Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuukka Temonen treffeillä

Vierailija
15.07.2026 |

Lähde: Iltalehti.

Kommentit (657)

Vierailija
521/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se kumppani on elinikäinen kaikesta huolimatta. Toisilla se mitataan kuukausissa.

Vierailija
522/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, menipä tunteisiin. En tunne kyseistä pariskuntaa, kysymys oli yleisellä tasolla, eli kuinka pitkään sen suruajan pitää kestää, ettei tuomita?

Vuosi on hyvä nuäyrkkisääntö. Suurinnosa eskimiehistä ei vain pysty siihen, leskinaiset kevyesti. Kertoo kaiken oleellisen miehistä. 

Mistä tuon vuoden nyrkkisäännön vetäisit?

Persreiästäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mistään lääkkeistä, aamukakoista, mummoista enkä pauliinoista kirjoittanut. Edelleen olen sitä meiltä että asioista voi kirjoittaa ihan kunnioittavasti ja mielipiteitä&moraalikäsityksiä toki on kaikilla mutta koska emme toisen ajatuksia, kokemuksia ja tuntemuksia voi tietää on turhaa ja epäasiallista julistaa "totuutta" toisen ihmisen elämästä. Minusta nämä kaksi kommenttiani ovat olleet ihan maltillisia ilman räävittömyyksiä ja alatyyliä, toisin kuin saamani vastaukset. En ole haaveillut emännyydestä Iitissä, ihan olen onnellinen oman mieheni kanssa.

No sittenhän se et ole sinä kenelle nuo pari kommenttia on osoitettu jos et ole ko.asioista kirjoittanut, joten miksi edes reagoit? 

Koska osoitit ne minulle. Kysyit olenko se sama joka jnejne. Tottakai reagoin, kerroin etten ole.

En minä ole osoittanut sinulle muuuta kuin tuon yhden viestin; täällä kirjoittelee moni muukin.

Vierailija
524/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko tuolla Iidalla itsellä lapsia? Kuulemma julkisuudesta tuttu mutta ei ainakaan minulle ole.

Ei ole. EIKÄ OLE  NATALIE KOIVULLAKAAN. KUN KIELITAIDOTTAMAN  TULI MIKON KOLMEA LASTA PIIKOMAAN....HÄÄLAHJAKSI MIKOLTA SAI AVIOEHDON.  😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝

Mitä sä vaahtoat täällä tästä koivusta

Sitä samaa mitä sinä Tuukasta ja lapsista.    👅👅👅👅👅👅

Vierailija
525/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko tuolla Iidalla itsellä lapsia? Kuulemma julkisuudesta tuttu mutta ei ainakaan minulle ole.

Ei ole. EIKÄ OLE  NATALIE KOIVULLAKAAN. KUN KIELITAIDOTTAMAN  TULI MIKON KOLMEA LASTA PIIKOMAAN....HÄÄLAHJAKSI MIKOLTA SAI AVIOEHDON.  😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝😝

Mitä sä vaahtoat täällä tästä koivusta

Vertailukohteena kun työntyivät yhteen  vaikka 2v päästä virallinen ero.  NATALIELLA  EI OLE  OMIA LAPSIA. TYÖNTY HOITAMAAN  MIKON KOLMEA LASTA ETTÄ MIKKO PÄÄSED JATKUVASTI YKSIN HUITELEMAAN PIKIN ULKOMAITA VANHALTA MUISTILTA.  😝😝😝😂😂😂😂😂

Mut se ei liity tähän ketjuun mitenkään. 

Vierailija
526/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisille se kumppani on elinikäinen kaikesta huolimatta. Toisilla se mitataan kuukausissa.

TÄÄÄLLÄ KOKO MAAPALOLLA  IHAN VAPAASTI EROTAAN,  YHDISTYTÄÄN,  VAIHDELLAAN  KUMPPANEITA.  EIKÖS OLEKKIN KIVAA. ..😘 😘😘   👅👅👅👅👅   💃🕺💃🕺💃🕺💃💃💃   💃🕺     🕺💃

Juuri näin....🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
527/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua mitä se nuori ja nätti nainen näkee just leskeksi jääneessä vanhassa ukossa, jolla on kolme lasta. Löytäisi paremman

Jospa tuukalla on iso meisseli

Onkohan Mikko Koivulla pieni meisseli kun kuviin laittaa järkytäviä fylliä???  Liekki miten paljon mailalla hakattu haaroväliin ja päähän??   🤔 🤔  🤭🤭

On iso. Oon nähny.

Vierailija
528/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se kumppani oli elinikäinen. Kunnes kuolema meidät erottaa, sanotaan. Sen jälkeen sit on ihan suotavaa jatkaa elämäänsä ja löytää uusi onni jos siltä tuntuu. 

Vierailija
529/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mistään lääkkeistä, aamukakoista, mummoista enkä pauliinoista kirjoittanut. Edelleen olen sitä meiltä että asioista voi kirjoittaa ihan kunnioittavasti ja mielipiteitä&moraalikäsityksiä toki on kaikilla mutta koska emme toisen ajatuksia, kokemuksia ja tuntemuksia voi tietää on turhaa ja epäasiallista julistaa "totuutta" toisen ihmisen elämästä. Minusta nämä kaksi kommenttiani ovat olleet ihan maltillisia ilman räävittömyyksiä ja alatyyliä, toisin kuin saamani vastaukset. En ole haaveillut emännyydestä Iitissä, ihan olen onnellinen oman mieheni kanssa.

No sittenhän se et ole sinä kenelle nuo pari kommenttia on osoitettu jos et ole ko.asioista kirjoittanut, joten miksi edes reagoit? 

Koska osoitit ne minulle. Kysyit olenko se sama joka jnejne. Tottakai reagoin, kerroin etten ole.

En minä ole osoittanut sinulle muuuta kuin tuon yhden viestin; täällä kirjoittelee moni muukin.

"No sittenhän se et ole sinä jolle nuo pari kommenttia on osoitettu". Ainakin toisen virheellisiä oletuksia sisältävän osoitit sinä, saan reagoida.

Vierailija
530/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa, porukka opettaa ja ojentaa muita toteamalla täällä kirjoittelee moni muukin tehtyään juuri itse sen virhepäätelmän luullen ventovierasta kommentoijaa joksikin muuksi. Just ne pauliinat, lääkkeet sun muut.

Vierailija
531/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa, porukka opettaa ja ojentaa muita toteamalla täällä kirjoittelee moni muukin tehtyään juuri itse sen virhepäätelmän luullen ventovierasta kommentoijaa joksikin muuksi. Just ne pauliinat, lääkkeet sun muut.

Minä en kirjoittanut sitä pauliina-kommenttia luullen sinua siksi, ja se joka kirjoitti, kirjoitti että JOS OLET se kirjoittaja. Jos et ollut niin miksi vaahtoat. Ei voi olla noin vaikeaa 😊

Vierailija
532/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kirjoittanut sitä pauliina-kommenttia luullen sinua siksi, ja se joka kirjoitti, kirjoitti että JOS OLET se kirjoittaja. Jos et ollut niin miksi vaahtoat. Ei voi olla noin vaikeaa 😊

No nyt säkin erehdyit henkilöstä. On tää huvittavaa.

Vierailija
533/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt säkin erehdyit henkilöstä. On tää huvittavaa.

Huvittavaa seurata tätä. T. Joka ei liity tähän

Vierailija
534/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella että TT kertoi olevansa sinkku vaikkakin treffeillä ilmoittaakseen ettei ole seurustelusuhteessa vaikka onkin treffeillä. So simple. Leskeyden ilmoittaminen olisi ollut hassua ja outoa, kuka julkkis tai miksei taviskin jonka kaikki tietää leskeytyneen kertoo "olen leski, olen treffeillä", sehän olisi ihan älytöntä.

Vierailija
535/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella että TT kertoi olevansa sinkku vaikkakin treffeillä ilmoittaakseen ettei ole seurustelusuhteessa vaikka onkin treffeillä. So simple. Leskeyden ilmoittaminen olisi ollut hassua ja outoa, kuka julkkis tai miksei taviskin jonka kaikki tietää leskeytyneen kertoo "olen leski, olen treffeillä", sehän olisi ihan älytöntä.

Tarviiko sanoa mitään

Vierailija
536/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai saa "vaahdota" eli vastata jos toinen kysyy kautta sanoo jos olet se joka ja miten sitten jatkuikaan ja kertoa ettei ole se. Silloinko vain saa vastata jos on? Nythän toisessa viestissä irvittiin että on katkera kun Tuukan nappasi psykologi tsjp ja siksi kostaa ketjulaisille. Ihan ymmärrettävää jos haluaa selvittää ettei ole mistään tuukkafanituksesta kyse kun se pointti tuntuu menevän monella ohi miksi osa peräänkuuluttaa asiallista keskustelua.

Vierailija
537/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sanoa mitään

Jos hän yritti hillitä spekulointia. Mutta kuten todettu, niin tai näin, aina väärin päin.

Vierailija
538/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sanoa mitään

En onneksi ole julkisuuden henkilö enkä todellakaan haluaisi olla, kamalaa tämä miten ihan kaikki kritisoidaan ja sanot tai teet mitä tahansa niin siitä vedetään herne nenään.

Vierailija
539/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sanoa mitään

Jos siltä kysyttiin?

Mutta miksi ketjussa pitää sanoa kaikenlaista, uusi äiti iittiin jne kun sellaiselle ei ole mitään pohjaa eikä kenelläkään tietoa kuten ei lasten tunteistakaan. Tai siitä puhutaanko siellä kotona ja mitä puhutaan. Kovasti on vaan olevinaan tietoa yhdellä ja toisella.

Vierailija
540/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko sanoa mitään

Jos siltä kysyttiin?

Mutta miksi ketjussa pitää sanoa kaikenlaista, uusi äiti iittiin jne kun sellaiselle ei ole mitään pohjaa eikä kenelläkään tietoa kuten ei lasten tunteistakaan. Tai siitä puhutaanko siellä kotona ja mitä puhutaan. Kovasti on vaan olevinaan tietoa yhdellä ja toisella.

Ei toimittajille tartte vastata. Ei moni vastaa