Mikä on tekosyysi kun et käy luovuttamassa verta?
Kommentit (235)
MS-tauti.
En kelpaa verenluovuttajaksi enkä elintenluovuttajaksi.
Asuin Britanniassa 80-luvun. Nyt se kielto on kuulemma poistunut, mutta olen jo liian vanha luovuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista voi hyvin päätellä miten sairasta väkeä palstalla käy. On hiviä, anemiaa, syöpää ja suonen sisäisiä huumeita.
Nyt tuli listaan vielä leukemiat, steroidit ja diabetekset. Sairasta sakkia, en muuta sano.
Parempi selkeä fyysinen vika ja syy kuin varsin iso vika päässä, kuten sinulla ja lainaamallasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenteista voi hyvin päätellä miten sairasta väkeä palstalla käy. On hiviä, anemiaa, syöpää ja suonen sisäisiä huumeita.
Anemia ei ole sairaus.
Jep. Henkistä heikkoutta lähinnä.
Ei oikeesti. Give me a break.
Ihme urpoja kommentteja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli listaan vielä leukemiat, steroidit ja diabetekset. Sairasta sakkia, en muuta sano.
Steroidit ja suonen sisäiset huumeet eivät sairauksia, idiootti. Ja onko tämä palsta kielletty leukemiapotilailta ja diabeetikoilta?
Matala feritiini ja runsaat kuukautiset.
Tarvitsen rautainfuusion n. kerran vuoteen, kun en voi syödä suun kautta rautaa.
Verenluovutuksessa pitäs testata myös ferritiini.
Alkoholissani ei ole tarpeeksi verta.
Psorin takia osa verisoluista lievästi epämuodostuneita. Ei kuulema kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Hoi, mammat! Meillä on oikein päättelymestari täällä linjoilla! Ajatelkaa, että hän IHAN ITSE osasi päätellä, että ihmiset, joilla on sairaus ovat sairaita. Huh-huh! Menee ihan sanattomaksi tuollaisen nerokkaan päättelyn äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anemia ei ole sairaus.
Jep. Henkistä heikkoutta lähinnä.
"Miesoletettu" mutta varma idiootti 🤣 Se estää verenluovutuksen, SPR sen määrittää etkä sinä,. ÄO on sulla liian alhainen kaikilla mittareilla, älä mene ainakaan spermanluovuttajaksi 😂
Vierailija kirjoitti:
MS-tauti.
En kelpaa verenluovuttajaksi enkä elintenluovuttajaksi.
Minä olen se äsken vastasi että tekosyyni olla luovuttamatta verta on leukemiaa. Kun pyysin Syöpäkeskuksen lääkäriä merkitsemään potilastietoihini hoitotahdon, elvytyskiellon ja elintenluovutuskiellon, hän oli ihmeissään. Mutta ei kai kukaan minun paskoja elimiäni halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Steroidit ja suonen sisäiset huumeet eivät sairauksia, idiootti. Ja onko tämä palsta kielletty leukemiapotilailta ja diabeetikoilta?
Niin eikä h u o r u u s.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoi, mammat! Meillä on oikein päättelymestari täällä linjoilla! Ajatelkaa, että hän IHAN ITSE osasi päätellä, että ihmiset, joilla on sairaus ovat sairaita. Huh-huh! Menee ihan sanattomaksi tuollaisen nerokkaan päättelyn äärellä.
Edelleenkään ei ole mitään päättelyä todeta, että sairaudestaan kertova on sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä turpasi jo kiinni paskaläjä.
Joka kolmas suomalainen sairastuu elämänsä aikana syöpää. Aika vajaaälyinen pitää olla, jos hämmästyy siitä, että näinkin suositulla palstalla on myös syöpäsairaita.
Mielellään kävisin luovuttamassa sairaalaassa tai terveyskeskuksessa heidän käyttöönsä. En kuitenkaan halua SPR:lle luovuttaa. SPR tekee verellä bisnestä. Kerää ihmisten verta ilmaiseksi ja myy veren voitolla. En halua tukea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkään ei ole mitään päättelyä todeta, että sairaudestaan kertova on sairas.
On se. Suorastaan nerokasta päättelyä! Ajatella, että joku pystyy tuollaiseen!
Ei ole tekosyytä, ei vain huvita.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään kävisin luovuttamassa sairaalaassa tai terveyskeskuksessa heidän käyttöönsä. En kuitenkaan halua SPR:lle luovuttaa. SPR tekee verellä bisnestä. Kerää ihmisten verta ilmaiseksi ja myy veren voitolla. En halua tukea sitä.
Kenen käyttöön sinä sen veren luulet menevän, jos ei sairaalan tai terveyskeskuksen?
Höpöhöpö. Ei ne sairaalassa mistään näe, kuka on luovuttanut verta ja kuka ei.