Teemu Keskisarjakin ollut vihreä
Tuli vanha ohjelma, jossa Keskisarjakin puhui luonnon monipuolisuuden puolesta. Nyt persuissa on jo 3 vihreää. Jussi, Riikka ja Teemu.
Miksi silti kannattajat haukkuvat vihreitä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-ahokin oli alussa vihreä. Todellisuusshokki ja sitä seuraava suunnanvaihto vaikuttaa tekevän hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia.
😂😂😂
Hyvä vitsi.
Sammuttele hymiösi. Halla-aho on itse kertonut olleensa alussa vihreä. Hän on sen itse kertonut omin sanoinensa.
Halla-aho on kertonut joskus nuorena äänestäneensä vihreitä. Aika helvetin kaukana tuosta väitteestäsi että olisi sanonut olleensa vihreä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussi Halla-ahokin oli alussa vihreä. Todellisuusshokki ja sitä seuraava suunnanvaihto vaikuttaa tekevän hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia.
😂😂😂
Hyvä vitsi.
Sammuttele hymiösi. Halla-aho on itse kertonut olleensa alussa vihreä. Hän on sen itse kertonut omin sanoinensa.
Ongelma onkin tuo "hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia"
Vitsikästä.
Halla-ahohan on oikeasti yksi maamme parhaimmista.
Kannattajat tekevät kaiken päinvastoin, kuin suuret johtajansa.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin joskus taisin äänestää vihreitä... se oli ennen tätä aikaa kun Vihreät eivät tietääkseni olleet identiteettipoliittisessa uskossa vielä.
"Olin ennen demari, ja nainen, mutta sitten muutuin persumieheksi"
😂😂🚑
Varmaan nauroi seuraavalle: "suunnanvaihto vaikuttaa tekevän hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia."