Vakavin rikos minkä olet tehnyt mistä et ole jäänyt kiinni?
Itse varastin joskus kuntosalilta käsipainon reppuuni ja pidin siitä viikon ajan, kunnes palautin
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Olin 30-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa. Monet tiesi, ja naureskeli vain. Itseäni hävettää ja olisi saanut olla tapahtumatta, mutta minkäs teet. Ja näin ne kaksoisstandardit toimii, kun kyseessä on nainen ja nuorempi mies. Opiskelukavereita oltiin ja asuttiin yhdessä (monen muun kanssa) asuntolassa.
Muita rikoksia en ole tehnyt.
Ei tuo ole rikos. Alle 16-vuotiaan kanssa oleminen olisi rikos, mutta yli 16-vuotiaan kanssa oleminen ei.
Moraalisesti toki arveluttava asia josta ei kannata huudella eikä ketään tuollaiseen kannustaa, mutta ei rikos.
Jaa, olen tappanut jo tänä kesänä neljä kyytä, mutta eiköhän luku nouse.
Vierailija kirjoitti:
Varastin säännöllisesti meikkejä eräästä tavaratalosta teininä. Oli liian helppoa.
Entä miten menee nyt SDP:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 30-vuotiaana 17-vuotiaan kanssa. Monet tiesi, ja naureskeli vain. Itseäni hävettää ja olisi saanut olla tapahtumatta, mutta minkäs teet. Ja näin ne kaksoisstandardit toimii, kun kyseessä on nainen ja nuorempi mies. Opiskelukavereita oltiin ja asuttiin yhdessä (monen muun kanssa) asuntolassa.
Muita rikoksia en ole tehnyt.
Ei tuo ole rikos. Alle 16-vuotiaan kanssa oleminen olisi rikos, mutta yli 16-vuotiaan kanssa oleminen ei.
Moraalisesti toki arveluttava asia josta ei kannata huudella eikä ketään tuollaiseen kannustaa, mutta ei rikos.
Vaikka olisi 70-v, niin seksi 16-v kanssa ei olisi mitenkään moraalisesti arveluttavaa, jos molemmat ovat siihen suostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Kun kuolet, sen jälkeen kaikki tekosi tullaan punnitsemaan Taivaan Isän silmien edessä.
Vierailija kirjoitti:
olen tappanut
Kerrohan. Olitko nuori ja lapsenvahtina.
Onko exän kissan myrkyttäminen Sanytolilla rikos?
Toin naapurimaassa sallittua, täällä kiellettyä tavaraa Suomeen. Lisäksi pientä näpistelyä teininä. Ylinopeutta olen myös ajanut. Minun ikäiseni mies on syyllistynyt automaattisesti vastakkaisen sukupuolen ahdisteluun.
Vierailija kirjoitti:
En muista
Ne säilyvät Jumalan muistissa silti vaikka itse et ”muistaisi”
Muista aina tämä!
Kylikki Saari joo hyvä pano ja nirri pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kuolet, sen jälkeen kaikki tekosi tullaan punnitsemaan Taivaan Isän silmien edessä.
Saan Taivaassa siis erittäin hyvän paikan.
Vierailija kirjoitti:
Minua epäiltiin murrosta, mutta en minä sitä tehnyt. Satuin vain olemaan paikalla.
Hiustenhalkomista, mutta "murto" ei ole rikos Suomessa. Se voi olla kotirauhan rikkominen, hallinnan loukkaus, vahingonteko tai varkaus, mutta murto sinänsä ei ole rikosnimike.
Vierailija kirjoitti:
olen tappanut
Hyttysen?
Vierailija kirjoitti:
Maanpetos
Moi homopekka.
Vierailija kirjoitti:
Onko exän kissan myrkyttäminen Sanytolilla rikos?
Ei, se on luonnonsuojeluteko.
Vierailija kirjoitti:
olen tappanut
Kenet sä tapoit?
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään (tyhjillä teillä) ylinopeuden ajamista, tyhjällä tiellä päin punaisia kävelyä ja huumausaineiden käyttörikoksia kummempaa.
Nuo eivät vielä johda Helvettiin. Pidä itseäsi onnekkaana. Olen siis itsekin mm. kannabiksen ystävä. Ja raamatun.
Eivid*u mikätorakka 😂