Mummo heitettiin junasta! Hirveää kuinka vanhuksia kohdellaan Suomessa!
Kommentit (250)
Kanadalaiset Woke Karenit räyhäsi junassa ja sitten valehtelivat tapahtuneista lehdelle. Toivottavasti palaavat seuraavalla lennolla sinne Kanadaan.
Olikohan nämä mummelit muun värisiä, mutta kantasuomalaisia sellaisia , joilla hammeen helmat paukkaa, jotenkin nyt vaikuttaa siltä, että näin on ollut, kun koko vaunulinen hurrannut heidän ulos heittoaan ym??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ylivoimaista olisi ollut antaa heidän istua seuraavalle pysäkille tyhjillä paikoilla kun olivat juuri paikkaa etsineet eikä sellaista löytynyt, ja saaneet matkatavarat paikoilleen? Kertokaa nyt sääntöihmiset. Todella kusinen asenne.
Koska nuo on lisämaksullisia paikkoja ja heille oli paikat osoitettuna.
Oletko aina nim joustamaton ajattelultasi? Osaatko ottaa huomioon muita asiaan vaikuttavia seikkoja, vai jäätkö jankuttamaan tuota yhtä näkökohtaa? Ilmeisen heikkoja ajattelijoita täällä.
Normatiivinen persoonallisuus? Säännöt säännöt ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ylivoimaista olisi ollut antaa heidän istua seuraavalle pysäkille tyhjillä paikoilla kun olivat juuri paikkaa etsineet eikä sellaista löytynyt, ja saaneet matkatavarat paikoilleen? Kertokaa nyt sääntöihmiset. Todella kusinen asenne.
Oletko aina nim joustamaton ajattelultasi? Osaatko ottaa huomioon muita asiaan vaikuttavia seikkoja, vai jäätkö jankuttamaan tuota yhtä näkökohtaa? Ilmeisen heikkoja ajattelijoita täällä.
Se vaadi kuin perusälyn, että ymmärtää että sääntöjä lähtökohtaisesti noudatetaan eikä niistä jousteta sellaisen kohdalla, joka ei osaa käyttäytyä. Miksi pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaadi kuin perusälyn, että ymmärtää että sääntöjä lähtökohtaisesti noudatetaan eikä niistä jousteta sellaisen kohdalla, joka ei osaa käyttäytyä. Miksi pitäisi?
Jep! Minä olen kahdesti jo istunut ilmaiseksi extra-luokassa, kun asiallisesti olen käyttäytynyt ja paikanvaihto on ollut perusteltu/juna ylibuukattu.
En lukenut ketjua mutta asiakaspalvelu on vuorovaikutteista, paljon merkitsevät äänensävyt, kehon kieli, hymy ja tapa miten kumpikin osapuoli palveluilanteessa kohtaa toisensa ja millaisia ilmaisuja käytetään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vartijat eivät poistaneet mummoja voimakeinoilla junasta?
Vartijalla tai järjestyksen valvojalla ei ole tähän oikeuksia. Itse olisi todella riehunut ja sekä poliiseille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vartijat eivät poistaneet mummoja voimakeinoilla junasta?
Vartijalla tai järjestyksen valvojalla ei ole tähän oikeuksia. Itse olisi todella riehunut ja sekä poliiseille.
Miksi? Onko sinulla älyllinen kehitysvamma?
Vierailija kirjoitti:
Myötätuntoni ja ymmärrykseni ovat aivan täysin näiden "mummojen" puolella: omien (kohtalaisen vähäistenkin) kokemusteni nojalla VR on aivan uskomattoman röyhkeä, sattumanvaraisesti toimiva sekä omista epäonnisumisistaan vastuuta kantamaton p-skafirma.
Aina liian vähän vaunuja ja matkustajat istumassa pitkin likaisia ja märkiä lattioita, jatkuvia myöhästelyjä sekä peruttuja vuoroja rikkoutuneen kaluston vuoksi, huonoa asennetta näiden ongelmatilanteiden selvittelyissä...
Ei ikimaailmassa VR:llä, jos oma auto on kunnossa.
Jätkä 54 vuotta
Mikähän siinä on kun minulla on aina ollut istuinpaikka, korona-aikaan otin usein kaksi, ettei viereen tule ketään pärskijää. Se oli monelle paikkaliputtomalle käsittämätöntä, että laukullani oli maksettu paikka enkä antanut sitä jollekin liputtomalle ilmaiseksi.
PS. Muut matkustajat olivat tosi tyytyväisiä kun rähjääjista päästiin eroon. Mummot olivat lyöneet nyrkkiä pöytään ja huutaneet sekä haistatelleet konnarille. Minä ainakin haluaisin lipun maksettuani olla rauhassa, ehkä ottaa torkut tai tehdä töitä ilman jonkun kurtturuusun möykkäämistä. Hyvä VR!!
Vierailija kirjoitti:
Olikohan nämä mummelit muun värisiä, mutta kantasuomalaisia sellaisia , joilla hammeen helmat paukkaa, jotenkin nyt vaikuttaa siltä, että näin on ollut, kun koko vaunulinen hurrannut heidän ulos heittoaan ym??
Minullakin tuli ensimmäisenä mieleen, että Rosita ja Miranda palaamassa Kuninkuusraveista.
Vierailija kirjoitti:
Mummo-sanan käyttö iäkkäistä naisista on hävytöntä. Hävytöntä on myös nuoren naiskonduktöörin nimittely likaksi ja tytöttely. Ladyt olivat tässä tapauksessa väärässä. Käsittääkseni konduktööri on junassa the boss. Olen 74 v. nainen.
Mummo on mummo. Vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Säännöissä voi tilanteen mukaan käyttää harkintaa ja joustaa. Sitä on hyvä asiakaspalvelu, joka on usein Suomessa unohdettu kokonaan. Tästäkin nousseesta haloosta sen huomaa ja tilanne on käännetty päälaelleen.
Samat säännöt kaikille,ymmärrän sen. Ei siellä junassa ole aikaa lipsua aina jonkun pyynnön takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säännöissä voi tilanteen mukaan käyttää harkintaa ja joustaa. Sitä on hyvä asiakaspalvelu, joka on usein Suomessa unohdettu kokonaan. Tästäkin nousseesta haloosta sen huomaa ja tilanne on käännetty päälaelleen.
Samat säännöt kaikille,ymmärrän sen. Ei siellä junassa ole aikaa lipsua aina jonkun pyynnön takia.
Ja tottakai joustetaan silloin kun asiakas on asiallinen ja yhteistyökykyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VANHUKSET JOUTUI VAIHTAMAAN JUNAA KUN SIELLÄ OLI JOKU ONGELMA OLLUT LUULETTEKO ETTÄ VANHUKSET OSAA NÄITÄ NYKYAJAN TEKNIIKOITA JA JUOSTA JUNASTA TOISEEN ? Eikä kukaan auttanut.
Kannattaa kokeilla jatkossa muuta tervehdystä kuin "haista paska!". Ihan vaan vinkkinä teille naisille.
Mä sanon aina haista sinä vosu vttu jos asiakaspalvelija rupee aukomaan päätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummo-sanan käyttö iäkkäistä naisista on hävytöntä. Hävytöntä on myös nuoren naiskonduktöörin nimittely likaksi ja tytöttely. Ladyt olivat tässä tapauksessa väärässä. Käsittääkseni konduktööri on junassa the boss. Olen 74 v. nainen.
Mummo on mummo. Vanhuksia.
He olivat feikkimummoja.
Minä olen OIKEA mummo ja osaan käyttäytyä.
Jo rooliin kuuluu kaunis käytös, jota tulee aina edellyttää henkilöltä, joka seurustelee lastenlasten kanssa ja mahdollisesti toimii myös esimerkkinä näille pienimmille, kun liikutaan ihmisten ilmoilla.
T. Oikea mummo 70+
Vierailija kirjoitti:
Miksei mummoja laitettu koppiin oppinaan tavoille?
Se oli varattuna hallitukselle, mutta ei saatu ministereitä haalittua koppiin. Sori siitä vr.
Tästä sitten uutta realityä teeveen ruutuun: Mummojen matkassa - aseman välin verran.
Mummon juna peruutettiin. Ja oli hermostunut siitä. Konnari taisi hermostua ylitäydestä junasta.
Nuorekkaita Mummoja. Olivat ottaneet nuorisolta mallia. Cooleja tätejä.