Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olihan tämän päivän sää pettymys, 10 min puistossa riitti.

Vierailija
16.07.2026 |

Pilvinen keli vaikka piti olla aurinkoa, huomenna se kesä sitten päättyy lopullisesti sateisiin.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuulle luvattu keskimääräistä lämpimämpää säätä. Itse lomailenkin silloin, niinkuin aina, jos vaan valita saa. 

Vierailija
22/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Suomen kesä on niin suuri pettymys niin mikset lähde kuukaudeksi vaikka Espanjaan tai Ranskaan? Siellä on ollut aika lämmintä.

Olen työtön, ei minulla ole varaa matkustella. Olen Suomen säiden armoilla tämän kesän.

Joten ei säilläkään väliä kun joka päivä on aikaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaakos sukka, oliko maito purkki vaikea avata, kuuluiko aamulla melua....

Yleensä näillä ruikuttajilla ei mikään asia ole hyvin.

Vierailija
24/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24-29 astetta ollut jo yli viikon ja jatkuu sunnuntaihin. Keski-Suomessa, että ihmettelen, missä tuo toinen keskisuomalainen on... Eri Keski-Suomessa kuin minä. 

Jyväskylästä puhun, eikä kyllä ole ollut tuollaisia lämpötiloja täällä, vaikka sääkartta näytti aina edellisenä päivänä. Keski-Suomi on laaja alue, helteet on tainneet olla pääasiassa etelässä ja lännessä.

Vierailija
25/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea sää ainakin täällä eteläisessä Suomessa.

Tarvitsee pitkähihaisen.

Y. Etelä-Helsinki

Vierailija
26/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti. Täällä ei ole koskaan helteistäkään valitettu näin paljon kuin viileydestä kesällä.

Vierailija
27/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. jaksaa provota täällä.

Vierailija
28/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24-29 astetta ollut jo yli viikon ja jatkuu sunnuntaihin. Keski-Suomessa, että ihmettelen, missä tuo toinen keskisuomalainen on... Eri Keski-Suomessa kuin minä. 

Jyväskylästä puhun, eikä kyllä ole ollut tuollaisia lämpötiloja täällä, vaikka sääkartta näytti aina edellisenä päivänä. Keski-Suomi on laaja alue, helteet on tainneet olla pääasiassa etelässä ja lännessä.

Olin juuri Keski-Suomessa ja siellä oli kova helle. Tulin Helsinkiin ja täällä on viileähköä.

Vierailija
29/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kyllä lämpömittari rikki. Jyväskylässä olen nimittäin minäkin. Nytkin 24 astetta varjossa näyttää tuo kaupan mittari. 

Vierailija
30/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tragedia, aurinko ei paistanut. Miten sä nyt selviät tästä kohtalon iskusta?!

Vierailija
31/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin otsikosta ulinan aiheen.

Vierailija
32/32 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää ei kuitenkaan liene kenenkään vastuulla ja jota voisi syyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi