Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänet

Vierailija
16.07.2026 |

Niin kypsynyt naisten voihkimisääniin. Pitääkö "valittaa" niin kovaa, että koko talo kuulee? Luulen, että ei pidä, kysehän on vain miehen miellyttämisestä ja siten vain teeskentelyä. Lapsia/vanhuksia kylässä ja kahvipöydässä ollessa alkaa kuulua hirvee uikutus ja huuto, ei todellakaan fiksua kuultavaa. Onko käytöstavat hukassa? Varsinkin yöllä täyttää jo kotirauhan rikkomisen kriteerit. Pitäkää mölyt mahassanne, se on helpompaa kuin luulettekaan. Ei se mies siitä rikki mene jos olette hiljaa.  

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei mun naapurissa asu äänekkäästi nauttivia tyttöjä?

Ole onnellinen. Omassa kerrostalossa hyvä äänieristys. Itse jos runkkaan, niin sänky jytisee. Korkeintaan huokailen ääneen tai haukon henkeä, mutta suht hiljaa. Pelkään että vanhemmat kuulee kun jymyän ja pidän hauskaa yksikseen illalla. Olen alaikäinen tyttö

Vierailija
22/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen ihan oikeasti pitää ääntä jos on osaava mies. Ehkä teinityttö saattaa ähkiä mieliksi mutta ei naiset enää siihen rupea

Naapureiden ei tarvitse tietää onko mies osaava. Pitäkööt omana tietonaan ja kapula suuhun että saa ihmiset nukkua. 

Muuta korpeen, tai paremmin äänieristettyyn taloon jos et kestä.

Mulla oli kanssa tollainen kyttääjä naapurina joka piti päiväkirjaa mun seksielämästä kun pidettiin muijan kanssa hauskaa. Eipä tarvinnut itse laskea kertoja kun isännöitsijältä tuli tulostettu kopio siitä päiväkirjasta.

Muuta korpeen on myös yksinkertaisin  perusvastaus, kun ei ajatella mitään pidemmälle. Eiköhän sinne korpeen pitäisi muuttaa niiden, jotka ei osaa muita ottaa huomioon ja elää yhteisöissä asianmukaisesti, kun vain omaa napaa ajatellen.

Samaa mieltä. Siksi olenkin muuttanut korpeen. En osaa elää yhteisön sääntöjen mukaan. Täällä saan mölytä, ja heiluttaa kikkeliä alasti pihassa. Juoda kaljaa aamuun asti, ja kuunnella musiikkia. Oikeaati, jos ette osaa olla huutamatta kerrostalossa, niin suosittelen lämpimästi tätä ratkaisua. Me juntit ollaan täällä onnellisia, jätetään keskustan kerrostalot villakangastakkihuivimiehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla