Olihan tämän päivän sää pettymys, 10 min puistossa riitti.
Pilvinen keli vaikka piti olla aurinkoa, huomenna se kesä sitten päättyy lopullisesti sateisiin.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomen kesä on niin suuri pettymys niin mikset lähde kuukaudeksi vaikka Espanjaan tai Ranskaan? Siellä on ollut aika lämmintä.
Olen työtön, ei minulla ole varaa matkustella. Olen Suomen säiden armoilla tämän kesän.
Joten ei säilläkään väliä kun joka päivä on aikaa.
Hankaakos sukka, oliko maito purkki vaikea avata, kuuluiko aamulla melua....
Yleensä näillä ruikuttajilla ei mikään asia ole hyvin.
Vierailija kirjoitti:
24-29 astetta ollut jo yli viikon ja jatkuu sunnuntaihin. Keski-Suomessa, että ihmettelen, missä tuo toinen keskisuomalainen on... Eri Keski-Suomessa kuin minä.
Jyväskylästä puhun, eikä kyllä ole ollut tuollaisia lämpötiloja täällä, vaikka sääkartta näytti aina edellisenä päivänä. Keski-Suomi on laaja alue, helteet on tainneet olla pääasiassa etelässä ja lännessä.
Vierailija kirjoitti:
Upea sää ainakin täällä eteläisessä Suomessa.
Tarvitsee pitkähihaisen.
Y. Etelä-Helsinki
Ei helevetti. Täällä ei ole koskaan helteistäkään valitettu näin paljon kuin viileydestä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
24-29 astetta ollut jo yli viikon ja jatkuu sunnuntaihin. Keski-Suomessa, että ihmettelen, missä tuo toinen keskisuomalainen on... Eri Keski-Suomessa kuin minä.
Jyväskylästä puhun, eikä kyllä ole ollut tuollaisia lämpötiloja täällä, vaikka sääkartta näytti aina edellisenä päivänä. Keski-Suomi on laaja alue, helteet on tainneet olla pääasiassa etelässä ja lännessä.
Olin juuri Keski-Suomessa ja siellä oli kova helle. Tulin Helsinkiin ja täällä on viileähköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on kyllä lämpömittari rikki. Jyväskylässä olen nimittäin minäkin. Nytkin 24 astetta varjossa näyttää tuo kaupan mittari.
Hirveä tragedia, aurinko ei paistanut. Miten sä nyt selviät tästä kohtalon iskusta?!
Sää ei kuitenkaan liene kenenkään vastuulla ja jota voisi syyttää.
Elokuulle luvattu keskimääräistä lämpimämpää säätä. Itse lomailenkin silloin, niinkuin aina, jos vaan valita saa.