Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Keskisarjakin ollut vihreä

Vierailija
16.07.2026 |

Tuli vanha ohjelma, jossa Keskisarjakin puhui luonnon monipuolisuuden puolesta. Nyt persuissa on jo 3 vihreää. Jussi, Riikka ja Teemu.

Miksi silti kannattajat haukkuvat vihreitä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-ahokin oli alussa vihreä. Todellisuusshokki ja sitä seuraava suunnanvaihto vaikuttaa tekevän hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia.

😂😂😂

Hyvä vitsi.

Sammuttele hymiösi. Halla-aho on itse kertonut olleensa alussa vihreä. Hän on sen itse kertonut omin sanoinensa. 

Varmaan nauroi seuraavalle: "suunnanvaihto vaikuttaa tekevän hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia."

Vierailija
22/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jussi Halla-ahokin oli alussa vihreä. Todellisuusshokki ja sitä seuraava suunnanvaihto vaikuttaa tekevän hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia.

😂😂😂

Hyvä vitsi.

Sammuttele hymiösi. Halla-aho on itse kertonut olleensa alussa vihreä. Hän on sen itse kertonut omin sanoinensa. 

Halla-aho on kertonut joskus nuorena äänestäneensä vihreitä. Aika helvetin kaukana tuosta väitteestäsi että olisi sanonut olleensa vihreä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂😂😂

Hyvä vitsi.

Ongelma onkin tuo "hyviä poliitikkoja ja vahvoja vaikuttajapersoonia"

Vitsikästä.

Halla-ahohan on oikeasti yksi maamme parhaimmista.

Vierailija
24/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattajat tekevät kaiken päinvastoin, kuin suuret johtajansa.

Vierailija
25/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin joskus taisin äänestää vihreitä... se oli ennen tätä aikaa kun Vihreät eivät tietääkseni olleet identiteettipoliittisessa uskossa vielä.

"Olin ennen demari, ja nainen, mutta sitten muutuin persumieheksi"

😂😂🚑

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi