Mikä on tekosyysi kun et käy luovuttamassa verta?
Kommentit (235)
Väittäisin, että minun lääkiselläni ennemminkin poistaisin ihmishenkiä kuin pelastaisin. Siksi minun vertani ei huolita luovutukseen.
En tiedä, mutta oletan, että Marevan estää verenluovutuksen.
Ent simpanssi olikin bii-håmå. Toki hän käy neljän kk:n välein, notta kaikki seulotaan. On se håmå. Ån.
Kommenteista voi hyvin päätellä miten sairasta väkeä palstalla käy. On hiviä, anemiaa, syöpää ja suonen sisäisiä huumeita.
Koska menetän sitä muutenkin joka kuukausi.
Insuliinihoitoinen diabetes. Muuten antaisin vaikka heti. Käytän korvikkeena koiraani, jota käytän verenluovutuksessa säännöllisesti.
Steroidien käyttö, siitä seuraa ikuinen luovutuskielto.
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista voi hyvin päätellä miten sairasta väkeä palstalla käy. On hiviä, anemiaa, syöpää ja suonen sisäisiä huumeita.
Mitään ei tarvitse päätellä. Vain lukea mitä on kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Steroidien käyttö, siitä seuraa ikuinen luovutuskielto.
Tästä ei tarvitse kertoa kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos kysymys on miksi ET käy luovuttamassa verta, siihen tosiaan usein on syynä jonkin terveydellinen seikka. Tästä syystä vastauksissa ei ole kommentteja tyyliin "en käy koska ei vaan kiinnosta".
Hirveä sepsis LIKAINEN NEULA ILMEISESTI HYI KAUHEAA . MELKEIN KUOLI ONNI OLI että sai antibiootit . Ei ikinä ! Sitten kun pyydettiin meidän tietoja siis verikokeen nainen valehteli ettei niitä ole . Mentiin toimistolle oli oikea ihminen ja antoi . Älä kysy puhelimessa kun vastaaja voi olla idiootti tai ilkeä.
Pikemminkin tarvitsisin sen siirteen itse.
Harmi sikäli, kun minulta harvinaista B- verta saisi. N25
Mikä helvetin TEKOSYY???
Mikä on sinun tekosyysi suolta typeriä aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ovat sairaita!
Tämä onkin ainut asia mistä olen kanssasi samaa mieltä.