Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin tokmanilla käynnin vuosi sitten (tai 2 en muista)

Vierailija
16.07.2026 |

Ja poistin niiden apin. Oli liian törkeästi laitettu yli kympin maksava pannujauhatus presidentti tyrkylle kun suodatinjauhatus oli tarjouksessa puoleen hintaan.  Astuin siihen miinaan, poistin apin ja olen kantanut nekin rahat sittariin sen jälkeen.

Koin että asiakasta ei arvosteta tokmanilla kun asetetaan ansoja noin. En jaksa olla kaupassa kuin temppuradalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein 

Vierailija
2/8 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis itse katsonut mitä ostit. Yleensä nuo on kyllä tarjouksessa molemmat, mutta jos siinä olisi ollut myös suodatinkahvia niin olisit voinut mokan tehdä. 

Itse kävin tänään viimeksi. Siellä oli kivoja vaatteitakin, mutta kun kaapit jo pursuaa vaatteita. Ostin ne mitä lähdin ostamaankin. Oli tosi edullinen  garnier hiusten vaalennusaine. Toista lähdin ostaan, mutta löytyi edullisempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Syy: tulivat sanomaan että ei saa tulla koiran kanssa. Minä siihen, että mitä v: ttua? Mä olen maksava asiakas. Jos koira ei voi tulla, en tule sitten minäkään. Eiku sori, se olikin honkkarilla. Mut se menikin nurin.

Vierailija
4/8 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein, ettei koiran kanssa kauppaan, varsinkin kun myyvät elintarvikkeitakin.

Vierailija
5/8 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn maalaispaikkakuntien tokmanneilla esim. mökkireissun yhteydessä. Tekee välillä todella edullisia löytöjä vaatteista ja kosmetiikasta, alennusmyynnit on huomattavasti parempia kuin isommissa kaupungeissa.

Vierailija
6/8 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn maalaispaikkakuntien tokmanneilla esim. mökkireissun yhteydessä. Tekee välillä todella edullisia löytöjä vaatteista ja kosmetiikasta, alennusmyynnit on huomattavasti parempia kuin isommissa kaupungeissa.

Mä ole ostanut Iivana Helsinki housuja 1,20 - 3 eurolla.

Vierailija
7/8 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ole ostanut Iivana Helsinki housuja 1,20 - 3 eurolla.

Iivana Helsinki, todellinen historia x muoti -yhteistyö :) 

Vierailija
8/8 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en käy siellä. Vaatteet ja kengät on hirveitä. Kodin tarvikkeet on halpaa shittiä ja koko myymälä on ällöttävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän