Rosa Meriläinen saa orgasmeja ajatuksen voimalla
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Huomenna aamupalaverissa istun vain hiljaa ja ajattelen.
Rosaa?
Kiitos tiedosta. Olisin pärjännyt ilmankin.
Jotenkin hilpeää, että tämä kuvittelee olevansa ei-niin-pidetty siksi, että ei ole kaunis.
Yököttää ajatuskin Meriläisen orgasmeista!🤢
Vierailija kirjoitti:
Miespoliitikkojen kuuluisi olla yhtä avoimia?
Linnatuomion saisi. Naisua tämä voimaannuttaa. Eiks je?
Vierailija kirjoitti:
Luoja mikä matami, vuosikausiin ei yksikään naisjulkimo ole aiheuttanut itselleni näin suuria inhonväristyksiä kuin kys "tapaus".
"Gynekologi sanoi, että minulla on erinomainen pillu. No, sen olisi voinut sanoa miehenikin". Daadaa.
Ei ollut kyllä mitään toivoa "pojallaan".
Mikähän juttu tää nyt on että molemmat nousee esiin yhtäkkiä, Roooosa ja poika, juuri niin luit oikein, poika se on, hän ei saa pilluorgasmeja.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se ketsuppipullojen kanssa ährääjä?
Se joka oli pilvessä eduskunnassa, jonnet ei toki muista sitä.
muistan kun mattiesko hytönen kirjoitti taisi olla roiskeläppähameesta että kun ei ole kokenut nuoren kauniin naisen elämää se heijastuu tällaisina ylilyönteinä
Kuka täyspäinen ihminen kertoo tällaisista julkisesti? Millainen äiti sellainen poi... anteeksi lapsi! Ei ole omena kauaksi puusta pudonnut!
Vierailija kirjoitti:
muistan kun mattiesko hytönen kirjoitti taisi olla roiskeläppähameesta että kun ei ole kokenut nuoren kauniin naisen elämää se heijastuu tällaisina ylilyönteinä
Ei koe kauniin naisen elämää koko elämänsä aikana
No täähän on hyvä uutinen. Yleensä pitää olla maanmittari mukana, että kaikki ne helvetin pisteet löytyy, mut Roosa vain vähän funtsii.
Kaunis nainen.
Eroottinen.
Seksipommi.
Valuu visvaa. Märkä.
Onni on olla aviomiehensä.
Vierailija kirjoitti:
Luoja mikä matami, vuosikausiin ei yksikään naisjulkimo ole aiheuttanut itselleni näin suuria inhonväristyksiä kuin kys "tapaus".
"Gynekologi sanoi, että minulla on erinomainen pillu. No, sen olisi voinut sanoa miehenikin". Daadaa.
Ei ollut kyllä mitään toivoa "pojallaan".
Gynekologi ei sano noin. Ei yksikään.
Kumma tuo naiten vagina meditaatio jos saavat orgasmeja noin. Miehet ajattelee samaa asiaa vähän väliä saamatta yhtään mitään.
Mä saan unissani ja ai hitto ne tekee kipeetä kun ovat niin voimallisia.
Rosa oli ihan nätti parikymppisenä esiintyessään Metsoloissa!
Olen tähän asti ajatellut että Rosan lapsen tapa elää on vain hänen omansa. Nyt mietityttää että onkohan kuitenkin äidin tavalla elää merkitystä asiaan.
evvk