Omenalihavuus on pahin lihavuuden muoto. Mua ei haittaisi näyttää lihavalta,mutta kun näytän 8kuulla raskaana olevalta
Sillä erolla että pienet tissit,raskaanahan ne turpoaa. Silti tulee pahoja katseita tuntemattomilta kun poltan tupakkaa ja onnitteluja vanhoilta tutuilta.
Ja tää on sukuvika,77v mutsi näyttää kans siltä että synnyttää just.
Kommentit (50)
Tarpeeksi laihana omenavartaloinen on H-vartaloinen.
Minä niin tunnen tämän tuskan. Vastikään sain raskausonnittelut kadulla tuntemattomalta ihmiseltä. Kun on pienet rinnat, niin vatsa vain korostuu entisestään.
Paistopisteen kautta kotiin juomaan siideriä, kyllä se kroppa siitä muovaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Raskauden jälkeen tilanne vain paheni,pömpöttää kahta kauheammin vaikka vauva jo 7v.
Mun pitäisi olla ihan anorektikko ettei mahaa olisi,silloin ei ollut kun olin parikymppinen ja painoin 54kg mutta heti kun paino nousi niin mahakin kasvoi.
Sama täällä 😆
Tutut kaupan kassat ja muut puolituttavat onnitteli raskaudesta pitkälle yli 50v asti. No näytän kyllä nuorekkaalta. Ja tää vauvamasu! Ei ole todellistakaan.
Pitää vain oppia elämään asian kanssa. Yritän ottaa asian tyynesti ja arvokkuudella.
Vierailija kirjoitti:
Minä niin tunnen tämän tuskan. Vastikään sain raskausonnittelut kadulla tuntemattomalta ihmiseltä. Kun on pienet rinnat, niin vatsa vain korostuu entisestään.
Mä olen päättänyt aina myötäillä jos tämä tapahtuu. Kiitos vaan, joo, 7kk ollaan.
Mies pyörittelee silmiään vieressä😅
Vierailija kirjoitti:
Tarpeeksi laihana omenavartaloinen on H-vartaloinen.
Ei vaan laiha omppumahalla 🤷🏽
Vierailija kirjoitti:
Suomimamma = röllymaha ja lattaperse
Suomimamma= sen sijaan että treenaisi ja söisi terveellisesti, ostaa Prismasta korsetin ja syyttää selkävikaa ylipainosta.
Ei muuta kuin liikuntaa kehiin ja ruokavalio kuntoon. Ei läski tule geeneistä, vaan elämäntavoista.
Mulla on vielä superlaihat tikkukädet ja -jalat, omppuvatsa vaan korostuu.
Jos maha pullottaa kuin olisi raskaana, ongelma on keskivartalon olemattomissa lihaksissa. Kun keskivartalon lihaksisto on kunnossa, ei ole pallomahaa.
Jännä kun näitä "omppuvartaloita" ei koskaan näe esim. joogaohjaajilla tai muilla ryhmäliikunnan vetäjillä. Mistäköhän johtuu.....
Vierailija kirjoitti:
Laihaläski-kroppa johtuu ruokavaliosta. Tuo on helppo sekoittaa sukuviaksi sen takia, että on tottunut tai sinulle on syötetty pienenä tiettyä ruokavaliota eli tulee epäsuorasti perheen yleisten ravintotottumuksien kautta.
No en kyllä ole laihaläski, todellakaan, vaan lihasmassaa on. Mutta rasva kertyy vatsaan kuten muillakin sukulaisnaisilla, ei esimerkiksi takapuoleen, missä sitä saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihaläski-kroppa johtuu ruokavaliosta. Tuo on helppo sekoittaa sukuviaksi sen takia, että on tottunut tai sinulle on syötetty pienenä tiettyä ruokavaliota eli tulee epäsuorasti perheen yleisten ravintotottumuksien kautta.
No en kyllä ole laihaläski, todellakaan, vaan lihasmassaa on. Mutta rasva kertyy vatsaan kuten muillakin sukulaisnaisilla, ei esimerkiksi takapuoleen, missä sitä saisi olla.
Rasvaa ei kerry mitenkään itsekseen. Sinä ihan itse syöpöttelet sen rasvan kehoosi.
eri
Suomalaisen vakiotekosyys laiskuudelle: Mutkun mulla on tällaiset geenit, että maha vaan kasvaa.....
Minulla läski kertyy pelkästään mahan seudulle. Kädet ja jalat ovat kuin tikut mutta maha näyttää siltä kuin siellä olisi koripallo. Olen ollut joskus ylipainoinen ja oikeasti hävetti liikkua ihmisten ilmoilla ja aina kun liikuin niin minulla oli löysät vaatteet joilla yritin peittää vartalonmuotoani.
Nelikymppisenä pitää entistä enemmän panostaa lihaskuntoon, jos haluaa, ettei kroppa lösähdä. Hormonitoiminnan muutokset aiheuttavat sen, että läskiä kestyy herkemmin. Tehokkaampi liikunta ja fiksu ruokavalio pitävät kropan kunnossa, kuten hyvin näkee tietyistä julkkiksista.
Vierailija kirjoitti:
Mun kroppa muistuttaa päärynää: kapeat olkapäät mieheksi ja keskivartalolihavuus, jota vastaan epätoivoisesti taistelen.
Mun kasvot on päärynä; otsa kapeampi, sitten alaspäin levenee ja taas vähän kapenee. Jos vähänkin pääsee lihomaan ja posket pyöristymään niin korostuu entisestään. Joku tiukka trikoopipo päähän vielä niin huhhuh. Tai jos olis lyhyt tukkaa/kalju.. nyt onneks tukalla saa vähän hämättyä.
Rasvaimu helpottaa vähän. Käy ainakin konsultaatiossa, niin on sitten sekin kortti katsottu.