Omenalihavuus on pahin lihavuuden muoto. Mua ei haittaisi näyttää lihavalta,mutta kun näytän 8kuulla raskaana olevalta
Sillä erolla että pienet tissit,raskaanahan ne turpoaa. Silti tulee pahoja katseita tuntemattomilta kun poltan tupakkaa ja onnitteluja vanhoilta tutuilta.
Ja tää on sukuvika,77v mutsi näyttää kans siltä että synnyttää just.
Kommentit (50)
Laihaläski-kroppa johtuu ruokavaliosta. Tuo on helppo sekoittaa sukuviaksi sen takia, että on tottunut tai sinulle on syötetty pienenä tiettyä ruokavaliota eli tulee epäsuorasti perheen yleisten ravintotottumuksien kautta.
Omppuvartalo on kyllä haastavin keho. Joka suhteessa. Ihan terveydenkin kannalta.
Kokeile selkätukea. Saa mm. Prismoista ihan. Minulla auttaa, tukee selkää. Joskus vika onkin selässä ja vatsalihaksissa.
Sille ei valitettavasti mitään voi, mihin rasva kertyy. Olen itsekin omenavartaloinen ja tiedän, että se on pahin terveysongelma, mutta minusta saa lihavan näköisen se, että myös rintani ovat jättimäiset ja maha oikeastaan peittyy sinne alle monissa vaatteissa oli sitä tai ei, sillä siinä missä maha pienenee laihduttamalla, tissit ovat ja pysyvät minulla missä mitoissa vaan. Sitä vaan mietin, oletko kuitenkaan omenavartaloinen, koska siihen yleensä liittyy myös rintavuus siinä missä päärynällä on monesti siro yläosa. Se, että vyötärösi on paisunut, ei tee sinusta vielä omenaa vaan omena on juurikin kuin kyseinen hedelmä, jolle on lykätty tikut raajoiksi. Ja lopeta se polttaminen, aiheuttaa juuri rasvan kertymistä sisäelimiin sekin.
Mun kroppa muistuttaa päärynää: kapeat olkapäät mieheksi ja keskivartalolihavuus, jota vastaan epätoivoisesti taistelen.
Suomimamma lihoo omenaksi, röllymaha turpoaa YÖK!
Sen sijaan latinonaisilla kasvaa kauniisti peppu ja rinnat NAM!
Elona kirjoitti:
Kokeile selkätukea. Saa mm. Prismoista ihan. Minulla auttaa, tukee selkää. Joskus vika onkin selässä ja vatsalihaksissa.
kokeilis laihduttaa
Suomimamma = röllymaha ja lattaperse
Tsemppii ompuille. Ei kestä oikein mitään liikapainoa.
Mulla on vyötärö ok, mut paksut jalat. Ikinä en voi pitää sääret paljastavia housuja tai hameita. Saappaita ei löydy. Näytän pylleröltä aina. Jos on vatsaa, voi todennäköisesti pitää vaikka tunikaa ja kapeita housuja.
Kuntosalille nostamaan reilusti rautaa 3 kertaa viikossa, 10000 askelta päivässä, lautaselle proteiinia, turha hiilarit ja kova rasva minimiin. rööki ja alkoholi pois. Näillä toimilla on sataprosenttiseen takuu.
Ole hyvä.
Sama vika. Raskauden jälkeen tilanne vain paheni,pömpöttää kahta kauheammin vaikka vauva jo 7v.
Mun pitäisi olla ihan anorektikko ettei mahaa olisi,silloin ei ollut kun olin parikymppinen ja painoin 54kg mutta heti kun paino nousi niin mahakin kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Raskauden jälkeen tilanne vain paheni,pömpöttää kahta kauheammin vaikka vauva jo 7v.
Mun pitäisi olla ihan anorektikko ettei mahaa olisi,silloin ei ollut kun olin parikymppinen ja painoin 54kg mutta heti kun paino nousi niin mahakin kasvoi.
Sulla on vatsalihasten erkauma.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Lautavatsa on vain alipainon rajalla ja alipainoisena.
Yst.Terv. kanssaomppu
Vierailija kirjoitti:
Suomimamma lihoo omenaksi, röllymaha turpoaa YÖK!
Sen sijaan latinonaisilla kasvaa kauniisti peppu ja rinnat NAM!
Paremmuuteen kommentoimatta mun mielestä latinonaisilla nimenomaan on pienemmät rinnat kuin takapuoli. Jännä miten koskaan ei olla tyytyväisiä itseemme, tosin ymmärrän omppuvartalon pelon. Mutta ne tikkujalat ottaisin mielelläni, luulen että saisin niistä lihaksikkaat työllä kun taas minun alaosa ei ota pienentyäkseen. Onneksi on vyötärö mutta sehän tästä perästä tekeekin niin ison näköisen....
Ap koita laihduttaa silti. Sama niille joilla on valtavat tissit mutta muutoin pieniä. Moni ei miellä sitä laihdutustarpeeksi jos on vaikka selkäkipuja. Yhtälailla se on läskiä oli ne muhkurat missä kohtaa hyvänsä.
Omenavartalo on kyllä ihan heittämällä kaameimman näköinen vartalotyyppi.
Yritä laihduttaa