Vakavin rikos minkä olet tehnyt mistä et ole jäänyt kiinni?
Itse varastin joskus kuntosalilta käsipainon reppuuni ja pidin siitä viikon ajan, kunnes palautin
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Koskettelin seksuaalisesti humalassa ollutta serkkuani. Olemme molemamat miehiä.
Tää oli joskus 60-luvulla? Eikös vaan?
Nuornamiesnä tuli tehtyä vielä nuorempien tyttöjen kanssa kaikenlaista. Silloin sitä ei pidetty minään, nyt heiluisi häkki.
Vierailija kirjoitti:
Minua epäiltiin murrosta, mutta en minä sitä tehnyt. Satuin vain olemaan paikalla.
Mullekin sattu kerran näin ja syytön olikin. Alaikäsenä kyllä jäin murrosta kiinni. Täysikäsenä tekemistäni murroista en. Ei niitä ollu kuitenkaan kun pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista ei ole, en ole rikollinen.
Olet pääsemässä automaattisesti taivaaseen!
Joo mutta entäpä jos se Pietari taaksepoistuttaa ja sanoo tule uudesti kun löydät itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Olin 30-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa. Monet tiesi, ja naureskeli vain. Itseäni hävettää ja olisi saanut olla tapahtumatta, mutta minkäs teet. Ja näin ne kaksoisstandardit toimii, kun kyseessä on nainen ja nuorempi mies. Opiskelukavereita oltiin ja asuttiin yhdessä (monen muun kanssa) asuntolassa.
Muita rikoksia en ole tehnyt.
Olit? Jokainen perheellinen on ollut paljon tuota nuorempien kanssa. Ihan alastomanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylikki Saari joo hyvä pano ja nirri pois.
V#tun i#iootti. Tylsä elämä sulla jne jne.
Minä elän sinä et kerro vitsi mulle niin linnankundit nauraa.Itkette jotain satavuotta vanhaa juttua joo kytät on tyhmiä kun eivät tajuneet että se olin minä.Kylikki pyllisti ja minä pamputin kullilla ja vasaralla.
Voi sua ressukkaa. Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Koskettelin seksuaalisesti humalassa ollutta serkkuani. Olemme molemamat miehiä.
Miten ollaan seksuaalisesti humalassa?
Vierailija kirjoitti:
Varastin kerran veljeni tv-mix karkkipussista kaikki siniset karkit 😏
Kauhea rikos Kalupukki ei tuo sulle lahjoja vaan vie ne entisetkin, mitä olit tuhma .
Vierailija kirjoitti:
Koulusta joskus opiskelijana vessapaperia varastin.
taitaa olla aika vakio rötös minkä lähes jokainen opiskelija on tehnyt
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin välittäminen alaikäisille. En ole ylpeä. Luulisin.
Siis miksi menit tekemään jotain tällaista? Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista?
Olen kostanut veemäisille ihmisille tavoilla, jotka ovat lainvastaisia. En rupea avaamaan asiaa sen tarkemmin. Mutta oli hauskaa, kun yksi noista k-päistä avautui kokemuksistaan minulle ja epäili aiheuttajaksi aivan sivullista - sen jälkeen toimin siten, että vahvistin noita epäilyksiä ja se viaton sivullinen joutui kuulusteluihin.
Vierailija kirjoitti:
Onko exän kissan myrkyttäminen Sanytolilla rikos?
No onkohan? Mitäpä veikkaat, älykääpiö 💩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin välittäminen alaikäisille. En ole ylpeä. Luulisin.
Siis miksi menit tekemään jotain tällaista? Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista?
1. yolo
2. vastinetta palkaksi
Vierailija kirjoitti:
Olen kostanut veemäisille ihmisille tavoilla, jotka ovat lainvastaisia. En rupea avaamaan asiaa sen tarkemmin. Mutta oli hauskaa, kun yksi noista k-päistä avautui kokemuksistaan minulle ja epäili aiheuttajaksi aivan sivullista - sen jälkeen toimin siten, että vahvistin noita epäilyksiä ja se viaton sivullinen joutui kuulusteluihin.
sun exä joutui kohteeksi
Lähdin ravintolasta maksamatta. Tapahtui Helsingissä, oli kiire lentokentälle, silloinen keskieuroopasta kotoisin oleva poikaystäväni oli lähdössä takaisinpäin. Ravintola oli Rax-tyylinen paikka. Yritettiin saada kontaktia tarjoilijoihin ja hyvän aikaa odoteltiin tiskillä, lopuksi vain lähdettiin, kun oli vähän pakko. Jäi syyllinen olo.
Kerran varastin myöhemmin polkupyörän. Oli kostotapainen, oma pyörä varastettiin hieman aikaisemmin, sitä koitin etsiä, olin kännissä ja kiukkuinen. Ihan väärä kohde, vahingonsiirto, en ottanut pyörää koskaan käyttöön ja halusin vain unohtaa.
Varmaankin tänä päivänä se että 19-vuotiaaba nussin 13-vuotiasta tyttöystävääni.
Tämä tapahtui 80-luvulla jolloin se oli ihan normaalia. Tosin en kiinnijäämisestä tiedä kun kaikki tiesi ja seurusteltiin pari vuotta.
Tänä päivänä häkki heiluisi.
Koulusta joskus opiskelijana vessapaperia varastin.