Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äänet

Vierailija
16.07.2026 |

Niin kypsynyt naisten voihkimisääniin. Pitääkö "valittaa" niin kovaa, että koko talo kuulee? Luulen, että ei pidä, kysehän on vain miehen miellyttämisestä ja siten vain teeskentelyä. Lapsia/vanhuksia kylässä ja kahvipöydässä ollessa alkaa kuulua hirvee uikutus ja huuto, ei todellakaan fiksua kuultavaa. Onko käytöstavat hukassa? Varsinkin yöllä täyttää jo kotirauhan rikkomisen kriteerit. Pitäkää mölyt mahassanne, se on helpompaa kuin luulettekaan. Ei se mies siitä rikki mene jos olette hiljaa.  

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen ihan oikeasti pitää ääntä jos on osaava mies. Ehkä teinityttö saattaa ähkiä mieliksi mutta ei naiset enää siihen rupea

Vierailija
2/22 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaa äänet sotilaan hän sanoo lopettakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen ihan oikeasti pitää ääntä jos on osaava mies. Ehkä teinityttö saattaa ähkiä mieliksi mutta ei naiset enää siihen rupea

Naapureiden ei tarvitse tietää onko mies osaava. Pitäkööt omana tietonaan ja kapula suuhun että saa ihmiset nukkua. 

Vierailija
4/22 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on hankala homma, jos on huonot äänieristeet. Mutta joskus on vain vaikeaa olla hiljaa. 

Ei muuta kuin heippalappua naapurin parittelijoille, kyllä ne siitä vaimenee. Sängyn jyskettä olen itsekin öisin kuunnellut, mutta se ei oo haitannut.

N39

Vierailija
5/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidon valituksen ja teeskentelyn erottaa helposti. Nuorempana naapurissa asui inttileski, joka feikkasi poikaystävälleen hokemalla öisin aina samaa tekouikutusta. Kun pääsin lohduttamaan tyttöä ja otettiin oikein railakkaat setit, ääni oli kokonaan toisenlainen eikä tarvinnut hokea samaa sanaa. Äänekkäät naiset on hotteja. 

Vierailija
6/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, miksi miehet ei inise vaan naiset? Mies korkeintaan murahtaa orgasmin tullessa eikä huuda puolta tuntia. Siksi tulee mieleen teeskentely.

Vierailija
7/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas nousee arvoon arvaamattomaan ne minuuttimunamiehet, joille riitää pari työntöä ja ähkäisy.

Vierailija
8/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toi on hankala homma, jos on huonot äänieristeet. Mutta joskus on vain vaikeaa olla hiljaa. 

Ei muuta kuin heippalappua naapurin parittelijoille, kyllä ne siitä vaimenee. Sängyn jyskettä olen itsekin öisin kuunnellut, mutta se ei oo haitannut.

N39

Joskus nähnyt vuosia sitten ilmoitustaululla heippalapun, niin vastaus oli: kateellinen olet ja käytä korvatulppia. Jos suhtautuminen on tämä, niin vähän väärinpäin menee.

Kysehän on siitä, että kenenkään ei tarvitse kuunnella toisten panemisääniä. 

Vierailija
9/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapureiden ei tarvitse tietää onko mies osaava. Pitäkööt omana tietonaan ja kapula suuhun että saa ihmiset nukkua. 

Muuta korpeen, tai paremmin äänieristettyyn taloon jos et kestä.

Mulla oli kanssa tollainen kyttääjä naapurina joka piti päiväkirjaa mun seksielämästä kun pidettiin muijan kanssa hauskaa. Eipä tarvinnut itse laskea kertoja kun isännöitsijältä tuli tulostettu kopio siitä päiväkirjasta.

Vierailija
10/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa suhteessa usein, rumat naiset usein, kun ovat onnistuneet saamaan joltakin jne. . .

Vierailija
11/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys, miksi miehet ei inise vaan naiset? Mies korkeintaan murahtaa orgasmin tullessa eikä huuda puolta tuntia. Siksi tulee mieleen teeskentely.

Miehet ei inise mutta kyllä sitä ääntä lähtee kun nainen osaa käyttää lantionpohjan lihaksia oikein seksin aikana, se on kokemuksena jotain varsin uskomatonta.

Onneksi en asu kerrostalossa niin saa lähteä molemmista ääntä ihan vapaasti.

Vierailija
12/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain vikaa on kyllä jos kahvipöydässä alkaa voihkia ja huutaa. ellei sitten ole tosi makea leivos tai hyvää kahvia.

Vierailija
13/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin naapurin nuorenparin seksiäänistä. " Ei sinne, älä, sä oot ilkee, varovasti" Minulla oli korva kiinni patterissa ja naapurin naista ilmeisesti alettiin panemaan perseeseen. Pakkohan siinä oli runkata heitä kuunnellessa ja me kaikki kolme lauettiin suunnalleen samaan aikaan.

Vierailija
14/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa tollainen kyttääjä naapurina joka piti päiväkirjaa mun seksielämästä kun pidettiin muijan kanssa hauskaa. Eipä tarvinnut itse laskea kertoja kun isännöitsijältä tuli tulostettu kopio siitä päiväkirjasta.

Muuta korpeen on myös yksinkertaisin  perusvastaus, kun ei ajatella mitään pidemmälle. Eiköhän sinne korpeen pitäisi muuttaa niiden, jotka ei osaa muita ottaa huomioon ja elää yhteisöissä asianmukaisesti, kun vain omaa napaa ajatellen.

Vierailija
15/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta korpeen on myös yksinkertaisin  perusvastaus, kun ei ajatella mitään pidemmälle. Eiköhän sinne korpeen pitäisi muuttaa niiden, jotka ei osaa muita ottaa huomioon ja elää yhteisöissä asianmukaisesti, kun vain omaa napaa ajatellen.

Omaa napaansa se kyttääjäkin ajattelee jos siltä pohjalta lähdetään.

Henkilökohtaisesti en enää mistään hinnasta asuisi kerrostalossa tai rivitalossa, suomalaisilla kun puuttuu kokonaan kyky olla tunkematta nokkaansa muiden asioihin niin pääsee omakotitalossa puolet helpommalla.

Vierailija
16/22 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Joskus nähnyt vuosia sitten ilmoitustaululla heippalapun, niin vastaus oli: kateellinen olet ja käytä korvatulppia. Jos suhtautuminen on tämä, niin vähän väärinpäin menee.

Kysehän on siitä, että kenenkään ei tarvitse kuunnella toisten panemisääniä. 

Ymmärrän pointtisi. 

Lapun voi viedä myös suoraan ko.parin postilaatikkoon. Ja jos pokkaa riittää, niin soittaa ovikelloa ja sanoo suoraan, että yömekkala häiritsee.

Tommoset heippalappuihun kommentoijat eivät ymmärrä sitä tilannetta, kun yöllä pitäisi saada nukuttua tms. Stressikäyrä kun nousee yöllä, siitä on leikki kaukana. Yksittäiset metelöinnit yöllä on ymmärrettäviä, mutta jos äänekäs paneskelu on jokaöistä alkaa ruuvi naapureilla kiristyä, kun ei saa unta. 

Itse olen sängynpaukuttelun lisäksi joutunut kuuntelemaan ko naapurin tappelua ja huutoa. Kerran soitin poliisit, kun naapuri huusi apua. Poliisit kävivät ovella ja sen jälkeen riitely loppui. Musiikin huudattajat yöllä ovat toinen juttu...tämmöstä naapuria kun ei saatu kuriin ratkaisin tilanteen muuttamalla itse pois. 

Vierailija
17/22 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omassa kerrostalossa asuu pelkkiä vanhuksia niin ei joudu kuuntelemaan toisten voihkimista koskaan.

Vierailija
18/22 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mun naapurissa asu äänekkäästi nauttivia tyttöjä?

Vierailija
19/22 |
18.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulisijalle pallo suuhun, niin johan hiljenee.

Vierailija
20/22 |
19.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulisijalle pallo suuhun, niin johan hiljenee.

Kuula suuhun ja lets go