jotka tekevät nettivinkkejä vähäisemmistäkin ajatusrikoksista julkisilla nettipalstoilla. Koko ilmoituksen tekeminen on muutaman minuutin homma harjaantuneelle palstoja selaavalle harrastajalle.

Tehkää mieluummin suoraan rikosilmoitus, niin menee tutkittavaksi onko rikosta tapahtunut vai ei. "Nettivinkit" on ihan pelleilyä.

Vierailija
93/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei ole, en ole rikollinen. 

Olet pääsemässä automaattisesti taivaaseen!

Mutta ainoastaan kiirastulen kautta. Oma ilmoitus ei riitä taivaanporteilla.

Vierailija
94/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin, mutta poliisi tulkitsi sen "ajoneuvon laittomaksi haltuunotoksi". Vit*u mitä perseilyä.

Vierailija
95/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsena joskus 1970- ja 1980-lukujen vaihteessa pöllinyt kaupasta karkkia. Ala-asteella 1980-luvulla pöllinyt koulusta kyniä, tusseja ja vihkoja. 1990-luvun alussa syyllistynyt vähäarvoisen varastetun tavaran ostoon. 2000-luvun alussa tekijänoikeusrikkomuksia (elokuvien ja musiikin lataamista ja jakamista verkossa). Kaikista näistä aikaa vähintään 25 vuotta. Jos jotain on sen jälkeen niin vahingossa, tyyliin ylinopeus tai punaisia päin ajaminen.  Ainoa tahallinen todella reipas ylinopeus oli viime vuosikymmenellä kun olin kotimaan lomamatkalla toisessa kaupungissa (parin sadan kilsan päässä) ja kodin varashälytin alkoi lähettämään kännyyn viestiä hälytyksestä. Ajoin keskellä yötä lähes 200 km/h kotiin tarkastamaan tilanteen. Jostain syystä juuri sinä päivänä aiemmin hyvin toiminut hälytinjärjestelmän liiketunnistin oli mennyt epäkuntoon ja lähetti hälytysviestiä. Hieman ehkä harmitti ja nykyään on sellainen järjestelmä, missä on lukuisia kameroita niin ei tarvitse arvuutella. Ajoin myös samaa 200 km/h takaisin sinne toiseen kaupunkiin, missä perhe ja vanhemmat olivat hotellissa. 

200 km/h? Tuo menee kyllä jo törkeän ylinopeuden ja liikenneturvallisuuden vaarantamisen puolelle. Ja kyllä "ylinopeuden ajaminen" ja "törkeä ylinopeus + liikenneturvallisuuden vaarantaminen" ovat kaksi eri asiaa. Ei sillä, etten olisi itse varmaankin tehnyt samoin (tai ollut mukana ajoneuvossa, jossa nopeus ainakin lähempänä 200 km / h, ihan vaan huvin vuoksi).

Tapahtunut ei kaduta, mutta harmittaa. Näin jälkikäteen mietittynä myös olihan se pelottavaa. Siinä vauhdissa kun olisi hirvi tullut eteen niin en olisi kirjoittamassa tätäkään viestiä. 

Vierailija
96/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtunut ei kaduta, mutta harmittaa. Näin jälkikäteen mietittynä myös olihan se pelottavaa. Siinä vauhdissa kun olisi hirvi tullut eteen niin en olisi kirjoittamassa tätäkään viestiä. 

Joku sanoi joskus, että hirvivaroitusalueella on hänen mielestään tasan kaksi tapaa ajaa. Joko enintään 80 km/h, jolloin ehtii luultavasti pysäyttämään tai sitten niin lujaa kuin uskaltaa, jolloin pääsee vaara-alueelta mahdollisimman nopeasti pois.

Vierailija
97/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin töihin, mutta poliisi tulkitsi sen "ajoneuvon laittomaksi haltuunotoksi". Vit*u mitä perseilyä.

Pakko kysyä, että oliko sulla voimassa olevaa työsopimusta?

Vierailija
98/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin kerran veljeni tv-mix karkkipussista kaikki siniset karkit 😏

Vierailija
99/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin ostaa vessapaperia, siinä olisin jo palvelijana saanut piiska ja palkan alennuksen, loordi vetänyt isolla mulkulla hanuriin.

Vierailija
100/118 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut haltuuni löytäämääni vähäarvoista tavaraa ja myynyt sitten Torilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan