Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavin rikos minkä olet tehnyt mistä et ole jäänyt kiinni?

Vierailija
16.07.2026 |

Itse varastin joskus kuntosalilta käsipainon reppuuni ja pidin siitä viikon ajan, kunnes palautin

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paskantanut uima-altaisiin kaikkialla.

Vierailija
62/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylikki Saari joo hyvä pano ja nirri pois.

Neljä työntöö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 30-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa. Monet tiesi, ja naureskeli vain. Itseäni hävettää ja olisi saanut olla tapahtumatta, mutta minkäs teet. Ja näin ne kaksoisstandardit toimii, kun kyseessä on nainen ja nuorempi mies. Opiskelukavereita oltiin ja asuttiin yhdessä (monen muun kanssa) asuntolassa.

Muita rikoksia en ole tehnyt.

Eihän tuo ole mikään rikos.

Älä nyt.  Tuo vain halusi päästä kertomaan tämän 😄

Vierailija
64/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastajaksi ne mua kutsuu, eli olen anastanut.

Vierailija
65/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 30-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa. Monet tiesi, ja naureskeli vain. Itseäni hävettää ja olisi saanut olla tapahtumatta, mutta minkäs teet. Ja näin ne kaksoisstandardit toimii, kun kyseessä on nainen ja nuorempi mies. Opiskelukavereita oltiin ja asuttiin yhdessä (monen muun kanssa) asuntolassa.

Eihän tuo ole mikään rikos.

Älä nyt.  Tuo vain halusi päästä kertomaan tämän 😄

Syyllisyys selvästi painaa. Ei välttämättä mikään naureskelun aihe.

Vierailija
66/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole tota muijaa murhannut, mutta kyllä sen edessä saattaa olla. 

Laiton uhkaushan ei ole edes asianomistajarikos vai onko?

Vierailija
67/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua epäiltiin murrosta, mutta en minä sitä tehnyt. Satuin vain olemaan paikalla.

Heh mua syytettiin 16 vuotiaana samasta asiasta, asuin opiskelija asuntolassa joka oli levoton, pelkäsin siellä asua ja muutenkin ujo ja arka, kuulemma viereiseen rakennukseen joka oli koulu murtauduttiin palosammutinta käyttäen ja sitä vaahtoa levitetty ympäriinsä mut ilmeisesti sitä samaa sammutinta oli raahattu meidän opiskelija asuntolan asuntojen eteen ja just mun ulko oven kohdalle, olipa kiva herätä siihen kun poliisi pimputti ovikelloa ja lähes syytti kouluun murtautumisesta, kun se lähti kuulustelujen jälkeen purskahdin itkuun, en osannut puolustautua muuta kuin sanomalla että mä en tiedä asiasta mitään. Jälkikäteen ei onneksi tullut mulle mitään saivat ilmeisesti oikean tekijän kiinni. 

Vierailija
68/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin välittäminen alaikäisille. En ole ylpeä. Luulisin.

Vierailija
69/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastajaksi ne mua kutsuu, eli olen anastanut.

Et ole.

Vierailija
70/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V#tun i#iootti. Tylsä elämä sulla jne jne.

Vierailija
71/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei ole, en ole rikollinen. 

Sanoo hän ja ei uskalla katsoa peiliin  sanoen olen syytön?

Vierailija
72/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole tota muijaa murhannut, mutta kyllä sen edessä saattaa olla. 

Laiton uhkaushan ei ole edes asianomistajarikos vai onko?

Laiton uhkaus edellyttää välitöntä ja uskottavaa vaaraa. Tuo on korkeintaan ajatusrikos.

Vierailija
73/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen paskantanut uima-altaisiin kaikkialla.

Kun kuolet ja löydät isesi Helvetistä, sinulle syötetään syvyyspommisi uudestaan ja uudestaan ja uudestaan ja uudestaan niin että vatsasi on täynnä. Ja se tapahtuu niin pitkään uudestaan kunnes syntisi on sovitettu.

Vierailija
74/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista ei ole, en ole rikollinen. 

Sanoo hän ja ei uskalla katsoa peiliin  sanoen olen syytön?

Olen syytön siihen etten ole tehnyt vakavia rikoksia esim tuota tappoa, varastanut mitään arvokasta yms. Eli kyllä olen syytön. Ainoa suurin "synti" mitä olen elämäni aikana tehnyt puhunut pahaa muista ja sekoillut kännissä miljoonia kertoja silti noikaan ei ole mitään rikoksia. 

Vierailija
75/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole rikos, ellet ollut tuon 17-vuotiaan opettaja, valmentaja tms.

Vierailija
76/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä työntöö

Kyllä niitä oli kuusi ja kossuryypyt päälle.Tosin kerron Kyllikki on jo nimenä klikki elää vieläkin  honolulun saaressa omistaa sen.

Vierailija
77/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarista on pöllitty pöytäliina. Laiton sen mekon alle, niinkö olisin raskaana ja sitten kadulla siskon kanssa leikittiin kännissä Batmania et se oli viitta. Olen myös yli 30 vuotta sitten pölliny ratikassa jonkun avoimesta käsilaukusta röökiaskin. 

Entä miten menee nykyään SDP:ssä?

Vierailija
78/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murhasin Jukka S Lahden. 

Vierailija
79/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alinopeus 👵🏼

Vierailija
80/112 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena joskus 1970- ja 1980-lukujen vaihteessa pöllinyt kaupasta karkkia. Ala-asteella 1980-luvulla pöllinyt koulusta kyniä, tusseja ja vihkoja. 1990-luvun alussa syyllistynyt vähäarvoisen varastetun tavaran ostoon. 2000-luvun alussa tekijänoikeusrikkomuksia (elokuvien ja musiikin lataamista ja jakamista verkossa). Kaikista näistä aikaa vähintään 25 vuotta. Jos jotain on sen jälkeen niin vahingossa, tyyliin ylinopeus tai punaisia päin ajaminen.  Ainoa tahallinen todella reipas ylinopeus oli viime vuosikymmenellä kun olin kotimaan lomamatkalla toisessa kaupungissa (parin sadan kilsan päässä) ja kodin varashälytin alkoi lähettämään kännyyn viestiä hälytyksestä. Ajoin keskellä yötä lähes 200 km/h kotiin tarkastamaan tilanteen. Jostain syystä juuri sinä päivänä aiemmin hyvin toiminut hälytinjärjestelmän liiketunnistin oli mennyt epäkuntoon ja lähetti hälytysviestiä. Hieman ehkä harmitti ja nykyään on sellainen järjestelmä, missä on lukuisia kameroita niin ei tarvitse arvuutella. Ajoin myös samaa 200 km/h takaisin sinne toiseen kaupunkiin, missä perhe ja vanhemmat olivat hotellissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä