Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sanot että sua on kiusattu niin saat kaikki puolellesi

Vierailija
15.07.2026 |

Suomalaiset on siitä hassua kanssa, että jos sanot tulleeksi kiusatuksi niin saat kaikki puolellesi. 
Enkä puhu mistään tämän hetken tapahtumista vaan pidemmän ajan ilmiöstä. Moni oli taannoin kouluampujankin puolella kun hän kertoi tulleensa kiusatuksi. 

Kuitenkin totuus on se, että kuka tahansa voi sanoa tulleensa kiusatuksi, kuitenkaan oikeasti olematta kiusattu. 

Olisi hyvä kun vähän tutkittaisiin ensin väitteiden perää ennen kun yhdessä ollaan jo päätetty, että muut kiusaa sitä, joka niin väittää. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa

Vierailija
2/6 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shut up, kiusaaja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa. Kiusaajat js kiusatut on molemmat häviäjiä. 

Vierailija
4/6 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä sanottiin vaan että "älä valita"

Vierailija
5/6 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on mestareita hyvesignaloinnissa ja uhriutumisessa. Kaikkia on kiusattu ja kaikki ovat ymmärtäväisiä, silti kaikki kiusaa itse kokoajan :D Katsokaa tota etusivua, kertoo kaiken oleellisen, mutta heti kun joku tekee aloituksen että olen kiusattu, kaikki on sielä hakemassa yläpeukkuja miten kiusaajat ovat kamalia :D Oksettavaa kansaa

Vierailija
6/6 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on mestareita hyvesignaloinnissa ja uhriutumisessa. Kaikkia on kiusattu ja kaikki ovat ymmärtäväisiä, silti kaikki kiusaa itse kokoajan :D Katsokaa tota etusivua, kertoo kaiken oleellisen, mutta heti kun joku tekee aloituksen että olen kiusattu, kaikki on sielä hakemassa yläpeukkuja miten kiusaajat ovat kamalia :D Oksettavaa kansaa

Aika pitkälti totta. Heti ollaan kehumassa tai peukuttamassa, mutta jos pitäisi jotain oikeasti tehdäkin, niin heti laskeutuu täydellinen hiljaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi