Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuukka Temonen treffeillä

Vierailija
15.07.2026 |

Lähde: Iltalehti.

Kommentit (657)

Vierailija
501/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä psykologi ollut "ystävänä" lohduttamassa jo ennen kuin olga edes kuoli. Siitä sit edetty. 

Mut miks täällä vääristellään että olga muka toivonut tuukalle uutta rakkautta? Kun siinä kirjassaan nimenomaan sanoi ettei tiedä toivooko edes. Mitä sinänsä itse pidin outona?, olla mustis vielä haudan takaa?

Tämä! Muakin ärsyttänyt kun Olgan sanoja vääristellään tai oletetaan ihan omiaan. Lukekaa itse siitä kirjasta.

Onko se kirja erehtymätön opus Olgan tunteisiin?

Epäilemättä ainakin erehdyttävin saatavilla oleva, kun on hänen omasta minä-muodossa kertovasta kirjastaan.

Oho sorry, puhelin näköjään korjasi "erehdyttävin" kun yritin kirjoittaa "erehtymättömin". Tosin tätä ketjua kun lukee niin ehkä toi eka muoto voiskin olla osuvampi...

Vierailija
502/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuukka loikkasi koskikalliolta mäkikalliolle, toivottavasti ei saappaat lipeä 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuukka lakkasi keväällä pitämästä vihkisormustaan, siitä jo ite päättelin että voinut löytää vakavampaa sutinaa. Eikä tarvii tästäkään kommentista kenenkään vetää hepuleja, kunhan havaitsin ja päättelin ja oikein tais mennä.

Vierailija
504/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuukka ei tiennyt millaiset hautajaiset Olga haluaa. Eivät olleet keskustelleet. Lapset viettävät viikot koulun vuoksi eri paikkakunnalla isoäidin luona. Tuukka pyörittää firmaa itsekseen toisella paikkakunnalla. Aika irralliselta vaikuttaa heidän perhearki olevan olleen jo Olgan eläessä. Vanhemmat olivat keskenään muualla kuin lapset. Lasten tullessa vanhempiensa luokse, he tekivät pizzerian hommia (toivottavasti saivat palkkaa).

Olga halusi isot bileet.

Katsoin Olgan hautajaisista kuvia ja olen vanhoillinen siinä mielessä, että vaikka olga halusikin värikästä pukeutumista niin tytöillä oli kirkossa olkaimettomat mekot, ei ehkä niin avonaista pukeutumista kirkkoon..

Hautajaiset järjestettiin hänen toiveensa mukaan, ei sinun.

Ja siinä kunnioitettiin vainajaa. Olga lähti kesämekossa ja niin pukeutuivat tytötkin hautajaisiinsa.

Väärin kunnioitettu kuten näköjään ihan kaikki mitä Tuukka/Temoset tekevät.

Ei se tarkoita, että puolialasti tarttee kirkossa olla.

Muihin tuukan asioihin en ole ottanut kantaa, joten äläpä yleistä.

Vierailija
505/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan onko tuolla Iidalla itsellä lapsia? Kuulemma julkisuudesta tuttu mutta ei ainakaan minulle ole.

Vierailija
506/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko tuolla Iidalla itsellä lapsia? Kuulemma julkisuudesta tuttu mutta ei ainakaan minulle ole.

Ihan tuntematon tyyppi. 

Vierailija
507/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako tämä nyt niin vakavalta jutulta, hyvä kun tuukka saa lohtupesää ja joku suostuu siihen. 

Vierailija
508/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mistään lääkkeistä, aamukakoista, mummoista enkä pauliinoista kirjoittanut. Edelleen olen sitä meiltä että asioista voi kirjoittaa ihan kunnioittavasti ja mielipiteitä&moraalikäsityksiä toki on kaikilla mutta koska emme toisen ajatuksia, kokemuksia ja tuntemuksia voi tietää on turhaa ja epäasiallista julistaa "totuutta" toisen ihmisen elämästä. Minusta nämä kaksi kommenttiani ovat olleet ihan maltillisia ilman räävittömyyksiä ja alatyyliä, toisin kuin saamani vastaukset. En ole haaveillut emännyydestä Iitissä, ihan olen onnellinen oman mieheni kanssa.

Vierailija
509/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaako tämä nyt niin vakavalta jutulta, hyvä kun tuukka saa lohtupesää ja joku suostuu siihen. 

Mitä jos kukaan ei suostu mihinkään eikä ole mikään lohtu. Jos onkin kaksi vapaata aikuista jotka viihtyvät toistensa seurassa.

Vierailija
510/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuukka ei tiennyt millaiset hautajaiset Olga haluaa. Eivät olleet keskustelleet. Lapset viettävät viikot koulun vuoksi eri paikkakunnalla isoäidin luona. Tuukka pyörittää firmaa itsekseen toisella paikkakunnalla. Aika irralliselta vaikuttaa heidän perhearki olevan olleen jo Olgan eläessä. Vanhemmat olivat keskenään muualla kuin lapset. Lasten tullessa vanhempiensa luokse, he tekivät pizzerian hommia (toivottavasti saivat palkkaa).

Olga halusi isot bileet.

Katsoin Olgan hautajaisista kuvia ja olen vanhoillinen siinä mielessä, että vaikka olga halusikin värikästä pukeutumista niin tytöillä oli kirkossa olkaimettomat mekot, ei ehkä niin avonaista pukeutumista kirkkoon..

Ja siinä kunnioitettiin vainajaa. Olga lähti kesämekossa ja niin pukeutuivat tytötkin hautajaisiinsa.

Yleistän, en tarkoittanut juuri sinua vaan sitä miten Temosia koskevissa ketjuissa Tuukka tekee aina kaiken väärin.

Vierailija
511/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mistään lääkkeistä, aamukakoista, mummoista enkä pauliinoista kirjoittanut. Edelleen olen sitä meiltä että asioista voi kirjoittaa ihan kunnioittavasti ja mielipiteitä&moraalikäsityksiä toki on kaikilla mutta koska emme toisen ajatuksia, kokemuksia ja tuntemuksia voi tietää on turhaa ja epäasiallista julistaa "totuutta" toisen ihmisen elämästä. Minusta nämä kaksi kommenttiani ovat olleet ihan maltillisia ilman räävittömyyksiä ja alatyyliä, toisin kuin saamani vastaukset. En ole haaveillut emännyydestä Iitissä, ihan olen onnellinen oman mieheni kanssa.

Ihmettelen miten paljon tämä tuukan uusi mahdollinen naisystävä herättää tunteita ihmisissä ja triggeröi. Ja kommentointi sitten täällä on välillä hyökkäävää

Vierailija
512/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se oo "lohtupesää" (hyh mikä sana) saanut jo sieltä sun täältä, on tää monta astetta vakavampaa kun julkisesti tuo treffeille. Saattepa nähdä. Tuo mies miettii julkisuuskuvaansa tarkkaan eikä varmasti mitä tahansa "pesää" taluta julkisuuteen seuralaisenaan.

Vierailija
513/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olga halusi isot bileet.

Yleistän, en tarkoittanut juuri sinua vaan sitä miten Temosia koskevissa ketjuissa Tuukka tekee aina kaiken väärin.

Aha. No minusta hienoa asia, että on rakkautta. Nyt kirjoitin vain miten soveliasta pukeutua kirkkoon.

Vierailija
514/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se oo "lohtupesää" (hyh mikä sana) saanut jo sieltä sun täältä, on tää monta astetta vakavampaa kun julkisesti tuo treffeille. Saattepa nähdä. Tuo mies miettii julkisuuskuvaansa tarkkaan eikä varmasti mitä tahansa "pesää" taluta julkisuuteen seuralaisenaan.

Eipä ne julkkistenkaan suhteet aina kestä, että katellaan. Jos sanotaan samassa lauseessa, että olen sinkku ja olen treffeillä. Miksi ei voi vaan sanoa, että olen treffeillä?

Vierailija
515/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten paljon tämä tuukan uusi mahdollinen naisystävä herättää tunteita ihmisissä ja triggeröi. Ja kommentointi sitten täällä on välillä hyökkäävää

Rumien yksinäisten mt lukien hyökkäilyä kateudesta ja ilkedestä....loistaa heidän viesteistään..  yyy yyyy  😝

Vierailija
516/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän se et ole sinä kenelle nuo pari kommenttia on osoitettu jos et ole ko.asioista kirjoittanut, joten miksi edes reagoit? 

Vierailija
517/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kukaan ei suostu mihinkään eikä ole mikään lohtu. Jos onkin kaksi vapaata aikuista jotka viihtyvät toistensa seurassa.

Näinhän se on.   Valaat pälisee paskaa.

Vierailija
518/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Syytetään muita henkilökohtaisesti ottamisesta ja käytetään rumaa ja halventavaa kieltä eikä ollenkaan huomata että itse on se joka on ottanut asian erittäin henkilökohtaisesti.

Vierailija
519/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän se et ole sinä kenelle nuo pari kommenttia on osoitettu jos et ole ko.asioista kirjoittanut, joten miksi edes reagoit? 

Koska osoitit ne minulle. Kysyit olenko se sama joka jnejne. Tottakai reagoin, kerroin etten ole.

Vierailija
520/657 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on.   Valaat pälisee paskaa.

Ihmiset on heti määrittelemässä miten vakavaa tämä on. On tai ei niin mitä väliä.