Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt tähän painonpudotukseen kun paino ei putoa vaikka liikun ja syön niin että kalorivajetta on

Vierailija
16.07.2026 |

Liikunta on mukavaa mutta ihan luovuttamaisillani olen tuon syömisen suhteen. Mitä järkeä tässä on kiusata itseä keskellä kauneinta kesää ja kieltäytyä jäätelöstä, leipomisesta jne. ja vahdata kaloreita.

Paino pyörinyt samassa jo pari viikkoa. Lihava en ole, muutaman kilon meinasin pudottaa mutta onko tämä edes sen arvoista.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalorivajeen avulla laihduttaminen epäonnistuu hyvin usein. Jätä hiilihydraatit kokonaan pois niin varmasti laihdut. Kaloreita ei tarvitse eikä pidä laskea. Se on turhaa.

En. Olen syönyt hiilaritietoisesti 20v, vältellyt leipää/perunaa jne ja olen kurkkuani myöten täynnä sitä tyyliä! Ja tiedän ettei sekään ole mikään oikotie onneen, siinäkin on helppo syödä liikaa. 

Vierailija
22/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet laihtunut. Kulutat vähemmän. Vähennä kaloreita. Ja lakkaa kyttäämästä asiaa viikon välein. Laihtumisen aikaväli on kuukausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalorivajeen avulla laihduttaminen epäonnistuu hyvin usein. Jätä hiilihydraatit kokonaan pois niin varmasti laihdut. Kaloreita ei tarvitse eikä pidä laskea. Se on turhaa.

Kuidun jättäminen pois kasvattaa riskiä suolistosyöpään.

Eikä se hiilihydraatin kokonaan jättäminen pois laihduta. Se laihduttaa, että siitä jää pois ne hiilihydraateista saadut kalorit. Ilman hiilihydraattia tulee sinun silloinkin olla kalorivajeessa.

Vierailija
24/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kalorivajeen avulla laihduttaminen epäonnistuu hyvin usein."

Verrattuna siihen, että ilman kalorivajetta laihdutus epäonnistuu 99,9 % tapauksista.

Vierailija
25/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja sun pitää kieltäytyä jäätelöstä?

Mä syön karkkia, jäätelöä sipsejä melkein joka päivä ja olen laihtunut 15kg kalorilaskemisella. Oon kalorivajeessa joka päivä.

Vierailija
26/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika proteiini ja rasva ei ole terveellistä sekään.

Vierailija
27/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressaaminen saa koko kehon jumiin. Koita ajatella positiivisesti ja katso miten se vaikuttaa. 

Vierailija
28/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kilon pudottamiseen pitää harrastaa kovaa liikuntaa eli kunnon juoksua.

Vierailija
29/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloittaja sun pitää kieltäytyä jäätelöstä?

Mä syön karkkia, jäätelöä sipsejä melkein joka päivä ja olen laihtunut 15kg kalorilaskemisella. Oon kalorivajeessa joka päivä.

Koska kaloripitoisina ne haukkaa niin suuren osan päivän syömisestä, etten halua niitä sen vuoksi syödä. 

Vierailija
30/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman helpoin homma pudottaa kilo painoa viikossa mutta että se kilo ei tule takaisin vaatii itsekuria.

Vierailija
31/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kilon pudottamiseen pitää harrastaa kovaa liikuntaa eli kunnon juoksua.

Mä kyllä käyn juoksemassa. Kunto ei ole vielä hyvä, joten vain n.30-50min kerrallaan. 

Vierailija
32/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka ei kerro koko totuutta (naisilla tosiaan hormonikierto saattaa vaikuttaa) lyhyellä ajalla. Kuukaudessa-parissa jos ei mitään tapahdu, niin pitää tehdä jotain toisin. 

Ja muutenkaan, kuten ylempänä sanottiin, niin ei kannata kiusata itseään, vaan koostaa ruokavalio niin, että itseä miellyttää. Kesällä on edullisia ja hyviä kasviksia ja marjoja saatavilla ja pieni määrä herkkuakin mahtuu silloin tällöin, vaikka ei välttämättä päivittäin enempää kuin jokin keksi, pari karkkia jälkkäriksi tms.

Vierailija
33/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulutus riippuu kehonkoostumuksesta eikä pelkästä vaakalukemasta. 

MItä tarkoitat?

Sitä että rasvaprosenttisi ei ole se mitä luulet. Treenaa lihaksia ja sopivalla tarpeeksi proteiinia sisältävällä dieetillä, näin se homma toimii. 

Vierailija
34/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä käyn juoksemassa. Kunto ei ole vielä hyvä, joten vain n.30-50min kerrallaan. 

Liikunta kuluttaa yllättävän vähän. Tuolla liikunnalla et saa edes yhden voileivän energiaa poltettua.

Vierailija
35/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä tarkoitat?

Sitä että rasvaprosenttisi ei ole se mitä luulet. Treenaa lihaksia ja sopivalla tarpeeksi proteiinia sisältävällä dieetillä, näin se homma toimii. 

En luule ras vap rosentistani mitään kun ei ole haju akaan mitä se edes on

Vierailija
36/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä paino putoaa vaikka makaisi vain sängyssä. Jos ruokamäärää rajoittaa tarpeeksi.

Toki liikunnasta on hyötyä ja muutenkin parantaa terveyttä. Ruokavalio on kuitenkin painonpudotuksessä ylivoimaisesti tärkeintä!

Vierailija
37/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunta kuluttaa yllättävän vähän. Tuolla liikunnalla et saa edes yhden voileivän energiaa poltettua.

Ei se ole ainoa syy miksi liikun. 

Vierailija
38/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MItä tarkoitat?

En luule ras vap rosentistani mitään kun ei ole haju akaan mitä se edes on

Mitä suurempi rasvaprosentti tietyn painoisena sen vähemmän kulutat energiaa, tästä on kyse. Vaaka ei kerro kalorikulutusta. 

Vierailija
39/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vain nälkään ei välipaloja.

Vierailija
40/48 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö vain nälkään ei välipaloja.

Syön kolme kertaa päivässä.